2013. február 6., szerda

1 év! + játék!

.]Sziasztok!

Pontosan ma 1 éves a blog, EZ volt az első bejegyzés, kicsit még lányos zavarral, nem a legjobb képekkel, azóta érzésem szerint - de remélem, tényleg - sokat fejlődtem az írás és a lakkozás terén is. :D Illetve azért sminkelés terén mindenképpen azt mondanám, hogy még közel sem vagyok jó, de már jobb, mint voltam... A fényképezéssel ugyanez a helyzet, közel sem tökéletes a tudásom, de már javuló tendenciát érzek.



Kezdeném akkor egy kis "mit tanultam" eddig listával:

- Rúzsozni jó, és nagyon fel is dobja a sminkeket, sokszor jobb, mint a szájfény.
- Pirosítózni is jó dolog, sőt, rengeteget tud dobni a sminkeken.
- Szebben lakkozok, mint régebben, nem tökéletes, de már általában nem vagyok könyékig lakkos, valamint a lekerekített ecsettel is megbarátkoztam.
- Szemfestés terén is tanultam egyet s mást, bár a mozgó szemhéjamra még mindig applikátorral viszem fel a festéket, utána már ecsetet is használok.
- Nagyon sokat dob az emberen az is, ha a szemöldökét kihúzza - én szemhéjpúderrel szoktam, de van, aki szemöldökceruzával szokta, nekem az macerásabb.
- Megtanultam körömnyomdázni, bár még ezen is van mit javítani...
- Rájöttem, hogy jól áll a kék szín, meg a korallos dolgok.
-  A legegyszerűbb lakkokat is könnyedén fel lehet dobni másik lakkal, pontozóval, nyomdával, strasszokkal, bármivel. :]
- Kicsit talán tudatosabban vásárolok, erre jók a kívánságlisták, nem mondom, hogy sosem csináltam rossz vásárt az elmúlt egy évben, de szerencsére nem sokat.
- Megtanultam nagyjából használni a fényképezőgépem, nem lettem profi fotós, de azért általában a kicsikéből a legjobbat próbálom kihozni.

És akkor jöjjön pár száraz adat, összesen 296 feliratkozott Olvasó követi a blogot, álmaimban sem hittem, hogy ennyien leszünk egy év alatt, köszönöm! :] 607 bejegyzés született, ez a 608. és több mint 168000 oldalmegjelenítés van, ami rengeteg, és azért vannak vicces dolgok a keresési kulcsszavakban... :D
Facebook-on pedig már 100 "lájkoló" (pfeejjj de utálom ezt a szót..) van.

Nem akarok további nyáladzásba kezdeni - pedig bennem van ám.. -, egyszerűen szeretném megköszönni, hogy ennyien olvastok, hogy ennyien írtok a bejegyzésekhez, és azt, hogy az egy év alatt még nem volt saját kis trollom. :D
Játék most nem lesz, mivel most ért véget a Lovely játék is, meg amúgy sem ezzel akarok olvasókat szerezni, inkább a későbbiekben is a már meglévő Olvasóknak szeretnék majd kedveskedni. :]

Köszönöm, hogy van, akit érdekel az, amiit írok, talán néha segíteni is tudok, tudunk egymásnak, és van, akivel az életben is találkoztam már, és nagyon örülök, és megszerettem, illetve olyan is, akivel csak e-mail-ben beszéltem, de nagyon kedves volt eddig mindenki!

Egy virtuális puszit küldök mindenkinek, aki valaha itt járt:


Igazából eget rengető változtatásokat nem akarok a bloggal kapcsolatosan, szándékomban áll továbbra is sminkeket, körömlakkozásokat, díszítéseket, recepteket mutatni Nektek, ahogy eddig, a pénteki kedvenceket is szeretném megtartani, mivel ez is ösztönöz arra, hogy találjak (ha csak úgy nem megy, hát keressek) olyan dolgokat, filmeket, zenéket, bármit, ami felvidít, amire szívesen gondolok. Az egyetlen, hogy most körömlakk vásárlásban vissza akarom fogni magam, a már meglévőeket használni, bár amúgy is úgy érzem, hogy nem szabadulok tőlük, mert vagy nyerek, vagy ajándékba kapok, de most 2 kifutó Catrice lakkot (Steel My Heart és Steel My Soul) nagyon szeretnék beszerezni, a többi meg ráér, és úgyis látjátok majd a kívánságlistákban őket. :]
Sminktermékekből sem akarok, vagyis dehogynem, a világ összes pénzét elkölteném rájuk, de most egyelőre minden van, ami kell, és ezeket szeretném "babusgatni" kicsit. :]
Tehát most leginkább a "muszáj" dolgokra szeretnék koncentrálni először, táska már megvan, elvileg ma nézek majd csizmát és bokacsizmát a Deichmannban, remélem az is összejön, nadrág is kell, meg ilyesmik, és tényleg kell, ez nem a "nincs egy rongyom sem, és ez nem fér el a szekrényemben" című sztori, lassan egy éve egy darab hosszú nadrágom van, amit imádok, de kellemetlen azért, szóval tényleg kell. :]

Na de ennyit az eszmefuttatásomból, röviden és tömören: KÖSZI, HOGY VAGYTOK! :]

Köszönöm a figyelmet, kérdés, óhaj-sóhaj jöhet ide kommentben vagy e-mailben, ahogy kényelmesebb, szép napot mindenkinek!

A Lovely játékért a nyertes nem jelentkezett, ezért a blog facebook oldalán újraindítottam a játékot.
A szabályok: Lájkold a képet, az oldalt és a Lovely Cosmetics oldalt!
A játék február 12. este 10-ig tart, sok szerencsét!
A képre kattintva elérhető a kép, amit lájkolni kell, mindenkinek sok szerencsét!

57 megjegyzés:

  1. gratulálok!! :) remélem még jó sokáig fogod vezetni a blogod!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is, nem hittem, hogy 1 éven át ennyire érdekelni fog ennyire komolyan :]

      Törlés
  2. Boldog blog-szülinapot! További sok sikert és kitartást! :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Bizony, imádom, meg a kis Bábujokat :D Tesóm kislányát ezután hívjuk Bábujnak, mert még amikor nem láttuk, és Ő igen, hazajött és mindenre azt modta, hogy bábujbáubj :D

      Törlés
  4. Boldog Blogszülinapot! :)
    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  5. Boldog Szülinapot! És örülök, hogy blogot írsz, te érdemed,hogy ennyi olvasód van,további sok sikert!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, iszonyatosan jól esik ilyet olvasni! :]

      Törlés
  6. Boldog blogszülinapot, gratula az olvasókhoz (remélem a nem is olyan távoli jövőben mondjuk mögé képzelhetünk ehhez a számhoz egy 0-t ;P)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hát az már húzós sztori, de rajta vagyok/leszek :D

      Törlés
  7. Boldog blogszülit! És nekem is egyetlen nadrágom van jelenleg :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :]
      Így annyira nem érzem már trének magam, hogy más is jár ebben a cipőben, ő nadrágban jelen esetben :DD

      Törlés
  8. Gratulálok! =)
    Az a Grus kép extra cuki! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen, olyan édes volt, hogy nem hagyhattam ki :D

      Törlés
  9. Boldog blogszülinapot, még sok évig leld örömödet a blogolásban! :)

    VálaszTörlés
  10. Sok sikert:-) remelem nem honzod be a trollokat......brrrr:-)
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :]
      Ha eddig nem jöttek, már ne jöjjenek, mert másoknál sem vicces, hát még ha veled csinálják milyen szar lehet :S

      Törlés
  11. Gratulálok! :) És boldog szülinapot is egyben! :)
    Eleinte én se hittem volna, hogy a blogolással tanul is az ember, de így van. :) Minden jót kívánok a közeljövőben is! :) Én továbbra is maradok hű olvasód írjál bármiről is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      Igazándiból így szeretem, hogy van minden ami kicsit is érdekel, mert nem egysíkú, így belegondolva ha csak egy dologra fókuszálnék, tuti elunnám :S

      Törlés
    2. Én is így vagyok vele. Egy ideig rástresszeltem arra, hogy muszáj posztolni, meg nem mindegy miről és belefásultam, nem volt jó kikapcsolódás. Viszont Verus egyik mondata jut eszembe most már: "Ez az én blogom, az én játszóterem és azt csinálok vele, ami nekem tetszik." :) És igaza van, beláttam. Azóta arról írok, amiről tényleg szeretnék, ha nincs ihletem vagy kedvem, nem erőltetem. :)

      Törlés
    3. Máshogy nincs is értelme ;]

      Törlés
  12. Boldog szülinapot! Nagyon szép eredmény egy év alatt, csak így tovább! :D

    VálaszTörlés
  13. Boldog blogszülinapot! :) Csak így tovább. :)

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok a bloghoz, csak így tovább! :)
    Tetszett, hogy leírtad miket "tanultál" az egy év alatt, aranyos volt és sokszor magamra ismertem :)

    Én sminktermékekről nem tudok leszokni, mindig van valami ami "kell" :D Szerencsére nem vagyok lakkmániás THANK GOD, mi lenne velem... :DDDD

    Nadrágot venni tényleg nehéz, mert 1. alig találni olyat, ami nincs elszabva 2. ha meg jó, akkor 25ezertől kezdődik lol

    Ha jól tudom most a New Yorkerben sok dolog van 290 és 890 Ft-ért, érdemes benézni, meg ott bokacsizmákat is lehet venni. Jó, nem bőr, de én eddig minden csizmámat szerettem, amit ott vettem, kényelmesek, legalábbis a 40-esek, amiket vettem. Nadrágot is vettem már, arra sincs panasz, jól bírják! :) Magyar vonatkozásban több tippet nem tudok adni. Ó de, ha van Orsay a közelben mindenképp nézd meg a farmereket, nagyon jók! De vigyázz velük, mert minden méret eggyel nagyobb, mint kellene. Pl. onnan S-es meg XS-es cuccaim vannak, pedig M-es vagyok, nadrágból is.. Gondolom tudják h jobb érzés L-esként M-est venni vagy nem tudom lol :D Még soha nem vettem a saját méretemből ott semmit. Igaz, itt nincs egy darab Orsay bolt sem így csak az emlékeimből élek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon jól esik ám ez pont Tőled :]
      Lakkok.. Na igen, tegnap kicsit átpakoltam a sminkcuccokat meg lakkokat, de utóbbiakat már elég nehéz rendszerezni :D Valahogy nem szabadulok tőlük, ha nem veszek, kapok vagy nyerek... :D
      Sajna Orsay nincs a közelben, pedig már egy ideje izgatja a fantáziámat :(
      Csizmát meg kis átmeneti cipőt vettem, bár nem a Deichmannban, érted bemegyek hogy húúú dejóóó, leárazás van, és a második pár csak az akciós ár felébe kerül, erre nézem, ki van plakátolva az egész üzlet, hogy átalakítás... jobbkor nem tudták volna?! ... :D
      Farmert is nézegettem, de semmi használhatót nem találtam, komolyan nem értem, milyen testalkatra gyártják, mert valami valahol tuti eláll, pedig azért kitöltöm általában a ruhákat.. :D

      Törlés
  15. Boldog blog szülinapot :) :) Gratula! Nagyjából én is ezeket tanultam meg a blogolásom alatt :)
    Épp most nézegettem régi bejegyzéseimet és körömfestésnél olyan csúnyán összekentem mindig a körömágybőrt, amire ma már kifejezetten allergiás vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ismerős, meg ha össze is kenem, legalább ha nem is rögtön, de ha már megszáradt, körbetörölgetem :D

      Törlés
  16. Boldog Blogszülinapot! :)
    Én tuti jelentkeznék, ha megnyerném!
    Még sok-sok blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  17. Boldog Blogszülinapot és még tripla ennyi oldalmegjelenítést kívánok!!!
    Nixon

    VálaszTörlés
  18. boldog szülinapot a blognak. :))
    nagyon jó kis blog, az utóbbi hónapokban nagyon megszerettem, ez a kommenteléseimen is látszik. :) sajnos a sminkes témákhoz sokszor nem tudok hozzászolni, mert még nem ástam magam bele ebbe a hatalmas világba, de rémélem egy "szép lett" vagy "szuperül áll a szín" is bíztatás és elismerés. :)
    csak így tovább ;)
    És a Lovely csomag *-* már megtettem mindent, köszi ismét a lehetőséget. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, mindig jól esik ilyet olvasni, meg persze én is gyakran csak annyit tudok kipötyögni máshoz, hogy szép lett, mert tényleg az lett, de kisregényt nem tudok írni :D

      Törlés
  19. Nagyon boldog blogszülinapot, és még sokszor ennyit :) Csak így tovább, szerintem nagyon jól csinálod ^^

    VálaszTörlés
  20. Gratula! ne hagyd abba mert jól csinálod amit csinálsz!:)

    VálaszTörlés
  21. Boldog Blogszülinapot! :)
    Szerintem jól csinálod és egyre ügyibb vagy azok terén amiket felsoroltál csak így tovább és még nagyon sok oldalmegjelentést,olvasót és bejegyzést. :)
    Remélem még sokáig fogod vezetni a blogod és sok hasznos tanácsot,tippet adsz! ;)
    A Grus virtuális puszi pedig nagyon aranyos. :)

    Orsay pedig legközelebb Fehérváron van az Alba plázában.
    Jó kis bolt már jártam ott. Érdemes megnézned,ha egyszer arrafelé jársz.
    Kár,hogy nincsen Veszprémben,de ki tudja,hogy a Tally Weijl és H&M ki lesz a következő, reméljük az Orsay. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      Nem is tudtam, hogy Fehérváron is van :O
      Mondjuk nagyon örülnék, ha lenne itt is, bár a H&M-ben voltam pénteken, igazándiból eléggé túlárazottnak véltem a legtöbb dolgot, szóval nem is néztem nagyon körbe, mert tudtam, hogy nem vennék semmit annyiért, eléggé elvette a kedvem :D

      Törlés
    2. :)
      Igazából én sem tudtam,hogy van ott boltjuk csak már jártam többször az Alba plázában és akkor körbejártuk az egészet így észrevettem.
      A H&M-ben én még nem jártam csak kívülről láttam,de neten láttam milyen áraik vannak.
      Igazad van eléggé túlárazottak a dolgaik,de sokszor van akciójuk olyankor megéri ott vásárolni. :)

      Törlés
    3. Én csak néha jártam ott, amikor még oda jártam suliba, talán 3×ha bementünk a plázába, de akkor is futólag csak :]

      Törlés