2013. január 15., kedd

Helyzetjelentés Veszprémből

Sziasztok!

Ez most leginkább a veszprémi - Veszprém megyében lakó - olvasóimnak lehet érdekes, tegnap reggel a hó ellenére úgy döntöttem, hogy ha már bevergődtem magam a városig, még munka előtt lecsekkolom, mi a helyzet a drogériákban.

Ami miatt főként mentem, hogy megkezdődött-e már az essence kifutó termékek leárazása, meg hogy van-e már essence kézkrém, illetve amit konkrétan tudtam, hogy veszek, az a tusfürdő. Sziasztok, Klaudia vagyok, mindjárt 22, és azt hiszem, elkezdődött a tusfürdő-függőség az életemben. Haha... Komolyra véve, első körben a Rossmannba mentem, de SEMMI nem volt még leárazva - csak ami már hónapok óta ott áll a kosárban, a Fantasia kollekciót szerettem volna legalább megnézni élőben, hiszen ha venni nem is veszek, azért mindig megnézem őket, de 2 db lakk volt, meg 2-3 apróság még mellette, meg sem néztem így inkább, hiszen értelme nem lett volna. Se kézkrém, se leárazás, így távoztam büszkén, hogy mekkora jó vagyok, nem vettem semmit. :D
Ezután bementem egy boltba, a dm mellett, a kínai helyén nyílt, valami Mosoly Sziget vagy mi lett a neve, anyukám mondta, hogy tele vannak piperékkel, én meg akarok pl. mágneses lakkot, meg pár dolgot, amit több embernél láttam már, hogy eurós boltban vette, de én még nem találtam a belvárosban (az Ineetrsparhoz nem nagyon szoktam kijutni), így reménykedtem, már fel is spannoltam magam, de mindhiába, körbejártam, de az össz pipere cucc, amit láttam ott, az körömreszelő és hajkefe volt, meg pár olyan gagyinak tűnő ecset (nem vettem nagyon szemügyre). Viszont rengeteg minden van, gyerekeknek való dolgok, pl. nyomdázó szett, kitűzőkészlet, színes toll-és ceruzakészletek, mosószerek, mosogatószerek, tusfürdők, bögrék, energiaitalok tömkelegével, üdítők, kis dobozos Dr. Pepper oldschool csomagolású (!), chipsek, kekszek, ropik, csokik, könyvek - ezen belül ami felkeltette az érdeklődésem, az a 100 legjobb sorozat, 200 Ft darabja, ezért lehet, hogy vissza is megyek, és veszek egyet a tesómnak szülinapjára. Szóval sok dolog van ott, kivéve, amiért mentem. Bár még reménykedem, hogy csak hétfő reggel én voltam vaksi...
Na és ezután tértem be a dm-be, ugyanis valahol láttam, hogy 2-t fizet, 3-at vihet akció van a tusfürdőknél, hát hülye lettem volna, 600 Ft a 3 tusi, ha kiszámoljuk, akkor 200 Ft darabja, szerintem nagyon megérte így megvenni őket. (bár amúgy sem drágák!) Ezen felül mivel, bár imádom a Ziaja kakaóvajas testápolóm, a bőröm nagyon nem szereti, folyamatosan begyulladnak a szőrtüszőim, illetve picikét mintha mellette történne a dolog, ezért vettem egy testápolót is.


- Mandulás-cseresznyés tusfürdő - ez azt hiszem, egyértelmű..
- Fügés-csokis tusfürdő - ez is..
- "Energia" tusfürdő - imádom az ilyen tömör édes, csokis, mandulás, marcipános, kókuszos, stb illatokat, de néha azért jól esik a friss illat is, ebben pedig elvileg vérnarancs-olaj illata van, és energiát ad, na nem utóbbi miatt jött velem, hanem mert ismerem ezt az illatot. Megszagoltam, és egy kellemes nosztalgikus érzés öntött el - még mindig nem jöttem rá, minek volt még ilyen illata...
- Mandulás-cseresznyés testápoló: Fentebb kifejtett okok miatt kellett egy testápoló, ugyanolyan az illata, mint a tusinak, tegnap ki is próbáltam, eddig eléggé tetszik. :]

Lényegében mondhatnám, hogy kicsit elszaladt velem a ló tusfürdő-ügyileg, de nem mondom, mert 5 db van most a tulajdonomban, ezeket sorban akarom majd elhasználni, illetve úgy, hogy max. 1-1 féle legyen megbontva, pl. egy erősebb és egy könnyedebb illatú.
Valamint ezzel legalább fél évre letudtam a tusfürdő-vételt - ha nem többre.

Ti hogy álltok a tusfürdőkkel? Mennyit szoktatok egyszerre használni? Melyik a kedvenc tusfürdőtök? Próbáltátok már a Balea tusfürdőket? Ha igen, melyiket, tetszett?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!
(Utolsó kérdés, azért jöhet még mára egy smink a Lovely Terra Cotta kék palettájával? :P)

32 megjegyzés:

  1. Ez a 2-t fizet 3-t kap akció engem is érdekelt, de még van otthon tusfürdő bőven és ezeket a Balea tusikat amúgy is jobban szeretem nyáron. Télen inkább a krémes állagú tusfürdőket kedvelem :)
    Várom a sminket ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez a két "macaronos" pont jó télire :]

      Törlés
  2. Azon a csokis fügésen gondolkodom erősen, ahányszor megszagolom egyre jobban tetszik. Most bontottam meg kettőt, mert nem tudtam dönteni melyik legyen, lett mindkettő, és így a jó,mert az egyik testradíros, ami működik és napi használtra nem is lenne jó. amúgy rendelek avonból is egyet, így nem tudom kell-e a csokis-fügés is. Az élet nehéz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem simán megéri, ha engem kérdezel, persze nem akarom Rád tukmálni, és elfogult vagyok, de tényleg olcsó, jó illatú, nem szárítja a bőröm, és szívem szerint belekóstolnék... :D

      Törlés
    2. Igen, ez az csupa jó dolog van róla. Lehet Herceggel megszagoltatom, tudod, ha neki nem tetszik, akkor úgysem használnám. vaaaagy csak akkor nem, ha itt van :D hehe :D azért számít a véleménye ;)

      Törlés
    3. Lehet én vagyok a hülye, vagy az Ember a nem finnyás, de eddig mindent szeretett, ami illatos, és használom, bár lefekvés előtt ha itt van, nem kenem be a kezem (a Chocomania testvajjal szoktam), mert akkor azért kicsit morog, hogy "milyen vajkakaó szag van" (pedig nem is, hanem finom csokiillat..) meg utálja az ajakápolót, ha bekenem vele a szám, de szagolgatni szereti őket (nem a számon, a tégelyben :D).

      Törlés
    4. Nekem sem finnyás a Hercegem,szereti az illatos cuccokat. A málnás folyékony szappant is nagyon, meg az erdei gyümis tusimat is nagyon szereti, szóval ezzel a csokissal sem lehet baja szerintem. Uh, úgy érzem kell :)

      Törlés
    5. Azt még megkérdezem, hogy mennyire tartós az illata? :D

      Törlés
    6. Hát én ha 8körül lezuhizok (nagyon keveset szoktam használni belőle), még reggel szoktam érezni gyengén :]
      (Szerintem még később is érezném, bár lég jó orrom van, de a parfüm elnyomja :P)

      Törlés
  3. A vérnarancsos tusfürdőt használom most én is, szerintem a régifajta narancs „dzsúsz”-ra emlékeztető illata van, imádom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem valami más, valami parfüm vagy süti, de eskü nem ugrik be :(

      Törlés
  4. Hát én egyszerre csak egy tusfürdőt használok, de ne aggódj nekem jelenleg 8 (!!!!!!!!!!!!!!!) tusfürdőm van-szóval egyáltalán nem sok az a mennyiség, ami neked van, és ebből következik, hogy nem vagy megszállott...Az az igazság, hogy én nekem sosincs időm tusit választani...A múltkor is örültem, hogy jajj de jó, végre vehetek tusfürdőt, erre két barátnőm is tusfürdőt vett nekem (az egyik egy szett négy darab tusi van benne, nagyon finom gyümis illattal, a másik meg tusfürdő és spré egy dobozban, az nivea)...Szóval sajnos a szabad tusfürdő választás jogát elvették tőlem...Ha jól emlékszem utoljára három éve vettem tusfürdőt, ugyanis azóta mindig azt kapok (sprével, arckrémmel, egyéb díszdobozos megoldásokkal)...JA meg anya is folyton kap ilyeneket szülinapra/névnapra/pedagógusnapra/stb, és mivel az ő bőre nagyon érzékeny, elajándékozni se lehet annyit, ezért mindig ideadja nekem, hogy elhasználjam...így lehet spórolni a tusfürdőn...xD
    De egyébként amiket te vettél nagyon jól néznek ki...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na az az egy meg a spray/dezodor és a parfüm, ami miatt ölni tudnék, ha valakitől azt kapnék. :D
      Mármint nekem ezek olyan dolgok, hogy nagyon kell figyelni, ismerni, hogy valaki ilyet adjon megbeszélés nélkül, és még tetsszen is nekem. :D
      Szóval nem bunkóságból, de nekem mindig az jut eszembe, hogy "mi van, büdös vagyok szerinted?!" :D

      Törlés
    2. Nekem is ez szokott, de általában "de szép a doboz" felkiáltással válogatnak...És illatra tusfürdőnél nem vagyok érzékeny, mert úgyis lefújom parfümmel...viszont volt már olyan, amit nem bírt a bőröm...>.<

      Törlés
    3. Mondjuk olyanba én is belefutottam, hogy nem bírta a bőröm, illetve a mai napig nem tudom, mitől voltam tavalyelőtt nyáron napokig pöttyös, így random időpontokban égett a bőröm, viszkettem és tiszta kiütés lettem, de akkor csak a tusfürdőm volt új, ezért azóta nem mertem megkockáztatni a használatát.. :D

      Törlés
  5. Szijasztok, Hajni vagyok, szintén Veszprémből, Rossmann függő...:D Na szóval képzeld Klau, a múlt héten minden áldott nap, szó szerint, mind a két rossmannba bementem, plusz dm. Ma is bementem, de mivel már full hülyén néztek rám, mondom megkérdezem,hogy mikor is kezdődik az essence leárazás. Az eladónő rámnéz, essence? Leárazás? Itt? - Mondom igen.. lennie kell leárazásnak. Erre megkérdez egy csajt, aki odakiáltott,h a breaking dawn kollekcióra max hozzátenném abból őskorok óta 0, azaz nulla elfekvő van), mondom oki, azért megnézem köszönöm! Szóval már türelmetlen vagyok, de a dolog nem bíztató,ha az alkalmazottak még hírből sem ismerik a dolgot. Hozzátenném, nem olyan alkalmazott kellene aki picit képben van? o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én amikor még a pelyhes lakkot kerestem, kiosztottak kb, hogy én honnan tudom, hogy milyen termékek lesznek? Hát, komolyan, szívem szerint egész nap elkalauzolnám ott az embereket jó pénzért, bár volt, hogy vásárlás közben én segítettem másoknak... Nem tudom már, hogy ennyire nincsenek képben, nem világosítják fel Őket vagy mi :S

      Törlés
  6. Én 20 éves vagyok, de elért a menthetetlen tusfürdő láz :D
    Tegnapelőtt vettem 1 literes Malizia habfürdőt, tegnap vettem ugyanolyat, csak kicsiben tusfürdőben, vettem Balea Young Hüttenzauber tusfürdőt, vettem gyereknek való Balea tusfürdősampont.. :D És kinéztem magamnak ez eurós boltban egy cseresznyés-epres noname tusfürdőt, ami vicces, mert olyan csomagban van, mint a mosogatószer.. És biztos vagyok benne, hogy nem fogok addig nyugodni, amíg el nem hozom.. Egy életre elég tusfürdőt vásároltam 2 nap alatt :D

    Itt is van róluk egy bejegyzés, ha gondolod olvasd el! :)

    http://ejwii.blogspot.hu/2013/01/vizsgaidoszak-haul.html

    VálaszTörlés
  7. Ebből a csokis fügésből pedig már annyit elhasználtam, hogy a könyökömön jön ki, pedig úgy szerettem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Hüttenzauber-t is megszaglásztam, hát isteni az illata :]
      Azért remélem, egy életre nem elég a tusfürdő-gyűjteményed! ;]

      Törlés
  8. PAncsi vagyok, elnemárulomhány éves és már nagyon várom az Essence leárazást (meg az új termékeket is, pszt!)
    Az az érdekes, hogy a győri Müllerben múlt hét szombaton már le voltak fosztva az akciós Essence cuccok, itt pedig senki nem tud róla?
    Ha esetleg megneszeled, hogy itt Veszprémben is elkezdődött a várva várt, oszd meg velünk (velem) is :-)

    Egy pozitívum jutott eszembe erről a késlekedésről: ha az új cuccokat is késve teszik majd ki, már elolvashatjuk a teszteket is és nem veszünk olyat, ami nem jó :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez is jogos, illetve fürdés közben megvilágosodtam, jobb, ha előbb beszerzem a holo lakkot, és akkor nem az arra szánt pénzből fogom venni az essence cuccokat :P

      Törlés
    2. Ne hidd ám, hogy ez engem olyan nagyon vigasztal :-)
      Viszont annyira sok dolgot szeretnék az új szortimentből, hogy tényleg reménykedem, hogy nem találok mindent egyszerre az üzletekben :-D

      Milyen holo lakkot szeretnél?

      Törlés
    3. Nfu Oh 61 + az Aquabase-t hozzá :]

      Törlés
  9. pont tegnap vett tesóm ilyen tusfürdőket. (teszem hozzá, bátyámról van szó. :DDD) annyira megtetszett neki a fügés-csokis tusfürdő illata, hogy muszáj volt megvennie és most azt szagolgatja. :DDD
    nekem először nem tetszett, de az előbb azzal zuhiztam, egyre jobban kezd tetszeni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ízlése, na :D
      Nálam mondjuk a mandulás a nyerő, én simán marcipánnak érzem, és minden, ami marcipános vagy olyan illatú, azt imádom :P

      Törlés
  10. Én is imádom a Balea tusikat, már vissza kell fogni magam, hogy ne vegyek többet belőlük! :) Legutóbb én is ezt a vérnarancsos energia tusit vettem! Most éppen egy Balea és agy krémes Dove tusfürdő van elől nálam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Agyas tusi? Hmm.. :DD (tudom, egy, nem agy, csak belegondoltam :D)
      Nálam egyelőre az előző mandulás Balea és a mangós-guavás, és mindig mondom a Madagaszkár Pingvinjeiből Mort-osan, hogy "mmennngóóó, guaavaa" ilyen hülye magas hangon :DD

      Törlés
  11. Megérte bőven az árát így ez a tusfürdő halom: D nagyon régen vettem Baleas tusfürdöt,de akkor a tejes-mézes volt a favorit. Amúgy az abszolút befutó nálam az Yves Rocher tusfürdöi,hidratál és az illata is baromi tartós és intenzív: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért nem szeretem csak, ha még órákkal később is nagyon érződik, mert teljesen bezavarja a parfümök illatát, így jobb ez részemről, ha este lezuhizok, akkor még alvásig érzem rendesen, utána meg már csak ha "direkt szagolgatom" :D

      Törlés
  12. Én is imádom a tusfürdőket, és az egyik kedvencem éppen a Balea, bajban is vagyok h Belgiumban nincs DM. :S Amúgy még Nivea waterlilis ami nagy favorit és az Yves Rocher tusfürdői. A The Body Shop-ét még nem mertem kipróbálni, félek h szerelmes lennék, mint eddig bármiben, amit ott megvettem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utóbbiból én sem, majd ha sok pénzem lesz :D
      Már így is kétségbe vagyok esve, mert megláttam a doboz alját a Chocomania testápolónál, azóta alig mertem használni :D
      (bár ezzel az erővel mindegy, hogy mondjuk egy hónap múlva nem használom, vagy most...)

      Törlés