2013. január 15., kedd

essence szortimentfrissítés - 2013 tavasz

Sziasztok!

A Catrice mellett az essence háza táján is szortimentfrissítés lesz tavasszal. Rengeteg újdonság lesz, komplett új termékcsalád is megtalálható majd, illetve a régiekből is új árnyalatok. Van ami abszolút nem hat meg, de olyan is, ami eléggé felkeltette az érdeklődésem a képek alapján.


Szemre való termékek:

3d eyeshadows:

Mono  eyeshadows :

Night Club palettes:


Quattro  eyeshadows :

Pigments:

I <3 Punk Jumbo Eyeliner Pen:

Stays No Matter What Waterproof Eyeliner Pen:

Stays No Matter What Waterproof Eyeliner Pencils:
2in1 Kohl Kajal  Eyeliner Pencils :

Kohl Kajal  Eyeliner Pencil:

Szempillaspirálok:

- No Matter What 24h Volume Mascara:

- All Eyes On Me Waterproof Mascara:

- Maximum Length  Mascara :

- I <3 Extreme Crazy Volume  Mascara :

Fame For Fame Glamour Lashes:

Fame For Fame Lash Glue:

Fame For Fame Stick On Eyeliners:

Szájra való termékek:

Gel tints:

Lipsticks:

Stay Matt Lip Creams:
Stay With Me Lipgloss:

XXXL Shine  Lipgloss:

Arcra való termékek:

BB Creams:

Match 2 Cover Cream Concelear:

All About Matt Fixing Loose Powder:

All About Matt Fixing Compact Powder:

Sun Club Shimmer Bronzing Powder:

Mattifying Compact Powder:

Make Up Sponges:

Körömre való termékek, lakkok:


Colour&Go Nail Polishes:

Nude Glam  Polishes :

Nail Art Twins  Polishes :

Nail Art Magnetics  Polishes :

Nail Art Special Effects Toppers:

Nail Art Cracking Top Coats:

Protecting Base Coat:

Sealing Top Coat:

Studio Nails - Ultra Nail Repair:

Studio Nails XXL Nail Protector:

Studio Nails Nail&Cuticule butter stick:

Studio Nails Easy2Polish Manicure Helper:

BTGN körömreszelő:

Nail Art Multi Effect Brush:

Nail Art Decoration Kits:
Nail Art Magnet Pen:

Nail Art Magnets:

Huhh, jó sok cucc, mi?
A 3D szemhéjpúderek nem rosszak, de a képek alapján annyira nem is fogtak meg, akárcsak a mono-k, kivéve a 3., az nagyon tetszetős. :]
A két szélső pigment is elég szép szerintem, a paletták sem rosszak, a spirálokra kíváncsi vagyok, de mivel most elég sok van, egyből nem hiszem, hogy vennék bármelyikből, inkább megnézem másoknál, melyik milyen. Bár szerintem teljesen oké volt a régi I <3 Extreme spirál is..
A lip tint-ek és a stay matt szájkrémek érdekelnek még nagyon, előbbi a kíváncsiság miatt csak, de utóbbiból, ha jó véleményeket látok róla, akkor szeretnék is.
A műszempillák és a "tusvonal matricák" érdekelnek, de annyira nem, hogy rohanjak majd bevásárolni belőlük, ezeknél is inkább mások véleményére fogok szerintem alapozni.
Természetesen a BB Krémmel is ugyanez a helyzet, a 2. 4. és 5. lakk nagyon tetszik, de én vagyok hülye vagy ez AZ a lila lakk, ami ITT is szerepel?
A Twins lakkokból az első glitteres és a sima lila lakk tetszik eddig, az első mágneses lakk is szép, viszont a mágneseket nem tudom hová tenni, remélem, jobbak lesznek, mint az eddigiek...
Amúgy ígéretes a többféle forma, bél a 4-ből kettőt már eddig is lehetett kapni.
A többi körmös dísz, ecset elég szimpi, de nyilván magasabb lesz az ára, mint amennyit szívfájdalom nélkül kiadnék érte, illetve a lakkozást segítő kis kütyüt nem értem - de lehet, hogy csak én lakkozok törökülésben vagy hason fekve ha épp úgy van kedvem.. :D

Na mindegy, a lényeg, hogy szerintem azért jó kis cuccok lesznek, már ami a színvilágot illeti, aztán reméljük, hogy használhatóak is lesznek, és pigmentáltak. :]

Nektek mi tetszik legjobban? Mi az amit mindenképp be akartok szerezni, és mi az, amit semmiképpen nem?

Köszönöm a figyelmet, az éjjeli baglyoknak jó éjt, a korán kelőknek jó reggelt, a többieknek meg szép napot! ;]

26 megjegyzés:

  1. Nekem a clolour&go lila lakk és a nail art twins csillámoskái tetszenek.képen legalábbis. tegnap körbenéztem a kossuth utcai rossmannban essence tájon, és élőben egyik lakk sem jön be a kinnlévő termékekből, de megadom az esélyt az új szortimentnek :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem 1-2 azért tetszik, főként a kifutók.. :S De leárazás az még nincsen persze.. Én is pont tegnap voltam ott :P

      Törlés
  2. A lakkok egész szépecskék, és a topperek is tetszenek :) Szemhéjpúderből nem szeretek mono-t venni, nehezen kombinálom, meg egyszerűbb egy palettát előkapni. Az essence "beauty blender" verzióját valószínűleg kipróbálom, a legyezőecsetem pedig pont a napokban esett szét, pótolni kell :D
    A lakkozós kütyü nekem nagyon bizarr, kb annyira, mint a szemöldökszettben a sablon... A paletták színei tetszenek, de félek, a minőségük a Sun club-ra hajaz majd, az meg nem jött be. (Aztán lehet megőrülök, és mégis veszek pár mono-t, a 3D-k nekem bejönnek) A púder pedig gyanúm szerint a fix&matte új verziója lesz, legalábbis ebben reménykedem, mert már vészesen fogy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én is mostanában egyre ritkábban kapik elő ilyen mono vagy duo púdereket... Bár van 1-2 ilyen Joker szín, de az meg pótolható ha már kezemben egy paletta... :D
      "Beauty blender" verziójára én is kíváncsi vagyok, de
      úgy kipróbálnám, aztán utána eldönteném, kell-e. Csak ilyet nem lehet... :D
      Milyen szemöldök szett? :O

      Törlés
    2. Jajj hát tudod, az essence-nek, meg szerintem catrice-nek is volt szemöldökformázó szettje, abban volt olyan hülye műanyag sablon, amivel elvileg kialakíthattad a "tökéletes szemöldökformát", na az jutott eszembe a lakkozós bigyóról.

      Törlés
    3. Hmm, valami rémlik halványan :D
      Olyat tuti nem használnék, szerintem csak megnehezítené a dolgot.. :D

      Törlés
  3. Van benne pár nagyon jó cucc, tuti figyelni fogom majd és veszek pár dolgot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az már egyszer tuti, hogy pár dolgot mindenki talál, ami magának való :]

      Törlés
  4. Lehet, hogy megcsömörlöttem, de nem dobogtatta meg a szívem semmi. Szó szerint semmi. Nem érzem egyiknél se, ha ránézek,hogy nem bírok várni, keeeeeell. Ez persze a pénztárcámnak jó lesz. A lakkok sem fogtak meg, vagyis fogalmazzunk úgy, hogy a promoképekről nem tudom eldönteni, általában élőben tök máshogy néznek ki.
    A második topper az pelyhes? Ha igen, akkor idővel az fog érdekelni, mert gyanítom első pár héten le lesz fosztva, mint a régi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a lila lakk? :D
      Szerintem nem OLYAN pelyhes, hanem olyan, mint ami a Moyrában is van, most ha agyonvernek sem jut eszembe a neve, tudod ilyen kicsi sokszögek és kerek glitterek vannak benne, ilyen világoskék-rózsaszín fénnyel.

      Amúgy néha én is ezt érzem, de sajna sokszor úgy hajt a kíváncsiság :D

      Törlés
    2. Tudom, melyikre gondolsz, hát akkor majd élőben eldől a csillámos-pelyhes sorsa.
      Mondjuk a lila szép így képen, meglesem élőben ott dől el. Nem merek lakkokra már a promóképük alapján ráizgulni, csalódtam már :( a promó szép volt élőben nem is hasonlított :(

      Törlés
    3. Na ja, ismerős, de olyan is volt, hogy a képen nem is tetszett, de élőben meg igen.. :D

      Törlés
  5. a nail art decoration kits-eket ide, nekem! :D

    VálaszTörlés
  6. Huhh, így most első blikkre nagyon sok olyan van, ami tetszik, de szerintem majd a tesztek és swatchok alapján szelektálok, és csak azt veszem majd meg, ami tényleg nagyon tetszik vagy amire szükségem van. :) A lip cream, a szivacs és a gel tint nagyon felkeltette az érdeklődésemet, szempillaspirált és csillámos fedőlakkot pedig szerintem tuti venni fogok valamilyet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is így állok már legtöbbször a dologhoz, bár tényleg van arra is esély, hogy esetleg ami másnak bevált, nekem nem fog, spirálból amúgy az I <3 Extreme engem annyira érdekel, olyan kis különleges a kefe végén lévő "pamacs" :D

      Törlés
  7. Van egy-két izgalmas dolog közöttük, majd tüzetesebben is végignézem, mert most csak átfutottam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én minden alkalommal találok valamit, ami előtte nem érdekelt, de aztán mégis kíváncsi lettem :D

      Törlés
  8. Te jóóó ééég!!!
    Tele van gyönyörű dolgokkal! :D Hűű asszem elkezdek spórolni...xD
    Mondjuk van olyan is, ami szerintem rémesen hasonlít a "kivont" termékre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pl a base és top coat új csomagolást kapott, meg ezek szerint a mágnesek is :]

      Törlés
    2. Meg az a mattító púder is...(nem a kompakt)
      De hát nincs új a nap alatt...:) Azért nekem tetszik a nagy részük..:D

      Törlés
    3. Na igen, az is, nekem is tetszenek, csak sajna a legtöbb esetben ha valamit használtam, vagy kajában is, ha más a csomagolás, és "csak a csomagolás más", akkor is változik valami az összetevőkben, és általában nem túl jó irányban. Reméljük itt hozzák azért a színvonalat az új termékekkel. (Bár hozzátenném, hogy a 3 birtokomban lévő új csomagolású colour&Go lakkokban még nem csalódtam :])

      Törlés
  9. Engem is a stay matt szájkrémek fogtak meg leginkább, a többinél inkább oda sem nézek, nehogy kísértésbe vigyenek ;) De én is megvárnám előbb a véleményeket róluk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsi leszek rájuk, bár gondolom olyan folyékony rúzs-félék lesznek. :]

      Törlés
  10. Huhh hát a lakkok elég bejövősek, már nem bánom hogy kiszórták a régieket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért a Cookie Love-ot eléggé sajnálom :S

      Törlés