2013. január 25., péntek

Gyűrűtartó kéz

Sziasztok!


Mivel a kis ékszertartó szekrényemben már nem igazán fértek el a gyűrűim, illetve a nagyobb gyűrűk alapból nem fértek  bele, lassan két hónapja tervezgettem már, hogy csinálok egy kezet gipszből, ilyet:



Végül ezt megelőzve anyukám meglepett egy kerámia kézzel:



Megpakolva:


Nagyon tetszik, de ennek ellenére szeretném majd a gipszes dolgot is kipróbálni. Annyiban megkönnyíti a dolgom, hogy mivel szem előtt lesznek a gyűrűim, változatosabban fogom őket használni. :]

És a végére egy másik megoldás, haláli (szó szerint :D) és ötletes:

Ti hogyan tároljátok a gyűrűiteket?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot, kellemes hétvégét! :]

23 megjegyzés:

  1. Ilyen ékszertartó kezünk nekünk is van!!! :D. Amúgy a gipszes is tök jó ötlet, csak azon gondolkodom h a gipsz ugye nehéz és húzná lefele a gumikesztyűt, szóval hogy valami elég ormótlan dolog jönne ki belőle szerintem a valóságban, de ezt gyakorlatban is ki kellene próbálni :D. Nekem van egy gyűrűtartó cicám, amin igazából semmit nem tatok, mert a súlyosabb gyűrűktől felborul, és már meguntam, hogy mindig a földről kaparom össze a leesett gyűrűket, Szóval barátom meglepett egy ilyen kanapé kinézetű ékszertartóval, amiben ilyen kis párnák vannak, amibe bele lehet szurkálni a gyűrűket. A kisebb gyűrűket azon tartom, a nagyobbak számára meg elkunyiztam anyától a kínálótálunkat (ami ilyen emeletes, tudooood :D) és leszereltem róla a legnagyobb alsó tálcát, így a középső tálcán vannak a merev karkötők, a felsőn pedig a nagy, meg a kétujjas gyűrűk. Ez a tárolási rendszer egészen bevált :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cicám nekem is van, azon tartom a pár ezüst gyűrűm, annyit kibír, de általában annyi gyűrűt már nem, mint amekkora a farkuk :D
      A tálaló nem is hülyeség, még eszembe sem jutott :]

      Törlés
  2. Nagyon jó ez a kéz, és az utolsó is, nekem most egy gyűrűtartó cica farkán, és egy ékszeres dobozban vannak a gyűrűim, bár utóbbi nem a legjobb megoldás, mert így nem látom őket...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a keresgélés miatt merültek feledésben hétköznapokon, mert egy ilyen beugró sarokrészben van a kis ékszerszekrény, és általában nincs reggel időm oda bebújni :D (máshol meg nincsen neki hely sajna)

      Törlés
  3. a gumikesztyus megoldàs borzalmas :D:D
    szebb ezerszer a porcelàn

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom, de nekem kicsit olyan bizarr ez a kéz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Benne is eléggé fura érzéseket kelt :D A bizarr a legjobb szó rá valóban :D

      Törlés
    2. Hát, Gizi után már mindegy :D
      (a babafejem)

      Törlés
  5. én elkészítettem a gumikesztyűs megoldást... valamelyik nap látható lesz a blogomon :)
    (http://gothicbeautyblog.kurl.hu)

    VálaszTörlés
  6. Nekem egy ékszertartó babám, van, aminek rózsaszín a ruhája, keze és feje helyett meg a tartók vannak :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is bizarr a kéz :D nekem a párnácskák tetszik, ami ékszertartó dobozokban, szekrényekben van, ja meg a boltokban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az sem rossz, bár annyi gyűrűm nincs (még :D), hogy kihasználjam azt.

      Törlés
  8. Oh, először azt hittem, neked sikerült ilyen szépen elkészíteni! :D Mindenesetre nagyon szép! Én egy ékszeres dobozka egyik rekeszében tárolom őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh, annyira nem vagyok jó, de a feltételezés kedves :P

      Törlés
  9. A gumikesztűs olyan debil...:DD jobban jártál Anyukád ajándékával. ;)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem egészen tetszik az is, de tény, hogy ez szebb azért, meg erre legalább tutira ráfér minden méretű gyűrű :]

      Törlés
  10. Nekem is ilyen porcelán van, egy kék meg egy sárga. :) De már mindkettőt telepakoltam. :D

    VálaszTörlés
  11. Ez tök jó!!
    Én még a kis dobozoknál tartok, de totál kaotikus a rendszerem. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ideje egy ilyesmit beszerezned! :P

      Törlés