2013. január 5., szombat

Tegnapi szerzemények

Sziasztok!

Tegnap ismét Rossmannba szabadultam, kellett 1-2 dolog, és büszkén mondhatom, csak azt vettem, ami szükséges volt. :]


Fogkré, sampon, deo, lakklemosó és Blistex, mert az előző kifogyott, és imádtam, ezért újra is vettem. Van még más ajakápolóm is, de ez az, amit napi szinten szeretek használni.

És délután találkoztunk az egyik barátommal, még csak most került sor a karácsonyi ajándékozásra, Ő és a barátnője leginkább saját készítésű ajándékokat kaptak, én pedig ezeket kaptam Tőlük:



Hiába, ismernek... :D

És a két lakk közelebbről:

A 2. lakkot, a Go Bold-ot már egy ideje nézegettem, de mindig találtam másik lakkot, ami jobban érdekelt, mondván, hogy ez ráér majd, hát most már magaménak tudhatom, alig várom, hogy holnap felavassam. :]
Az elsőt, a special effect topper Copper'ize Me!t még sosem nézegettem meg úgy igazán, de így élőben nagyon tetszik, szóval ezzel sem nyúltak mellé. :]

Nektek meg van valamelyik a két lakk közül?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

21 megjegyzés:

  1. Nincs meg egyik lakk sem, de akár együtt is szépen mutathatnak! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már úgy is próbáltam őket margarétán és nem is rossz :P

      Törlés
  2. Úgy látom, akkor tényleg bevált ez a sampon, ha ismét újravetted :) Már nagyon kíváncsi vagyok rá, de teljes áron egyszerűen nem vagyok hajlandó megvenni :D
    A lakkokat kíváncsian várom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a másik balzsammal eléggé tetszik, bár azért nem mondom, hogy örökre emellett maradok, eléggé csalogató a Balea is ;]

      Törlés
  3. Mindkét lakk megvan, szerintem szépek, bár a Copperize me-t már rég használtam (sajna némelyik lakk kicsit mostoha sorsra jut, ha jönnek az újabb kedvencek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor azt hiszem, ideje újra elővenni :P

      Törlés
  4. A Copperize Me! megvan, szeretem, a Go Bold-ot meg én is mindig otthagyom a boltban, pedig gyönyörű :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most, hogy megvan, elgondolkoztam, eddig mért nem vettem meg, nagyon tetszik.. Bár eddig eléggé ódzkodtam az arany dolgoktól, pár hónapja meg úgy "megkívántam" őket :D

      Törlés
  5. nagyon jók a lakkok, az essence colour&go hasonlít a max factorosomra, ha ez az amelyikre gondolok :)
    a copperize me-ről majd tesztet! :D

    VálaszTörlés
  6. a Blistex annyira nyami, már én is elfogyasztottam kettőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor tavaly lebetegedtem, ez pár nap alatt rendbe szedte a szám, azóta erre esküszöm.. :]

      Törlés
  7. chips?????????????????? :D ohhhh.de jo lenne :D
    milyen a sampon?????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismernek.. :D
      Itt írtam róla: http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/11/alterra-repair-shampoo-teszt.html

      De fogok még, mert egész más így a hozzá való balzsammal :]

      Törlés
  8. a cooper'ize me-t énis be akarom majd szerezni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így utólag, nagyon tetszik, sőt, kitaláltam valamit vele, remélem jól is fog mutatni :DDD

      Törlés
  9. Ügyes vagy! :) Én inkább üzlet közelébe sem megyek :D. Jó kis csomagot kaptál, benyomnám a chipset meg az energiaitalt is xD :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Tiszta büszke vagyok :D
      Bár ennek leginkább az az oka, hogy szeretnék egy "igazi" holografikus lakkot, ez a visszatartó erő.. :D
      Már betoltuk, de azért adtam volna ám ;]

      Törlés
  10. Szépek a lakkok, kíváncsi vagyok rájuk :)

    VálaszTörlés
  11. Kíváncsi vagyok a lakkokra, szépnek tűnnek :)

    VálaszTörlés
  12. A Go Bold-ot már fel is avattam, nem sokára láthatjátok :P

    VálaszTörlés