2013. február 2., szombat

A Lovely játék nyertese

Sziasztok!

A Lovely játékot lezártam, 74-en jelentkeztetek, ezt egy excel táblázatba írogattam, ha meg van a nyertes, ezt a képet is belinkelem.



Ismét be szeretnélek vonni Titeket is a sorsolásba, a 14. hozzászólásban szereplő szám "tulajdonosa" lesz a nyertes, és a múltkori félreértés miatt mindenki EGY voksot adhat le, kérlek Titeket, hogy mindenki csak egy számot írjon, senki ne törölje a kommentjét!

Hajrá Csajok! :]


ÉS A NYERTES NEM MÁS, MINT A 48. HOZZÁSZÓLÓ A JÁTÉKBAN:

Gratulálok Adri, Kedd este 20:00-ig várom a jelentkezésed a címeddel a craptrash@hotmail.com e-mail címen!

30 megjegyzés:

  1. A 14. hozzászólásban szereplő szám: 48, mindjárt bemásolom a képet! :]

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Úgy látom, közben ki lett törölve hozzászólás.. :/ én 12-ikként írtam, tehát a 48-as volt a 14. hozzászólás :)

      Törlés
  3. No, akkor megyek, és megveszem a kiszemelteket :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyesen csináltad, addig nem szabad megvenni :D

      Törlés
  4. gratula a nyertesnek!!!

    áá ha 47 lett volna én nyerem :D :D majd legközelebb :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még holnapután estig jelentkezhet, eddig nem tette meg.

      Törlés
  5. Gratulálok. :) Asszem mehetek vásárolni. :D

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a nyertesnek, nem sokon múlt, h én legyek :)

    VálaszTörlés