2013. január 31., csütörtök

Januári összefoglalás

Sziasztok!

Megint az ilyenkor szokásos hó végi érzésem van "te jó ég, már megint elment egy egész hónap!" és tényleg, már megint.. :D

Sok ismerősöm gyűlöli a januárt, mert hogy hideg van, meg már nincs karácsony, de még nincsen farsangi időszak, én viszonylag szeretem, mert ilyenkor van a szülinapom, amikor tutira összejövünk, összeülünk valahol barátokkal, ami nekem nagyon fontos, szívem szerint havi 1× megtenném, de sajna legtöbbünknek sem anyagi kerete, sem ideje nincs erre, ezért legalább a saját szülinapomon és névnapomon ragaszkodom ehhez az összejövéshez. :]

Hát, a nagy részét tudjátok, mi van velem, a tegnap kifejtett munkás témától eltekintve szerencsére minden más rendben, a blogon sem igazán akarok nagyon változtatni, kivéve a DIY sorozatot a Csajokkal, ez legalább motivál, és talán olyat is meg fogok csinálni, amit magamtól nem tennék... :]
Na szóval most leginkább a képek beszélnek helyettem (dehogyis, már így is mennyit "beszéltem"! ...:D)

01. 02.

LóPaci :]

01. 03.

Mázli :]

01. 08.

Hav..

01. 09.

Hatalmas meglepi a Lovely-tól

01. 10.

Újabb örömadag, de jó a szívem, Betti is örült! :]

01. 11.

I.M.Á.D.O.M.!!!! <3
(Ezt is a Drága hozta, ezerköszi, a legjobb! :])


Ezt meg a tesóméktól kaptam. Fekete, halálfejes, párducmintás. Mintha én terveztem volna.. :D


01. 13.

Kb. 12 év után újra van melegítőm. Imádom, nem is értem, eddig mért nem volt?! :D

01. 15.
Újabb adag hav, de ez már kettes pályás volt...


Házi fánk (elektromos fánksütővel)

01. 16.

Legalább az árát visszanyertem! :]

01. 17.

Ez meg már hármas pályás behavazás...


Rimmel-öröm :]


01. 20.

Erre keltem.. :D

01. 22.

Ezt már láthattátok, én akkor is imádom.. :D

01. 24.

A "Lollymuffin", ami amúgy hatalmas sikert aratott!


Édi minilámpa anyuéktól, olyan az ernyője színe, mint a szobám fala. 3 nap után rájöttünk, mért nincs rajta kapcsoló.. Az ezüst részt kell megérinteni, így 3 erőssége van.

01. 25.

Összejövetel, ez lett a legelfogadhatóbb kép rólam, a pohár és a foglalt tábla véletlen került a képbe... :D

Ajándékok:

Veszprémieknek mondanám, a Kossuth utcai Spar melletti eurós boltban 290 ez a kisebb Oreo. :]

Betti, köszi, imádlak! :D

01. 26.

Gyűjtemény <3

01. 29.

Újabb valóra vált álom :]
Még mindig a hatása alatt vagyok, brutálisan gyönyörű!

01. 30.

Új "lakók" :]

Nos igen, sok mindent kaptam, meg vettem is a MUA cuccokból, amikért nagyon hálás vagyok, főleg a Királynőért, azt hiszem, februárban nem nagyon fogok költekezni.. :D

Ezeken kívül más nem igazán volt, megint olyan lassúnak éreztem ezt a hónapot, de így visszanézve meg tök hamar elment..

Rengeteg tesztelni valóm van még, de nem szeretnék azért csak tesztes bejegyzéseket sem, de azt hiszem, egy ideig kicsit több lesz, bár most az új sminkcuccok motiválnak azért a sminkelésre és annak megörökítésére is. ;]

Nektek milyen volt ez a hónap? Szeretitek a januárt?
Köszönöm a figyelmet, és hogy vagytok nekem! Pár nap és egy éves lesz a blog, nagyon sokat jelent ám nekem ez az egész! :]
Szép estét és még szebb februárt kívánok Mindenkinek!

23 megjegyzés:

  1. Nem semmi hónapod volt :) (engem mindig kinevetnek itthon, hogy nem "hó",hanem "hav", ezek szerint nem vagyok egyedül :D)
    Astro sorsjegy rulz, bár én néha a kisállatossal is próbálkozom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már HAVazik... :DD
      A kisállatossal még nem próbálkoztam, ezzel majdnem mindig nyerek, a fáraóssal játszom még néha, de azt egy ismerős megsúgta, hogy csak akkor nyer, ha az első piramisban egyezik a két kis betű, meg azzal a Nasival vagy mi a neve, ilyen sütireceptes szoktam még párszor, de azzal sem nyertem még. Viszont ami nálam "aranyszabály", hogy csak egyet veszek egyszerre, és maximum 1× válthatom be sorsjegyre :D

      Törlés
    2. Én általában az elsővel visszanyerem az árát, veszek még egyet (mert persze kedves rokkantnyugdíjas néni árulja a Match-ban, és lehetetlen ellenállni amikor megkérdezi, beváltom-e másikra), amin meg elvesztem az összeget. Havonta 1-2 alkalommal fordul elő, hogy sorsjegyezek, szóval nem a keresetem verem el rá :D A sütiset én is szoktam, a receptek miatt :D

      Törlés
    3. Én is ritkán veszek csak, mert nagyon rá lehet kattanni .. :D

      Törlés
  2. jaj tokre jo a kèped amin szinte egèszben lehet làtni :)
    èn utàlom a januàrt.tènyleg hideg van csak ezèrt is....meg alapbol.olyan lassan teli el

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez volt még a legvállalhatóbb, a közös képeket még nem láttam, de lehet jobb is így .. :DD
      A hideget nem utálom, de a jeges utakat nagyon, pláne mióta tavaly beestem a busz alá egy szép hétfő reggel :DD

      Törlés
  3. uuuuuuu de megkivántam a fánkot most:((:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi :P
      Anyuéknál lesz majd ilyen fánksütő, olyan végül is, mint a goffrisütő meg a melegszendvicssütő, csak beleöntöd a tésztát, becsukod, pár perc és kész :]

      Törlés
  4. Hát, Drágám, köszönöm a Mua palettát, és nagyon szívesen a nyalókákat :)
    Ahogy látom, azért a szülinapos képről még sem sikerült lemaradnom, a vállam csak látszik a képen. Én vagyok a Váll :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Használd egészséggel, a "feltételt" meg tartsd szem előtt! :D
      Igen, mint az augusztusi képeken, bár ott Téged akartalak fényképezni... csak nem jött össze... :D

      Törlés
  5. a szerencse most sem került el. :)
    legjobban a holo lakkért és a MUA rendelésért irigyellek, na mag persze a Lovely csomagért is :)
    szeretnék olyan fánkot most és utána indulok edzeni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adnék mindből, hidd el :D
      Mondanám, hogy csúnya dolog irigykedni, de ezekre én is irigykednék, szóval inkább nem mondom :P

      Törlés
  6. Jó kis képek!
    Az a halálfejes-párducos póló állati :-)

    VálaszTörlés
  7. Az a halálfejes póló nagyon jó! :D A mini fánkok meg... <3 Úgy beléjük harapnék. :D
    Én sem kifejezetten rajongok a janárért. Bár úgy általában a télért sem a hideg miatt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, amúgy a fánk nagyon egyszerű, utána csináltunk diósat is, az első adagból, mire végeztünk, nem is maradt... :D
      Ez az egy jó abban, hogy januári vagyok, hogy van miért várni :D

      Törlés
  8. mi ez a fánksütő csoda és miért nem láttam még ilyet? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Konkrétan ugyanilyenünk van:
      http://www.trendibolt.hu/images/Donat%20Maker%20FS-018_montazs_arlistahoz.jpg :] nagyon nagy királyság, az tuti, kb egy óra alatt megvan egy adag :]

      Törlés
  9. Mennyi szépség! Boldog szülinapot így utólag is :))

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó volt olvasni a januári összefoglalót. ami pedig a kis bánatos eseményt érinti, ne add fel, sikerülni fog, amit szeretnél, csak lehet mégsem olyan könnyű eljutni odáig. jól tetted, h otthagytad azt a helyet, csak jobb lesz ezután! ;)
    a körömlakk eszméletlen, én biztos folyton a körmeimet nézném :)

    VálaszTörlés