2013. február 10., vasárnap

andthatswhoiam III.

Sziasztok!

Ismét vasárnap van, így hoztam a képek következő részét, ma is 5 kép lesz, és a hozzájuk tartozó kis sztorizás. Fogadjátok szeretettel! :]



Szeretem az Oreo-t. Ez nem kifejezés, minden nap tudnék enni szerintem, sokáig ácsingóztam, hogy megkóstolhassam, aztán mióta megkóstoltam, bele vagyok esve... :]


Ezt mondjuk nem pont így érezném, hogy az intelligencia szexi, hanem kicsit megfordítva az egészet, hogy a butaság lelombozó.. :D De a lényege végül is nagyjából ugyanez. De komolyan, butának lenni nem is menő, és néha a hajam is ki tudnám tépni, nem beszélve arról, hogy egyre több olyan embert látok, akiket nem értek, hogy hogyan képesek életben maradni... :D


Szerintem jó hallgatóság vagyok, imádok beszélni, de mást meghallgatni is, és amit nekem mondanak, azt NEKEM mondják, valószínűleg nem véletlenül nem 13 másik ember előtt...


Szeretek megmosolyogtatni másokat, általában nem vigyorogva megyek egyedül az utcán, amolyan belül örülős fajta vagyok, de a barátaim arcára mindig szeretek mosolyt csalni, és ha a másik szomorú, dől belőlem a hülyeség, csak hogy nevetni lássam.. :]


Hiszek a karmában. Szerintem ez nem (vagy ez sem..) újdonság, hiszem, hogy jóért jót, rosszért rosszat kapunk vissza az élettől, és hogy minden okkal történik, még akkor is, ha éppen akkor nem látjuk értelmét, csak később. :]

Rátok igaz valamelyik ezek közül?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

16 megjegyzés:

  1. A második képet én is lementettem. :) Szerintem tényleg szexi az intelligencia, de ez egy elég tág fogalom. Az okoskodást utálom, és az intelligens ember ilyet nem csinál. :) Nah de ezt majd kifejtem.

    Talán még az útólsóval értek egyet. De ebben mostanában kezdtem el "hinni" úgymond.

    Az a kekszes izé, nem utálom, de nem is kedvenc. A többi nagy általánosságban igaz rám. Jó hallgatóság vagyok én is, csak nincs kit meghallgatnom. :( Barátnőm most van túl egy rossz szakításon. Sajnos őt hallgatom mostanában. Nem nekem sajnos, őt sajnálom, hogy ilyen fordulatot vett az élete. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom a barátnőd :(
      Na ja, nem mindig, hogy az okos hülyéskedik, vagy a hülye okoskodik... :D
      A karmázás meg jó dolog szerintem :P

      Törlés
  2. Oh Oero... =) Fincsiiiii!
    Én sokkal jobban szeretek hallgatni, mint beszélni. :D Szóval jó hallgatóság vagyok. Bárkit bármikor meghallgatok. =) Ha szeretné megpróbálok tanácsot is adni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én beszélni is meg hallgatni is jó sokat tudok :D

      Törlés
  3. Nem mindegy a hulye okoskodik vagy az okos hulyekedik:-)
    a karmaban en is hiszek.'legy jo mert minden amit csinalsz visszaut rad' ez a mottom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezt írtam én is az előbb, akkor még nem láttam a kommented :D
      "közhely" de annyira igaz :]

      Törlés
  4. Beszélni is szeretek, de hallgatni is tudok ha kell :) Nevettetni nem nagyon tudok, nem vagyok valami vicces lány, viszont együtt nevetni szeretek a barátaimmal, vagy hallgatni az ő vicceiket és szójátékaikat, és kacagni rajtuk (már ha értem őket...:)) Az intelligencia szexi mondattal, illetve az inverzével is teljesen egyet értek. Oreot még nem ettem, és nem is tudom, hogy itthon merre lehet kapni, viszont az oreos milka nagyon-nagyon finom ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "már ha értem őket...:)" :D Egy barátnőm volt ilyen, hogy mindenen röhögött, és volt hogy mondjuk pénteken röhögött egy viccen, és hétgőn megkért, hogy magyarázzam már el.. :DDD
      Oreo amúgy van a Spar melletti eurós boltban, kisebb, 290 azt hiszem, de egyszer, ha "már pedig megtehetem" hangulatod van, mindenképp kóstold meg szerintem :P

      Törlés
  5. Érdekes ,de az összes igaz rám is :D
    És igen ,tényleg annyira lelombozó tud lenni a butaság...

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig mennyi van belőlük :S Mindig megfogadom, hogy nem lepődöm meg már semmin, és mégis képesek meglepni :D

      Törlés
  6. Rám mind igaz, annyi módosítással, hogy az Oreós Milka még inkább kedvenc, mint maga a keksz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam mindkettő imádat tárgya, nem tudnék dönteni.. :P

      Törlés
  7. Az Oreot még nem kóstoltam, de talán ideje lenne, habár gondolom sajna laktózos.. :(
    A többi egyébként tök igaz rám is! :D (Istenem, néha olyan buta emberekkel lehet találkozni!!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, szerintem az :( Pedig isteni finom, de van recept neten, talán azt lehet úgy átalakítani kis változtatással, nem?

      Törlés
  8. Az Oreot kivéve teljesen megegyezünk. Nekem nagy kedvenc a marcipánkenyér.

    A butaság meg valóban lelombozó. Olvastam egy regényt amiben így emlegették a butaságot: nem feltűnően fényes intellektus. :) Ez olyan kis aranyos. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, azt is imádom, meg mindent, ami marcipán(os).. :D
      Inkább feltűnően fénytelen részemről :D

      Törlés