2013. február 18., hétfő

2013 Hajtrendek

Sziasztok!

Bár már február vége van lassan, de tavaly is ilyen körül írtam meg a frizuratrendes bejegyzést, szerintem ez még bőven időben van, egyrészt mert még azért év eleje van, másrészt, mert sokan télen kicsit hanyagolják a hajukat, de amint lekerül a sapka, szívesebben mennek a fodrászhoz, harmadrészt pedig sok nő szerintem a tavasszal egyfajta megújulást szeretne, ilyenkor a "legkönnyebb" a hajunkkal kezdeni/kezdetni valamit az "uncsi" szürke tél után. - Tapasztalatból mondom, rám is általában tavasszal szokott rám jönni a "valamit kezdeni kell már a hajammal" érzés.

Szóval nézzük, mi a divat idén a hajviseletek terén.

- Hátranyalt frizura:

Eddigi pályafutásom talán számomra legundorítóbbnak titulált frizurái ezek, szépen megszárítják, aztán "vizes" hatást keltve konkrétan olyan lesz, mintha tocsogna a zsírtól. Részemről ez teljesen felejtős, és nagyon szomorú vagyok, hogy ez a "trendi"...

- Választék középen:

A képen látható hölgyikének nagyon is jól áll, de magamból kiindulva, akinek kicsit is hosszúkásabb az arca, nagy a homloka, annak felejtős, mert kétszer akkorának fog tűnni... Szóval ez inkább a kicsi homlokú, kerekebb arcú lányoknak, nőknek áll jól szerintem.

- Laza loknik:

Ezt teljesen meg tudom érteni, szerintem gyönyörűek az ilyen lazább hullámos hajak, és rengeteg variáció van rá, ennek nagyon örülök, hogy divatban marad, és szerintem alkalmakkor is megállják a helyüket, és szinte mindenkinek találni olyat, ami jól áll - persze egy bizonyos hajhossz kell.

Lófarok:

Ezen nem lepődöm meg, szerintem ez olyan, mint a ruhatárban a farmer, örök darab, nem korszakos, nem visszatérő, hanem mindig divatos, szintén rengeteg variáció van belőle.

- Ombre:

Bár szerintem a képen látható haj pont hogy nem az, csak pár kiszőkített tincs, minden esetre nekem még mindig nem kedvencem ez a színátmenetes haj, mármint az ombre. Ez jobban tetszik, nyilván, hiszen az én hajamban is pár szőke tincs van. :P

- Androgün:

Ez az, ami bár tetszik, szerintem nem áll jól mindenkinek, inkább a kisebb fejű, törékenyebb alkatú hölgyeknek kedvezne, mint a molettebbeknek, ez is jól variálható, bár én még mindig hosszú haj párti vagyok. :]

- Rövid haj frufruval:

A bal oldali részemről borzadály a frufru végett, a jobb már egy fokkal jobban tetszik, de rengeteg rövid fazon van, ami remekül mutat frufuval!

- Oldalválaszték:

Hosszú frufruval, természetesen, bár én erre is azt mondom, hogy arcforma kérdése, nekem is volt hosszabb frufrum, és mégsem állt olyan jól, mint a rövid, szóval mire megnőtt, addigra le is vágattam.. :D

- Szimpla konty:

Már tavaly is fel-felbukkantak, és nagyon tetszenek is, itt is végtelen a lehetőség.

Fiús pixie:

Személy szerint nem tetszik eleve, ha egy nőnek nagyon fiús a frizurája, bár ez a haj a fiúkon sem tetszene, a "sima" pixie sokkal jobban tetszik, és több embernek is áll jól szerintem, remélem nem lesz nagyon "kelendő".

Eddigi képek FORRÁSA.

- Fordított ombre:Forrás: AFP

Tehát a tövek világosabbak, alul sötétebb, annyira ez sem tetszik, de talán csak a berögződés miatt, hogy az egyforma hajszínre törekszünk, itt meg pont az a lényeg, hogy ne egyforma legyen.. :D
Egyébként barnában még egy fokkal jobb részemről, mint szőkében.

- Szokatlan színek:
Forrás: AFP

Forrás: AFP
Nincs új a nap alatt, na. Eddig is megszokott volt már a szokatlan, nem tudom ezt jobban körülírni, mondjuk Rihanna hajszíne annyira nem durva szerintem, és Katy haja is jobb így, mint azokkal a nagyon természetellenes telibe pasztellkék meg rózsaszínpárduc színekkel.. :S
Kellynek ez a pasztelles beütés szintén nem tetszik, itt konkrétan olyan, mintha elrontottá volna, Christináét meg inkább hagyjuk.. :D

Képek FORRÁSA.

- Még mindig divat a bubi:

Ennél is végtelen a variációk szám, csak a képzelet szab határt, személy szerint imádom az ilyen hajat, se nem túl hosszú, se nem túl rövid, és jól mutat ziláltan is.

- Konty egy kis csavarral:

Talán az ilyen laza, csavart kontyok a legegyszerűbbek, még magunknak is könnyebb összedobni, mint egy komolyabb, feszes kontyot.

- Frufru:

Hát mondjam megint azt, hogy a frufru azért inkább arcformától függ mint divattól? Mindenesetre megnyugtató, hogy idén sem leszek gáz, mert frufrum van... :D

- Fonatok:

Nem nagyon szoktam fonni a hajamat, pedig másokon annyira tetszik, bár talán ez is olyan hülyeség csak, mint a többi hajas dolgom magammal kapcsolatban, hogy soknak érzem, hogy szemüveg is meg még fonás vagy konty, és így "túl feltűnőnek" érzem magamon az egészet, talán idén ez is megváltozik. :P


Összességében szerintem semmi új nincs a nap alatt ebben a témában, illetve eléggé hasonlóak a tavalyihoz az idei hajtrendek, és még mindig azt mondom, hogy akár ruházatban, akár hajviseletben fontosabb, hogy az arcunkhoz és az egyéniségünkhöz illjen, mint az éppen aktuális divathoz.

Nektek mi a véleményetek erről? Mi az, ami nagyon tetszik, és mi ami egyáltalán nem az idei frizuradivatból? Legyen hajvilágosítós  bejegyzés is? Ha már úgy is jön a tavasz, sokan ilyenkor próbálják kicsit világosítani a hajukat.

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. A laza loknik, az oldalválaszték, a frufru és a fonatok bejönnek - bár ezek számomra nem teljesen újak és eddig sem a divat/trend miatt szerettem :-)
    Az ombret meg majd megoldja a hajam ahogy nő le szépen (bár olyan igazi ombre talán majd jövőre vagy 2 év múlva lesz :-)
    Nálam a világosítás már meg is történt, tavasszal már nem bántom a hajam :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Te ne is bántsd már! :P
      Szép az úgy ahogy eredetileg kinéz :]
      Amúgy kicsit olyan laposnak érzem ezt a felhozatalt, jó persze a kifutókon azért másabb, de hát ki hordja úgy a haját egy sima hétköznap? :DD

      Törlés
  2. Nem kovetem a hajtrendet, ugy viselem a hajam ahogy nekem tetszik/illik az arcformamhoz;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a helyes hozzáállás szerintem amúgy, én is így vagyok, hiába divat a hosszabb frufru, ha nem áll jól valakinek..

      Törlés
  3. ha valamit biztosan nem szoktam követni, az az éppen aktuális frizura trendek.
    jobban tetszik, ha vmi beválik, és annál maradok, minthogy folyamatosan vágassam, alakítgassam a hajam. már el kéne mennem egy vágásra, de majd március-áprilisban fogom csak megejteni. :)
    nekem nagyon tetszik az ombre stílus, de kicsit olyan igénytelennek tűnhet, ha nincs megfelelően ápolva. egy időben, amikor lenövesztettem a hajam (szőke melír), akkor volt ilyen a hajam, és már a végén jártam, amikor bejött ez a trend. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erről eszembe jutott egy kép, amin az áll, hogy a mi korunkban még lenövésnek hívták... :DDD

      Törlés
    2. Persze akink ombre haja van, annak ez nem vicces... :D

      Törlés
  4. Azt hiszem, idén is maradok a "jól bevált" frizurámnál. Számomra az ombre (pláne a fordított verzió), igénytelen, lenőtt haj benyomását kelti, szerintem nagyon erőltetett stílus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes, Neked jól is áll ez a fazon! :]
      Amúgy ja, most hogy belegondoltam, egy 2-3 hét után ha már van egy kis lenövése a fordított ombre hajnak, akkor az elég érdekes, hogy a töve sötét a hossza világos, az alja sötét :DD

      Törlés
  5. Laza loknikra és fonatokra szavazok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy azok illenek is szerintem Hozzád :P

      Törlés