2013. január 31., csütörtök

MUA örömadag

Sziasztok!

Tegnap nagy örömömre Dia odaadta a MUA rendelés rám eső részét.
Rám is fért - ez ugye a tegnap esti bejegyzésből kiderül mért, és bár ettől nem oldódnak meg a problémák, úgy érzem, igazán jó döntés volt, hogy ezeket rendeltem, és szerintem nagyon fogom szerezni őket. :]

Nézzük is őket, rájöttem, hogy tesóm gépével nem tudok szép vakus képeket csinálni közelről, így ismét csak természetes fényben csináltam, kivéve az első csoportképet.. :]



 - Dusk Til Dawn paletta:

Régóta tetszik ez a paletta, de mindig mást találtam ki, viszont ezzel az akcióval hülye lettem volna nem beruházni rá, főleg, hogy bár mindig is tetszett, nem nagyon vannak hasonló színeim. Alig várom, hogy kipróbáljam, remélem még délutánra is marad a napsütés... :]

Pirosítók: Shade 1 és Shade 3:

Mint tudjátok - vagy nem :D - sokáig nem használtam pirosítót, ezeken kívül 2 van összvissz, valahogy mindig féltem, utólag belegondolva talán a bohóc arc-effekt miatt, szerencsére sosem sikerült még összehoznom... :D A Shade 1 egy világosabb, rózsaszínes-barackos árnyalat, kis friss színe van, nagyon szép, a Shade 3 pedig egy sötétebb, barnásabb-lilás szín, de szerencsére nem túl erős, talán ettől tartottam leginkább, hogy jó lesz-e, még csak a kézfejemen próbáltam ki, de ott nagyon szép!
Mágneses lakkok - Picadilly Circus és Park Lane:

Ezeknél inkább a mágnes volt a mérvadó a választásnál, 2 különbözőt szerettem volna, ha már választani lehet. Amúgy is akartam mágneses lakkot, szerintem teljesen tűrhető volt így féláron, elöljáróban annyit mondanék róluk, hogy WOW!

Körömlakkok - Shade 2 és Shade 21:

A Shade 2 sima fekete lakk, ilyen kellett, mert elég kevés van a fekete lakkomból és amúgy sem szeretem, mert volt, hogy kilakkoztam a körmöm, és hajmosás után a fele már lepattogott.. A 21-es pedig egy közép sötét, koszos púderszín.

Rúzsok - Shade 6 és Shade 14:

A 6-os egy szép csillámos mályvás szín, nagyon tetszik, (nyilván, nem azért rendeltem mert nem tetszik.. :D), a 14-es pedig egy világos korallos narancs, ez is nagyon tetszetős.

Ecsetek - e2 contour és e3 blending and shadow:

Szóval Ők lennének az új lakók, és az imádatom új tárgyai, elég sok minden, nem akarok fogadalmakat tenni, de a névnapomig (nyugi, nem holnap lesz, hanem március végén :D) nem áll szándékomban sminkcuccot venni, maximum ha olyat látok meg nagyon leárazva, amit akartam eddig is. Most egyelőre nem akarok nagyon költekezni, nadrág, táska és cipő az, ami mindenképpen kelleni fog záros határidőn belül, de azt hiszem nem kell magyarázni, hogy ezek nélkül nehéz elmenni itthonról.. :]

Ti vettetek valamit a MUA-tól ezen az akciózáson? Én egyáltalán nem bántam meg, sőt azt sajnálom, hogy rúzsecsetet nem rendeltem, de majd máskor. :]
Szándékomban áll mindről írni, mit látnátok leghamarabb? Persze mind előtt még a nemrég nyert MUA rúzsról is írok ám! ;]

Köszönöm a figyelmet, szép napsütéses napot Nektek! 

22 megjegyzés:

  1. Én legjobban a mágneses lakkokra vagyok kíváncsi :) de minden tetszik, szuper dolgokat választottál, másodjára a paletta érdekelne, aztán jöhet a többi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az izgat engem is talán legjobban, bár margarétán már kipróbáltam és huhh :]

      Törlés
  2. Én két palettát akartam (Starry Night, Glamour Dys) persze hogy kifogytak és nem töltötték fel őket az akció idején belül...Így az Immaculate palettát rendeltem meg helyettük. Meg egy fekete tust még. Várom már, hogy megérkezzenek! Szépek ezek, amiket beszereztél, kíváncsi vagyok rájuk is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok is tetszenek, de egyelőre elleszek ezzel, így is barátnőmnek adtam a Lovely kispalettát, mert én úgysem használom, Ő meg hátha elhasználja ;]

      Törlés
  3. Alig várom a tesztjeidet, jókat választottál! Én is rendeltem egy lánnyal közösen, már nagyon várom, hogy megérkezzenek a szépségek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélhetőleg hamarosan Hozzátok is odaérnek, én legalább még egy hét késésre számítottam, de őszintén? inkább többre, amilyen káosz volt... :D

      Törlés
  4. Nagyon jó dolgokat vettél,első körben a mágnes lakkokról olvasnék.Nincsen MUA termékem,hátha ihletet kapok majd a tesztektől :)
    Azrail

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én 2 rúzzsal kezstem, akkor még nem ismertem annyira a márkát, aztán az Undressed paletta után már tudtam, hogy akarok majd még több dolgot is kipróbálni, remek ár, remek minőség az eddigiek alapján, de nagyon bánom, hogy itthon nem kapni :S

      Törlés
  5. Ha lenne irigykedős smiley, most ide beszúrnám :D

    VálaszTörlés
  6. jókat rendeltél, a palettát imádni fogod! :) legalábbis én nagyon beleszerettem. én is rendeltem bnőmmel közösen, de még fel sem dolgozták a rendelést, úgyhogy még egy darabig várnunk kell. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma kipróbáltam, hát nagyon áldom az eszem, hogy ez is nálam landolt, remélem mindenki megkapja hamarosan a csomagját! :]

      Törlés
  7. a lakkok, a rúzsok és a paletta nagyon tetszik!!
    engem a mégnesek teljesítménye érdekelne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Működni működnek, annyit már most elárulok! :P

      Törlés
  8. De szép minden :) Én még mindig nem kaptam meg a csomagom :( Csak azért aggódok,hogy felesleges köröket ne menjen a postán,nehogy valaminek baja legyen :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, Neked is minden épségben és hamar megérkezik! Mikor rendeltél amúgy?

      Törlés
  9. Ó most nagyon irigyellek, hogy neked már megérkezett! Nem is tudom, mivel kezdj, minden érdekel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a durva, hogy én sem tudom, mivel kezdjem.. :D

      Törlés
  10. a palettát én is nagyon szeretem,jó választás volt! :)
    alig várom hogy az én csomagom is megérkezzen *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát már most szeretem én is... :D
      Az a zöldes (alsó sor 3.) valami álom :]

      Törlés
  11. Én is rendeltem elég sok dolgot, viszont én még mindig levelezek velük,mert a pénzem levonták, de a rendelésem nem tudják visszakeresni. Azt írták, hogy küldjem el a listát, hogy mit rendeltem és elpostázzák, de szinte semmi nincs most raktáron, úgyhogy nem tudom mi lesz. De már elég dühös vagyok... Viszont örülök, hogy neked minden rendben megérkezett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júújj :(
      Remélem minden odaér Hozzád is épségben :S

      Törlés