2013. január 11., péntek

Nyereményem Elíztől

Sziasztok!

Múlt héten nyertem Elíznél, a Divat, szépség és a többi... blogon.
A tét egy MUA Undressed paletta, egy MUA Shade 3 rúzs és egy arany színű merev karkötő volt.

Tegnap szerencsésen, egyben ideért minden:

Öröm volt, hogy nyertem, és bár az Undressed paletta megvan (ezt Bettinek adom majd, mert tudom, mennyire vágyik rá már régóta :]), és elvileg a rúzs is, kibontottam, és nem csak a csomagolása más (ez egy picit hosszabb, mint amit tavaly vettem), de a színe is, ennek ellenére a száma ugyanaz. Nem tudom, hogy lehetséges ez, vagy esetleg váltás volt, mindenesetre ez is nagyon tetszik. Legyen róla teszt? :]

És a szépséges karkötő:



Van Make Up Academy terméketek? Ha igen, mi és mennyire vagytok megelégedve velük? Nekem ez a pár termék annyira tetszik, és ráadásul nagyon jó áron vannak, így eléggé bánom, hogy itthon nem kapni.

Köszönöm a figyelmet, szép estét és kellemes hétvégét!

17 megjegyzés:

  1. Három palettám van a MUA-tól (Undressed, Heaven and Earth és Glamorous Days), de az Undressed még mindig a nagy kedvenc, Bettinek nagy öröm lesz :-)
    Ja és van egy lakkom is, de nem értem, hogy miért nem próbáltam még mindig ki :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Glamorous Days-szel is nagyon szimpatizálok :]
      A lakkot meg azonnal próbáld ki! :P

      Törlés
  2. Még mindig hihetetlen, hogy nálam landol a kis drága :))))
    A rúzsról lesz majd valami összehasonlítás? Kíváncsi vagyok, mekkora az eltérés :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, mindenképp lesz, csak természetesen bent hagytam a szalonban a gépem, így a már meglévő képeket sem tudom hétfő estig hasznosítani és annyi ötletem van, most, hogy nincs nálam a gép... :D

      Törlés
  3. Nagyon szuper nyeremények, a karkötő a kedvencem! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  4. .gratula a nyeremenyekhez?
    A MUA megvaltoztatta a csomagolast, az elso kiadasu ruzsok kisebbek voltak, picit mas design...az elso palettak picit konnyebbek es egyenkent le voltak foliazva, az ujak mar nincsenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A palettám akkor ezek szerint már új fajta, a rúzsok meg régiek, a kis méretbeli különbség szerintem fel sem tűnt volna, ha a színt nem veszem észre, de nagyon tetszik, köszönöm az informálást! :]

      Törlés
  5. Gratulálok a nyereményedhez! Nagyon hasznos csomagnak tűnik! :)

    VálaszTörlés
  6. Használjátok egészséggel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, remélem nem gond, hogy Bettit is boldoggá teszem vele :$ :]

      Törlés