2013. január 10., csütörtök

Játék Lovely nyereményért! - LEZÁRVA!!

Sziasztok!

Nagy meglepetésemre hétfőn írtak a Lovely cégtől, hogy feladták a csomagom, aminek nagyon örültem, ugyanis még október végén kerestek fel, és azóta nem történt semmi, így mondhatni, már el is felejtettem a dolgot.
Na de nem csak én kaptam csomagot, hanem valamelyikőtök is gazdagodhat az alábbi termékekkel:



A lakkok:

- Moulin Rouge - Nr. 6
- Moulin Rouge - Nr. 7
- Moulin Rouge - Nr. 8
- Moulin Rouge - Nr.5
- Must Have Glam Style - Nr. 8
- Must Have Glam Style - Nr. 7
- Must Have Glam Style - Nr. 6
- Must Have Glam Style - Nr. 5

Terra cotta compact 5 részes szemhéjpúder paletta - 1:

Spectacular Me szempillaspirál:

A lakkoknak nagyon örültem, a 8-ból 5-öt nagyon szerettem volna, a másik három pedig szimplán tetszik, ezeket meg is mutatom Nektek, a sajátjaimat már szépen felkentem margarétára, a spirálom is ilyen, a palettácska viszont kék, hamarosan azt is láthatjátok. :]


- Must Have Glam Style - Nr. 6 és 8 2 rétegben:

- Must Have Glam Style - Nr. 7 és 5 2 rétegben:

- Moulin Rouge - Nr.5 és 8 2 rétegben:

- Moulin Rouge - Nr.7 és 6 2 rétegben:
 - Moulin Rouge - Nr.7 és 6 két réteg fekete alapon, 1 rétegben:

 - Moulin Rouge - Nr.7 és 6 két réteg fehér alapon, 1 rétegben:

Azok között sorsolom ki a csomagot, akik a blog rendszeres olvasói és a facbookon lájkolják a Lovely Cosmetics Magyarország oldalát.

A játék a szülinapomig, tehát január 20-ig, 20:00-ig fog tartani és pár napon belül sorsolás.

Ehhez a bejegyzéshez, kommentben tudtok jelentkezni, ezt másoljátok be és töltsétek ki:


Ezen a néven követem a blogot:
Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:
E-mail címem: 

Hamarosan jövök a lakkokkal, sminkkel és a tesztekkel, köszönöm a figyelmet, sok szerencsét és további szép napot!

84 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Ezen a néven követem a blogot: nagymogi
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Moravszki Agi
    E-mail címem: nagymogi@gmail.com

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezen a néven követem a blogot: Réks
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Réka Tóth
    E-mail címem: trany@citromail.hu

    VálaszTörlés
  3. Ó te jó ég, hogy én ezt mennyire szeretném megnyerni... Főleg a Glam Style lakkok miatt, mert akárhol néztem, mindig lefosztott pultot találtam :( De persze a többinek is nagyon örülnék :D :D

    Ezen a néven követem a blogot: phoenix
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Bianka Bencsik
    E-mail címem: bencsikesz@gmail.com

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  4. Ezen a néven követem a blogot: Lilla
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Lilla Varga
    E-mail címem: vlilla0522@gmail.com
    köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Ezen a néven követem a blogot: Mea
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Tímea Medgyesi
    E-mail címem: timmie (kukac) citromail (pont) hu

    VálaszTörlés
  6. Ezen a néven követem a blogot: Judit
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Judit Halmosi
    E-mail címem: elvihetomacska@gmail.com

    Szuper nyeremények, mind tettszik. :)
    Remélem szerencsém lesz. :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  7. Ezen a néven követem a blogot: vera
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Veronika Pélyi
    E-mail címem: pelyivera@gmail.com

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  8. Ezen a néven követem a blogot: Gumikacsa20
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Kecskeméti Hajnalka
    E-mail címem: kecskemeti.hajnalka@gmail.com

    Amikor megláttam hogy meg lehet nyerni a képen látott Lovely termékeket, azt hittem szívinfarktust kapok! A Terra Cotta palettából a kék van meg és az egyik kedvencem a spirállal együtt. A körömlakkok közül egy párat kértem a Jézuskától, de elfelejtette. :-( Úúúúúúúúgy szeretném! Szeretném, szeretném, szeretném! :-))))))



    VálaszTörlés
  9. hát azok a lakkok gyönyörűek!:O

    Ezen a néven követem a blogot:Dija
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Görög Diána
    E-mail címem: itslimiteddia@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. ezen a néven követem a blogot: Athina
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Berényi Athina
    E-mail címem: atino@freemail.hu

    VálaszTörlés
  11. Ezen a néven követem a blogot: Anneke
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Nóri Pogonyi
    E-mail címem: pogi133@citromail.hu

    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  12. óóó,de szépek! :)

    Ezen a néven követem a blogot: Nóra
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Nora Piros (már a kezdetek óta ;))
    E-mail címem: nora.piros@gmail(pont)com

    VálaszTörlés
  13. Szia! Köszi a játékot, aranyos vagy, hogy ránk is gondoltál :)
    Ezen a néven követem a blogot: Nikóca T.
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Nikoletta Tassi
    E-mail címem: nikosz89@freemail.hu

    VálaszTörlés
  14. Köszönjük a játékot!
    Ezen a néven követem a blogot: bkata
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Bácskai Kata
    E-mail címem: kata8807@freemail.hu

    VálaszTörlés
  15. Ezen a néven követem a blogot: Manna (mannakörmök)
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Mannakörmök, Marianna Kovács
    E-mail címem: manna0319@gmail.com

    Köszönjük a játékot! :)))

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Ezen a néven követem a blogot: Éva Ghile ( már tényleg fel vagyok iratkozva!:D)
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Éva Ghile (Vica)
    E-mail címem: vicacat@gmail.com

    Köszi a lehetőséget:) És ha-ha majdnem egy napon van a szülinapunk, ugyanis nekem meg január 19-én lesz:)

    VálaszTörlés
  17. Micsoda nyeremény... =)

    Ezen a néven követem a blogot: Thimmyke
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Tímea Bubcsó
    E-mail címem: thimmykedesign@gmail.com

    Köszi a játékot! =)

    VálaszTörlés
  18. Szia,

    Ezen a néven követem a blogot: Bacu
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Dobos Barbara
    E-mail címem: bacumercury@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    Ezen a néven követem a blogot: Hajnal
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Kocsis Hajnalka
    E-mail címem: k.hajnal89@gmail.com

    Köszönet az újabb játékért! :)

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Ezen a néven követem a blogot: Júlia Mednyánszki
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Mednyánszki Júlia
    E-mail címem: mednyanszki.julia@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. ó, de gyönyörűek a lakkok :)

    Ezen a néven követem a blogot: Emy
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Emese Sarkadi
    E-mail címem: emese511@freemail.hu

    VálaszTörlés
  22. Ezen a néven követem a blogot: GhostGirl
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Nikolett Gulyás
    E-mail címem: nikigulyas92@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Ezen a néven követem a blogot: Tímea Szügyi
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Tímea Szügyi
    E-mail címem: szugyitimea@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Ezen a néven követem a blogot: L
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Szegfű Laura
    E-mail címem: lau.clavel@citromail.hu
    Jdjeszépek, szuper játék :)

    VálaszTörlés
  25. Lakkból sosem lehet elég!:)

    Ezen a néven követem a blogot: 2sofix
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Varga Zsófia
    E-mail címem: varga88zsofia@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia, köszi a játékot :) :)Nagyon szépek a nyeremények , úúú, de jó lenne megnyerni :)

    Ezen a néven követem a blogot: Réka Réka P.
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Papanecz Réka
    E-mail címem: preka87 kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Ahh de szuper *.*
    Szeretnék jelentkezni!
    Ezen a néven követem a blogot: Elíz
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Elíz Csomós és Divat, szépség és a többi
    E-mail címem: zile@freemail.hu
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  28. Ezen a néven követem a blogot: Helga Gyöngyösi
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Helga Gyöngyösi
    E-mail címem: helgagyongyosi@gmail.com
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  29. Ezen a néven követem a blogot:hajnoca3
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Horváth Hajnalka
    E-mail címem:hajnoca3@freemail.hu

    OMGOMG, de szeretném *.*

    VálaszTörlés
  30. Ohh....ezek a Must have lakkok gyönyörűek (nekem még csak 1 kék van de azt is imádom)
    Kezdem azt hinni, hogy fekete alapon mutatnak a legjobban a fedőlakkok :) nah de...

    Ezen a néven követem a blogot:Zsofia Főző
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Zsófia Főző
    E-mail címem:zsofiafozo@gmail.com
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  31. Szia! Nagyon köszönjük a nyereményjátékot! :)

    Ezen a néven követem a blogot: 93dorisz
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Bélafi Dóra
    E-mail címem: dorica1993@hotmail.com

    VálaszTörlés
  32. szia! nagyon köszi a játékot! :)
    legyen szép napod!

    Ezen a néven követem a blogot: muccuus
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Papp Dorottya
    E-mail címem: muccuus@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Köszönöm a lehetőséget:)
    Ezen a néven követem a blogot: Petrush
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Drahota-Szabó Petra
    E-mail címem: drahotaszabopetra@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Szia! Juhúú nagyon szupi kis ajándékok ezek, köszönjük szépen. :)
    Ezen a néven követem a blogot: Csincsi
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Franci Vezekényi
    E-mail címem: franciska97@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nem tudom, lehet hogy Franci, Franya néven követlek, kissé kezdő vagyok. :D

      Törlés
  35. Szia!
    Ezen a néven követem a blogot: Rebi
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Rebeka Edvi
    E-mail címem: rebeka.edvi@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Nagyon szép lakkok! :)


    Ezen a néven követem a blogot: Nóri
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Nóra Rácz
    E-mail címem: nera@mailbox.hu

    VálaszTörlés
  37. Szia! :)

    Ezen a néven követem a blogot: Dominika
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Dominika Kosik
    E-mail címem: prettyandnice@indamail.hu

    VálaszTörlés
  38. Szia! :)
    Ezen a néven követem a blogot:Enikő Széles
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Enikő Széles
    E-mail címem: enikehh@windowslive.com

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    Ezen a néven követem a blogot:dasha
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Duda Ivett
    E-mail címem: sunshine565@gmail.com
    Nagyon köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  40. Szia:)
    Ezen a néven követem a blogot: Kitti Zsán-Klucsó
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Kitti Zsán-Klucsó
    E-mail címem: kittizsan-klucso@hotmail.hu

    VálaszTörlés
  41. Énisénis! :)

    Ezen a néven követem a blogot: CrazyLadyStar
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: CrazyLadyStar's World és a saját profilom (a nevem csak tudod :D)
    E-mail címem: crazyladystar@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Ezen a néven követem a blogot: christinee91
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Leskó Krisztina
    E-mail címem: christinee91@hotmail.com :)

    VálaszTörlés
  43. Ezen a néven követem a blogot: Enikő Mangra
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Enikő Mangra
    E-mail címem: manenor@gmail.com

    puszi, te kis vöröspanda! :)

    VálaszTörlés
  44. Hú micsoda csomag, minden lány álma. :3 Gyönyörű az összes lakk és a többi is. :)

    Ezen a néven követem a blogot: DynaChii
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Diána Stiller
    E-mail címem: dyna.sekai@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Ezen a néven követem a blogot: ancsii
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Anna Dormán
    E-mail címem: dorman.anna@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szió!

    Ezen a néven követem a blogot: CrazyLime
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Kovács Krisztina
    E-mail címem: crazylimee@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Ezen a néven követem a blogot: szépségblog Pöty cica
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Judit Törtei
    E-mail címem: szoszmoszmuhely@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Ezen a néven követem a blogot:Adri
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Leány Ka
    E-mail címem: gyemantcipo@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Ezen a néven követem a blogot: Kata
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Révész Kata
    E-mail címem: reveszkatica774@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. *.* Azok a lakkok
    Ezen a néven követem a blogot: Dii
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Judit Perjéssy
    E-mail címem: firet@freemail.hu
    Köszönjük a lehetőséget ;)

    VálaszTörlés
  51. Gyönyörűek a lakkok:)
    Jelentkezni szeretnék én is, tehát:
    Ezen a néven követem a blogot: Bubo
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Anikó Ancsi Schwendtner
    E-mail címem: schwendtnerova@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  52. Szia! Szeretnék jelentkezni.
    Ezen a néven követem a blogod: cs.ery
    Ezen a néven lájkoltam Facebookon: Erika Csonka
    E-mailem pedig: csonka-erika@hotmail.com

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  53. Szia!
    Köszi a lehetőséget, én is jelentkeznék.
    Ezen a néven követem a blogod: Lola Lovering
    Ezen a néven lájkoltam Facebookon: Lili Bálint
    E-mailem pedig: lilio4422@citromail.hu

    VálaszTörlés
  54. Szia!
    A blog remek, most találtam rá, a nyeremények szupik. :)
    Ezen a néven követem a blogot:reka0804
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Krisztina Réka Kerekes
    E-mail címem: reka0804@freemail.hu
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  55. Szia!
    Ezen a néven követem a blogot:Anikó Faragó
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Anikó Faragó
    E-mail címem:aniko_farago@freemail.hu
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  56. Ezen a néven követem a blogot:Ágicaa.
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Ágicaa Papp
    E-mail címem:moszatka99@citromail.hu
    Köszi a lehetőséget.!:))

    VálaszTörlés
  57. Szió!:)

    Ezen a néven követlek: Vivó
    Lájkoltam: Vivien Kovács néven
    E-mail: 94vivi@citromail.hu

    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  58. Ezen a néven követlek: Mátka Nagy, M. néven kommentelek
    Lájkoltam, mint: Nagy Mátka
    E-mail címem: nagy.matka@gmail.com

    Nagyon örülnék, mivel a legközelebbi Rossmann 60 km-re van tőlem.. :(

    VálaszTörlés
  59. Szia!
    Ezen a néven követem a blogot: Fanni Kereki
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Fanni Kereki
    E-mail címem: kereki.fanni@freemail.hu

    VálaszTörlés
  60. Szia!
    Ezen a néven követem a blogot: Wicky93
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Kulcsár Viktória
    E-mail címem: kulcsar.viktoria93@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Szia,
    Ezen a néven követlek:Azrail
    Ezzel a névvel lájkoltam: Rofcsász Eleni
    Mail cím: rofcsasz.eleni@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget

    VálaszTörlés
  62. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  63. Ezen a néven követem a blogot: Patrícia Putnoki
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Patrícia Putnoki
    E-mail címem: hiimpatti@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Ezen a néven követem a blogot: Lencsilány
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Kiglics Tímea
    E-mail címem: mivanlina@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Szia! Köszi a játékot Neked és a Lovely-nak is :)
    Ezen a néven követem a blogot: Bloggerina Bellala
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Domján Eszter
    E-mail címem: bellalablog@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Rajtad(illetve újbóli nyereményeden) felbuzdulva szeretnék én is benevezni ;)Ugyan nem vagyok túlságosan lakkmániás, de ezek a must have lakkok naaagyon csábítóak :)
    Ezen a néven követem a blogot: keliági
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: ZuZu Petals
    E-mail címem: pink.peroxid@gmail.com

    (Éés sikerült feliratkozni, tádám, most már nem csak titokban követlek ;)Azt hittem bonyolultabb.. Ez az első blog követésem :)
    S köszönöm, hogy játszhatok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy velem vesztetted el a követés-szüzességed :D

      Törlés
  67. Ezen a néven követem a blogot: Regina
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:Mészáros-Komáromy Regina
    E-mail címem: reginkar88@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!
    Kb. 3 hete megsütöttem a virslis kifliket. Nagyon nagy sikere volt, ezt is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  68. Ezen a néven követem a blogot: Ditta
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Judit László
    E-mail címem: laszlojudit91@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Ezen a néven követem a blogot: K.Iné.
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:
    Adrienn Hosszú
    E-mail címem: kinebep@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Ezen a néven követem a blogot:agi mdolla
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát:minden ami smink ès mukorom
    E-mail címem: mdolla1981@gmail.com

    kocce:)

    VálaszTörlés
  71. Szia,
    Ezen a néven követem a blogot: fabianzsanett
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Zsanii Fábián
    E-mail címem: fabianzsanett@indamail.hu

    VálaszTörlés
  72. Ezen a néven követem a blogot: Fémvirág
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Kocza Eszter
    E-mail címem: femvirag@gmail.com
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  73. Ezen a néven követem a blogot: cs.szandraa
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Csöngedi alexandra
    E-mail címem: csongedi_szandra@citromail.hu
    :)))

    VálaszTörlés
  74. Ezen a néven követem a blogot:PinkSugar
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Sári Julcsi
    E-mail címem: julcsi.sari@gamil.com
    Nagyon Boldog Születésnapot :)

    VálaszTörlés
  75. Boldog Szülinapot!

    Még gyorsan jelentkezem én is :)
    Ezen a néven követem a blogot: Monika
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Kisfekete Cica
    E-mail címem: kisfeketecica@gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Időhiány miatt meghosszabbítottam február elsejéig, szóval aki eddig nem tette, jelentkezzen bátran!! :]

    VálaszTörlés
  77. Ezen a néven követem a blogot: Ancsi
    Ezen a néven követem a Lovely oldalát: Soltész Anett
    E-mail címem: solteszanett@gmail.com

    Boldog születésnapot!! :):)

    VálaszTörlés
  78. Megtaláltam! =D
    Ezen a néven követem a blogot: Kyra Pfitzner
    Ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát: Kyra A. Pfitzner
    E-mail címem: kyra_pfitzner@yahoo.com

    VálaszTörlés