2013. február 3., vasárnap

andthatswhoiam II.

Sziasztok!

Mivel úgy láttam, van rá igény, újabb adagot hoztam ezekből a képekből némi sztorizgatással. :]


Nem titok, hogy szemüveges vagyok, kb. tíz éve, kiskoromban mindig a fiatalabb tesóm majmoltam, aki szemüveges volt, így én is nagyon akartam szemüveget viselni. Persze akkor még nem tudtam, hogy ez nem jó dolog - mármint az, hogy anélkül nem látunk élesen... Aztán mire ezt felfogtam, szemüveges lettem.


Hiszem, hogy mindenkinek van lelki társa, az már más kérdés, hogy ez kinél milyen "minőség", mert ugye elvileg hasonló a hasonlót vonzza. Ez leginkább szerintem a szerelmünk, de talán barátok formájában több lelki társunk is lehet.


Imádom a pizzát. De ki nem?! Jó, én is tudok olyat, aki nem, de szerintem titkon Ő is.. :D (tegnap is sütöttünk pizzát, de szerintem kb. minden nap tudnék enni egy kicsit belőle.. :D)


Mondhatni, hogy nem bírok meglenni, ha nem tudok sem beszélgetni sem pötyögni. Bár szerintem a mai világban ez nem meglepő.. :D


Igen, hiszem, hogy lehet boldog vége a történeteknek, persze nem mindig van hangulatom ehhez, néha kell a "avégénmegpusztulmindenki" is a filmekben, de általában jobb szeretem a boldog befejezést. :]

Hát, a mai adag ennyi lenne, egy hét múlva újabb 5 képpel és rövid történettel jövök. Van esetleg, ami Rátok is igaz? Köszönöm a figyelmet, szép estét!

22 megjegyzés:

  1. Hehh, ezek mind rám is igazak. Azzal a különbséggel, hogy én a Tesómat nagyon nem akartam majmolni szemüveg ügyileg és addig húztam-halasztottam, meg kerültem a témát, amíg már kellemetlen lett, hogy nem látok semmit. Sok helyre visszamennék, amerre voltam és megnézném a látnivalókat újra... :) De szerintem ezzel minden szemüveges így van, hogy egy ideig természetesnek veszi, hogy sok minden el van mosódva körülötte:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, ne is mondd, nálam kb egyik napról a másikra jött ez, hogy nem látom első padból (!) a táblát :(
      Mondjuk a 2. szemész azt mondta, kár volt szemüveget felírni, lehet hogy csak tini kori átmeneti szemromlás, de hát akkor meg nem láttam volna kb semmit :D
      Jó, nem vészes, mert csak 1.5-ös kb a szemem, de én akkor ezt úgy éltem meg, főleg hogy az írást abszolút nem tudtam elolvasni rendesen..

      Törlés
    2. Én kb 13 évesen kaptam szemüveget, mert anyukám nem hitte el 2 évig hogy nem látom a táblát.. aztán most úgy 5 év után rájöttem, hogy hordani is kéne, bár a feles asszem már nem lesz jó.. azóta 1,5-ös (vagy rosszabb) és most már hordani kell. Első mondatomon (miután felvettem a szemüveget) azóta is mindenki röhög: Tényleg ilyen rondák az emberek?
      Azóta mindent HD minőségben látok :D

      Törlés
    3. Na ja, teljesen más megvilágítást ad a dolgoknak, meg az embereknek :DD
      Amúgy vicces, mert nekem meg úgy változott, hogy az egyik negyeddel romlott, a másik meg annyival javult.. Mondták is, hogy ilyet nem láttak még :D
      Mondjuk én szinte mindig hordom, mert már zavar, ha nem látok teljesen.. :S

      Törlés
  2. a szemüvegességen kívül majdnem mindegyik igaz rám is. mondjuk én jobban szeretek telefonálni, mint sms-ezni, de néha az is lehet jó, amikor tudom, h pl. a másik nem érne rá felhívni, de érezteti, h azért hiányzok neki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én amiatt nem, mert hogy azt hallja általában más is, meg a telefon túloldalán lévő is ugye.. bár érdekes, mert utálom a saját hangom hallani, de beszélni meg nagyon sokat tudok... :D

      Törlés
  3. Pizza.. hmmm megkívántam. :)
    Én nem vagyok szemüveges, de mindig is vonzottak a szemüvegek. :)

    VálaszTörlés
  4. Pizza! Én is képes lennék akár minden nap enni. :D Annyi ízben lehet csinálni, hogy simán egy hónapig tudnék más-más fajtát enni minden nap. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk mi itthon szinte mindig majdnem ugyanúgy csináljuk, de feltalálnám magam az tuti :D

      Törlés
  5. Én is szemüveges vagyok, kb. 6 éves korom óta, de utálom,. és kontaktlencsét hordok. Van lelki társam imádom, őt csak kár hogy nem lehetek mindig vele,de remélem a mostani nyár után másképp lesz:) Én se tudok meglenni telefon nélkül, bár én pötyögni nem szeretek, de telefonálni igen, főleg a szerelmemmel :D Filmes dologról meg csak annyi, hogy jobban szeretem ha happy end a vége! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lencsét sosem próbáltam, bár mindig ki akartam próbálni, de azzal több a "macera", főleg költségesebb. Vagy nem? Nekem olyan 25ből 2 évre általában le van tudva a szemüge és kész, a lencse meg gondolom azért több 2 évre.

      Törlés
  6. Én is szemüveges vagyok, igaz, csak számítógépezéshez és tévézéshez szoktam hordani! :) A pizza pedig abszolút kedvenc! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint akkor Neked csak ahhoz kell, vagy mindig kéne, de csak ahhoz használod? :D

      Törlés
  7. All Hail Pizza. :D
    Imádom, de legfőképp az itthon készültet a jól bevált feltétemmel. :3
    Lelki társ: abszolút hiszek benne. :) Bár egyre kétségbe esettebb vagyok e-téren. :'D
    Telefonálás-pötyögés: inkább spórolok, olyan büszke tudok lenni magamra, mikor egy 3500-ös kártyával 3-4 hónapig kihúzom. :3 (gondolhatod mennyit telefonálok :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint abban, hogy létezik lelki társa az embernek vagy hogy már megtaláltad? :]
      Hát, általában facebookon boldogítom én is pár barátom, sms-ezésre sajnálom a pénzt, bár én most ilyen előfizetés és kártyás hibrid gyereke csomagban vagyok, a lényeg, hogy havi 3000 Ftot kell befizetni, és olyan végül is, mintha kártya lenne, tehát 3000 Ft a keret, de azt teljes egészében lebeszélhetem/sms-ezhetem, stb (viszont muszáj befizetni minden hónapban), de olyan is volt, hogy hó bégén még 2800-am maradt... :D Viszont tök jó, mert nem vész el, megmarad és továbbmegy a következő hónapra :]

      Törlés
    2. Inkább az utóbbi. :D
      Az nagyon jó csomag :o úgy tényleg megéri. :)

      Törlés
    3. Hát, semmi sem lehetetlen, de reméljük, hogy igen ;]
      Jaja, így nem is vészes amit fizetni kell, és mégis kötve van a kezem, de nem járok úgy, hogy ne tudnék elérni senkit, mert a családdal ingyen beszélek, akkor is ha esetleg nem maradna annyi rajta.. :]

      Törlés
  8. Hát, én nem majmoltam senki, hanem hétéves koromban szemüveges lettem... El sem tudom képzelni, mennyire jó lehet, hogy felébred valaki reggel, és ehlyből élesen lát. :-D Amúgy a többi is igaz rám. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj ne is mondd, ilyenek, hogy tévézés reggel az ágyban szemüveg nélkül, hogy hiányzik :D meg azért tornázásnál tök rossz :(

      Törlés
  9. asszem èn vagyok az egyetlen aki unja a pizzàt :DD

    VálaszTörlés