2013. február 17., vasárnap

andthatswhoiam IV.

Sziasztok!

Ismét vasárnap, így hozom a mostanában megszokott kis adagot a képekkel. :]


Nincs mit szépíteni, évek óta próbálok kedves lenni idegenekkel, nem utálni "mindenkit", de egyszerűen annyira ki tudok akadni a buta emberektől, vagy ha valaki igénytelen, hozzám dörgölőzik a buszon, rám lép és annyit nem mond, hogy bocsi, vagy még ő sértődik meg, amikor ő jött nekem... Vannak olyan napok, amikor ez kifejezetten igaz. Bár javult a helyzet mostanában, még mindig jobb szeretek barátokkal lenni, vagy akár egyedül, de nem olyan helyeken, helyzetekben, amikor csupa idegen vesz körül, ez mondjuk vicces pont az én szakmámmal, de ott legalább csak kevés időt kell eltölteni a másikkal, és kicsit azért kulturáltabbak az emberek (általában, mert nem mindig ám!), mint mondjuk egy zsúfolt buszon vagy a városban.


Ez sem titok, aki meg látott már élőben, annak "természetes". Kemény 156 cm vagyok, már nem utálok alacsony lenni, de bizony rossz érzés, amikor egy koncerten mondjuk pont nem látok semmit mert előttem egy fejjel magasabb ember áll, vagy amikor nyújtózkodni kell, hogy elérjem a leszállásjelzőt, a reggeli bögre levételről már nem is beszélve.. Nem akarnék égimeszelő lenni, de egy 5 centi még jöhetett volna... :D


Cigizek. Igen. És nem tűröm a "jajj, de olyan egészségtelen" meg "szokjálmárle" témákat, mindenkinek a maga döntése, nem szívok el napi 3 dobozt, és én sem szólok a másikra, hogy ne egyél meg minden nap 2 csomag csipszet vagy csokit vagy mit hogy csináljon. Ettől függetlenül viszont mindig tiszteletben tartom, ha mondjuk egy ismerősről tudom, hogy utálja a cigifüstöt, rágyújtok mielőtt megérkezik, meg miután elváltunk, de a közelében nem gyújtok rá. Vagy például aki nem dohányzik, eleinte mindig megkérdezem, nem zavarja-e. Ha 5× nemet mond, onnantól úgy veszem, szabad a pálya, majd szól, ha zavarja... És gyerekek közelében sem szoktam direktbe rágyújtani, ha mondjuk cigizek, és arra jön egy gyerek, akkor pedig távolabb tartom, és nem szívok bele, amíg ott van mellettem, hogy véletlen se fújjam rá.


Hiszek a csodákban. Bár inkább a mindennapi csodákra gondolok, nyilván nem arra, hogy el tudjuk varázsolni a másikat, mondjuk békává, hanem abban, hogy ha keresed, megtalálod a mindennapok csodáit.


Szeretem a süniket, ezen nincs mit ragozni, aranyosak, szépek, picik, imádni valóak. :]
Kiskoromban egyszer volt is sünim, az udvarban találtuk, egy banános dobozban "lakott" pár hétig, szépen berendeztem neki a kis házát, még tévét is csináltam neki legóból, nem volt műsor, de jó volt, mert "volt tévéje" és kész... :DD

Rátok igaz valamelyik ezek közül? :]


Köszönöm a figyelmet, szép napot mindenkinek, és további kellemes hétvégét!

27 megjegyzés:

  1. Az antiszocialitást megértem, nekem a skype-kiírásom évek óta visszatérően a Jonathan Swift rulez!, ő mizantróp is volt, és néha nagyon annak érzem magam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nem értem amúgy néha, hogy a fent leírt emberek hogyan nem veszik észre, hogy kretének? :DD

      Törlés
  2. Te csaj :D Rokonlelkek lennénk? A sün dolgot nem is firtatnám, hát milyen édes már,hogy tv-t csináltál neki <3 Az emberekkel való dolog nekem is ez, dettó. Kb 5 agyvérzést hordok ki talpon mire hazavergődök a városból,és akkor nem túloztam. 157cm vagyok, ellöknének, utálom ezt. Plusz, amiért kis lányka vagyok, mindenki hülyére is venne, de a nagy számmal nem számolnak, mikor meg beszólok vagy kiosztom őket csak lesnek! Mindig leosztom az irritálókat vagy akik belém jönnek, lehet ettől külső szemmel ridegnek vagy bunkónak tűnhetek, de annyira eltapostak régen,hogy muszáj voltam ezt a páncélt magam köré építeni az idegenekkel szemben :/ Persze szívesen barátkozom, sőt már jobban is mint régebben :) A cigis dolgod is oké szerintem, figyelsz másokra, ez a lényeg! Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyre több közös dolgot vélek felfedezni én is :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Főleg ha lenyúlják a lakkokat mi :D

      Törlés
  4. óóóó egyem meg, TV a süninek :D Meg ez a leszállásjelző és bögre dolog is nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár utóbbiakat naponta átélni annyira nem vicces, volt már, hogy kuncogtak mögöttem, hogy 3 percig szenvedtem a jelző elérésével :DD

      Törlés
  5. Hát ez a sünis story nagyon édes. :D Én is imádom őket! :D Nannyira kis cukik...
    Én is kicsi vagyok, ha jól kialszom magam akkor talán 160 cm megvagyok, de hidd el, ez sem segít se a koncerten, se a szekrényeknél... De még a leszállásjelző után is nyújtózkodnom kell... :D
    Én is elég antiszic vagyok. Nem szeretek idegen emberek között lenni, mert valahogy nem érezm magam jól, zavarban vagyok és minden bajom van. És most pont ezt kell majd csinálnom, az új munkatársaimmal, hát nem lesz számomra egy könnyű menet. De remélem beleszokok hamar... -.-'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, tavaly nyáron láttunk két sünit az udvaron éjjel, az egyik ment a másikhoz, a másik meg ilyen "nye nye NNYEE!" hangot adott ki :DD
      Rám is ez vár, remélem átvészeljük mindketten :D

      Törlés
  6. Teljesen együtt érzek veled az elsővel kapcsolatban. Én is ilyen vagyok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze alapjáraton kedves vagyok, de nem szeretem, mikor bunkóznak, meg mondjuk most az elmúlt két hétben, hogy ilyenek voltak az utak, kiakasztott, hogy 5en mennek egy sávba, és még én álljak odébb a jégre, hogy a másik 5 menjen biztonságosan... Menjenek addig libasorba, ne foglalják el az egész utat :S

      Törlés
  7. Amióta elkoptak mellőlem a "barátaim" egyre jobban érzem magam az ilyenek olvasásakor, mivel 163-4 centi vagyok, már már én számítok égimeszelőnek:D az összes cimbi, barátnő, mind 170 felett voltak:) Ebből a mondatomból azt hiszem egyértelmű, hogy az első nálam is érvényes:D Bár ez inkább érdekes téma, nem fejtem most ki, megint km hosszú lenne a kommentem:D A cigizéssel úgy vagyok, hogy sokáig dohányoztam én is, de már több, mint másfél éve nem gyújtottam rá. Néha eszembe jut, hogy maga a mozdulat hiányzik, meg... tudom, hogy hülyén hangzik, de szerettem cigizni:D Most már elképzelni sem tudom, hogy elszívjak egy szállal, még attól is szárad a torkom, ha apu mellettem rágyújt:D És igazából tök büszke vagyok magamra, hogy egyszer csak azt mondtam nem, és tényleg nem és csak kb 2 hónapig voltam hisztis tőle:D
    A süniiiiiik!!! De imádom én is őket!:D Nálunk régebben nagyon sok volt - városhatárban laknak szüleim, most már persze lakópark van a kert mögött, 10 éve még nem nagyon használt szántóföldek voltak- , amikor lett 2 kinti kutyánk, öröm volt reggel 4kor arra kelni, hogy találtak egyet, csak nem érik el:D Én nem tarthattam meg soha, mondván, hogy jön másik, de, ha kaptam pom bar chipset (évente 1szer kb) akkor kivágtam róla a macit és annak rendeztem be az egyik polcot, hajtogattam neki mindenfélét -origamiztam- , egyszer be is festettem a a Gazdálkodj okosan mintájára. Anyu nem volt túl boldog:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, az helyes, ha leszoktál, én régóta cigizek, de soha senkit nem buzdítottam, sőt inkább próbáltam visszatartani :D
      Mármint a pombar macit festetted be? :O :DD

      Törlés
    2. Nem sajnos. A polcot. Pontosabban a hátlapot, ami előtte fehér volt. Fogtam a Gazdálkodj okosanból a "házat", meg festéket, és felfestettem a hátlapra az egészet, hogy a macinak legyen háza:D

      Törlés
    3. Jjjjaaa, basszus, nem is láttam a polc szót, ezért nem esett le már... :D De ez durva, de tök aranyos amúgy :DD

      Törlés
    4. Kreativitásom határtalan volt, körömlakkal is festettem parkolót a parkettára:D

      Törlés
    5. Tejóég :DD
      Tesóm a frufruját vágta le csutka rövidre és az ágy mögé söpörte, én a barbie haját, meg csináltam neki lyukat a szájára, és nyomogattam, hogy "beszél" ... :D

      Törlés
  8. a sünis nagyon cuki. :)

    egyébként az első rám is igaz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De komolyan, van, aki nem szereti őket? :D

      Törlés
  9. Én is alacsony vagyok (163 cm), a "probléma" legjobb kompenzációja a magassarkú :) szerintem :) A sünöket imádom, olyan édesek :) egyszer úgy megijedtem egytől, mert este sötétben nagyon hangos szuszogást hallottam egy bokorból, de amikor odavilágítottam egy sünit láttam ott (persze nem egyedül voltam, ha így lett volna, nem világítottam volna oda, hanem rohantam volna hazáig :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, az kézenfekvő lenne, de az utóbbi 3-4 évben elszoktam a nagy sarkaktól, illetve kényelmesebben érzem magam a max 5-6 centis sarkakkal :D
      Valahogy nem akarok olyan lenni, mint akiken nap mint nap röhögök, hogy csetlik botlik, Veszprém utcái meg ugye nem a legszebbek... :D
      Az utolsó mondatod... :DDDDD - de jogos :D

      Törlés
  10. Én is antisocial vagyok vagyis változó, mert régen rosszabb volt a helyzet, de egyeseket tényleg nem lehet elviselni. Az a baj h én nem tudom titkolni az érzéseimet, gondolataimat, az arcomról mindent le lehet olvasni, így tudják h nem szimpatizálok velük, általában odébb állnak. Nagyon csúnyán tudok ám nézni hahahaha :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Detto :D
      A volt barátom egyik barátja közölte velem, hogy fél tőlem.. Mondom mert? Sosem bántottalak, nem beszéltem veled csúnyán, erre hogy nem, de a nézésem mindent elárul mindig.. :D
      Volt töritanárom legkedvesebb beszólása meg az volt, hogy ha én ölni tudnék a szemeimmel, már senki nem élne :D
      Erről meg most eszembe jutott az Így jártam anyátokkalból Lily "halott vagy" nézése :DD

      Törlés
  11. Antiszoc... óóó igen! Annyira sok a hülye ember! Ez a dörgölőzős dolog meg a halálom. Nem vagyok egy finnyás lány, de ne érjen már hozzám egy idegen, meg ne nyomja oda semmijét kezemhez, hátamhoz.... Ha meg még nyűgös is vagyok, akkor meneküljön minden ilyen... :D
    A sünik nagyon arik. :3
    153 cm vagyok. (jóindulattal :D) Igen, az ilyesfajta hátrányokat én sem csípem, de egyébként sohasem utáltam a termetem. :)
    Csodák~ iiiigen! És a jelekben is hiszek, már nagyon sok jelet kaptam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én finnyás is vagyok, szóval NE :DD
      Amúgy pont emiatt nem akartam évekig fodrász lenni, de aztán túllépve ezen, hogy "csak munka", belementem, elvégre azért a tetves csövest (nem degradálóan, hanem akinek tetves a feje :D) nem kell elvállalnom, meg nem is nagyon jár fodrászhoz :DD
      Jajj, végre valakinél magasabb vagyok :D

      Törlés
  12. AAaaa dettó minden!
    A busz a halálom! Amikor ott liheg a nyakamba, meg dörgölődzik, és amitől totál kész vagyok, hogy millió hely van a buszon, de pont mellém akar leülni ... de méééé?
    Én is 164 vagyok, de soha nem éreztem úgy, h kicsi lennék, van pár magasabb barátom, de a nagy része majdnem szintbe van :D
    Igen én is cigizek, de Kyra és gyerekek közelébe én sem és én is figyelek az utcán is. Sőt a csikket sem szoktam csak úgy eldobni, főleg ha tudom h van a közelben kuka, ha tudom h nincs, akkor eldobom.
    Kiskoromban lakótelepen laktuk, sok-sok gyerek volt, elég sűrűn találtunk sünit, mindig szaladtunk haza egy kis tejért :D, de aztán mindig tovább álltak a sünikék :)

    VálaszTörlés