2013. január 25., péntek

Pénteki kedvencek - Jonathan Rhys Meyers

Sziasztok!

Hunnam úr után újabb jó képességű fiatalúrral folytatnám a sort, egész pontosan Jonathan Rhys Meyers-szel.
Akit érdekelnek a szerepei, olvasson utána ITT, talán a fő sikert és ismeretséget a Tudorok című sorozat hozta meg Neki, de előtte is számos filmben szerepelt.

Figyelem, megtekintés saját felelősségre! Esetleges nyálcsorgatásért felelősséget NEM vállalok! ;]
























És végül egy kép a Tudorok-ból, amikor már "öreg":


Nála is áll, ami mindig (hahaha :D), hogy nagyon szeretem a munkásságát, a színészetét, a filmjeit, és hogy eddig amiben láttam, imádtam, és hiteles volt számomra, de emellett persze biztosan van némi elfogultság is bennem. Ami a csáberejét illeti, nem csúnya nah, de a pontot az i-re azt teszi fel szerintem, hogy van némi őrültség a szemében.

Ennyi lenne így ma reggelre, remélem azért van, akinek örömet okozott így reggel és szebben indult "miatta" a mai napja. :P

Ti szeretitek? Melyik az első szerep, amiben megismertétek? Nálam az Elvis - A kezdet kezdete volt, amiben először láttam, tök véletlenül, még gimis koromban a tévében, és azóta is imádom.

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Imádooooom!!! Ő abszolút kedvenc. Nagyon szeretem a filmjeit, ahogy játszik, de az is tény, hogy nem csúnya és a szeme. Reggeli kávé mellé pont ő kell. Keresek is egy filmet, amit még nem láttam vele ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rólad tudtam, hogy szereted, és reméltem is, hogy korán meglátod ezt, és máris szebben indul a napod :P

      Törlés
  2. Nem emlékszem vajon miben láthattam legelőször, de a Hiúság Vásárában figyeltem fel rá :D aww, nézzétek meg csajok! Egébként tényleg van egy kis őrültség a szemében szerintem is, dehát szexi..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a film tényleg alapból elég jó! :]

      Törlés
  3. Nagyon szeretem a Tudorokat, őt is, bár Henry Cavillt még nála is jobban imádtam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, tényleg, Ő is elég "szerethető", bár Őt szerintem csak a Tudorokban láttam :]

      Törlés