2013. február 16., szombat

Alterra Repair Shampoo + Granatapfel&Aloe Vera Balzsam TESZT

Sziasztok!

Egyszer írtam már az Alterra makadámdiós-fügés (Repair) samponról, de akkor még a barackos-búzás balzsamot használtam. Ezt ITT olvashatjátok.

Azóta viszont a flakonon is ajánlott, gránátalmás-aloe verás balzsamot használom, külön a samponról most nem írnék, inkább azt írnám le, hogyan állok így a kettővel együtt.

Jó ideje érik ez a bejegyzés, eddig nem vitt rá a lélek, hogy megírjam, most végre ez is helyet kapott. :]


Csomagolás: A szokásos Alterra samponok és balzsamok csomagolása, ennek bordós a teteje, és még mindig szeretem, hogy az a minta áll a csomagolás elején, amilyen típusú az adott sampon vagy balzsam. Továbbra is azt mondom, hogy részemről rendben van a flakon mérete, formája, mindene.


A hátoldala is a már megszokott, ragasztott magyar leírással, engem az egyetlen ami még mindig zavar, hogy papír van ráragasztva, ami egy idő után a vizes kézzel való hozzányúlástól elenged, elkezd foszlani.

Mit ígér?:

Ár: Valamivel drágább a saponnál, azt hiszem, 750 Ft. (Egyébként most le lesz akciózva)

Tartalom: 200 ml, nekem ez heti 2 hajmosással kb 2-2,5 hónapra szokott elég lenni.

Illat: Nagyon finom illata van, nekem kifejezetten tetszik, és viszonylag sokáig érzem is utána, de nem túl erős.

Állag: Ez is nagyon sűrű, elég kevés elég szokott lenni, bár én csak a hajhosszamra használom, a hajtöveknél sosem.

Tapasztalat: A Repair samponhoz ajánlják, ezzel is használom, így ketten együtt nagyon jók számomra - persze ez nem azt jelenti, hogy mindenkinek jó lesz.. -, sőt úgy vettem észre, hogy bár egészségesebb, fényesebb a hajam velük, de nem zsírosodik, inkább még egy nappal ki tudom tolni a mosást, ha muszáj. Azt nem mondom, hogy egyáltalán nem törik a hajam, de ez nem csoda, hiszen már régen volt vágva, festve van, de pár tincs szőkítve is volt, szóval ezen csak az olló segíthet. (Ismételten mondom, a szarrátörött hajvégeket nem ment meg semmi!!)
A másik pedig, hogy nem használok már semmi mást a hajamra, csak sampont és balzsamot, mégis, mintha kicsit nagyobb lenne a volumene, dúsabbnak tűnne, mióta ezzel a balzsammal használom a sampont.
Azt nem mondom, hogy nagyon könnyen fésülöm ki szárazon, de határozottan könnyebben, mint a másik balzsam használata után, és ezzel szerencsére nem tapasztaltam azt, mint a másiknál, hogy vizesen olyan volt, mint egy madárfészek, és szinte lehetetlen volt bármit csinálni, míg félig meg nem szárítottam.

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében véve én azt mondom, egy próbát mindenképpen megér ezzel a balzsammal a Repair sampon, illetve ennek a párja is talán, csodát egy sampon sem fog művelni, sem balzsam, sem semmi, de nekem jelentősen megkönnyíti a hajápolást, hogy nem kell még 5-6 más terméket a fejemre kenni.

Ti hogy álltok ezzel a szilikonmentes hajápolás dologgal? Mivel mostok hajat? Mi az, ami nagyon bevált, és mi az, ami nagy csalódás volt?
Kipróbáltátok már ezt a sampont/balzsamot? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes hétvégét!

6 megjegyzés:

  1. Én is szilikon mentes hajápolást folytatok. A kezdő samponom+balzsamom a gránátalmás Alterra volt,de nem vált be,nagyon zsirosította a hajam. Jelenleg a Baleás mango&aloe vera sampont+balzsamot használom,úgy nő a hajam tőle mint a gomba,és egy nappal ki tudtam tolni a hajmosást.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Betti is áradozott róla, ezért lehet, hogy azt is kipróbálom, ha ez elfogy, mert már nagyon érdekel... :D

      Törlés
  2. Én most egy nagy életmódváltós időszakban vagyok, aminek egyik része a hajápolási rutinom átalakítása, kiemelten a szilikonmentes termékekkel. Erről egyébként ha kíváncsi vagy, http://eletmodprojekt.blogspot.hu/2013/01/alterra-sampon-balzsam-es-hajpakolas.html itt írtam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem hülyének néztek, hogy nem vagyok "bio-őrült" de áttértem a szilikonmentes samponra, hát érdekelt, kipróbáltam, bevált, használom, ennyi :P

      Törlés
  3. ez a legjobb hajbalzsam.imàdom az illatàt,meg az egèszet ugy ahogy van
    èn màr egy ève csak szilikonmntes termèkeket hasznàlok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt hiszem egy éve tértem át rá :]

      Törlés