2013. január 9., szerda

Rimmel Apocalips folyékony rúzs

Sziasztok!

A Rimmel újdonsága lesz az Apocalips folyékony rúzs, és mint tudjátok, már egy ideje szemezek az ilyen termékekkel, egy Adent már be is szereztem, és nagy örömömre most a 3 lány közül, akik tesztelhetik, én lettem az egyik.

Ennek több okból is örülök, egyrészt mert nagyon jó maga a gesztus is szerintem, hogy lehetőséget kapunk ilyenekre, illetve jól esik, hogy azért "elismerik" valamilyen szinten a munkánkat ezzel, még ha csak hobbiból is csináljuk a blogolást legtöbben. (Persze, tudom, ez reklám a cégeknek, de szerintem nem csak ez a lényeg, hiszen rengeteg dologról amúgy is írunk/írnak teszteket, véleményt.)

Na abbahagyom a csöpögést, nézzük, mit ígér a Rimmel ezzel kapcsolatosan:


"Az új Apocalips folyékony ajakrúzs egyesíti magában a rúzs és a szájfény legjobb tulajdonságait egy olyan forradalmian új formulában, mely teljesen eltér az eddig megismertektől. Zamatos, folyékony formula, ami bőségesen tartalmaz színpigmenteket, melyeknek köszönhetően fantasztikusan fényes hatást ér el és egész napon át tartó kényelmes viseletet biztosít. A különleges összetevők robbanásszerűen mély és intenzív színeket garantálnak.
És ki az Apocalips folyékony ajakrúzs reklámarca? Ki más is lehetne, mintKate Moss! Még szexisebb, mint valaha és ki is tudná jobban képviselni ezeket az intenzív színeket, mint ő, aki maga is olyan, akár egy meteorzápor?
Javasolt fogyasztói ár:  1899.-Ft
Kapható 2013. Január végétől"


Ebben a 8 árnyalatban lehet kapni majd, személy szerint nekem mind tetszik, de a kedvencem talán a 2. ha csak egyet lehet választani, külön tetszik, hogy bár "csak" 8 színről van szó, a természetestől a piroson át a rózsaszínig van benne mindenféle, szerintem Mindenki talál legalább egyet, ami illene hozzá. :]
Emellet pedig, ha jó lesz, és megfelel a leírásnak, akkor ennyi pénzt megér. Ja és a kupakja.. Az nagyon NAGYON tetszik. :]

Nektek melyik tetszik legjobban? Fogtok vásárolni belőlük?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát/reggelt, kinek mit. :]

13 megjegyzés:

  1. Nekem az 5. és a 8. tetszik :D Betegesen vonzódom a sötét rúzsokhoz/szájfényekhez. Mondjuk nem hiszem, hogy meg fogom venni, mert ha mégsem áll jól (én leginkább ettől tartok szájravaló dolgok esetében), akkor elég nagy érvágás az a 2 ezer Ft is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg pont a sötétektől tartottam (tartok még kicsit), persze, ha nem válik be, akkor sok, de ha meg olyan jó, mint amilyennek képzelem, akkor korrekt . ;]

      Törlés
    2. Igaz :) Majd előtte megvárom, míg százan értékelik krémmánián :D

      Törlés
    3. Igaz :) Majd mielőtt vásárlásra adnám a fejem, megnézek száz swatchot és megvárom amíg krémmánián százan értékelik :D

      Törlés
  2. A 2-es és az 5-ös tetszik, nagyon :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamiért arra tippeltem, hogy az illene Hozzád :]

      Törlés
  3. Nekem tetszenek, én eleve jobban szeretem az ilyen kiszereléseket. Általában én barackosabb vagy rózsásabb árnyalatokat használok, így majd egy olyat tervezek venni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még csak egy Aden folyékony rúzst próbáltam, bár maga a tudat olyan fura volt eleinte, hogy rúzs, de mégis olyan, mintha szájfény lenne, ennek ellenére hamar meg lehet szokni :P

      Törlés
  4. Örülök, hogy téged megkeresnek ilyenekkel. :)
    Sokszor semminek érzem a munkám, többek között ezért is nincs sok poszt mostanában..

    VálaszTörlés
  5. Ne ezek miatt csináld :]
    Persze, nagyon jó érzés, de nem ez a lényeg benne, hanem hogy szeretettel csináljuk ;]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze nem ezért csinálom, ez egyértelmű ;)
      De örülök a te sikerednek egyre jobban tetszik a blogod, a sminkjeid elragadóak!

      Törlés
    2. Gondoltam, meg meg is értem, amit érzel :]
      Jajj nagyon kedves vagy köszönöm, bár egyre több dolgot tudok, egyre jobban azt érzem, hogy semmit sem tudok.. :D

      Törlés