2013. január 8., kedd

essence Quattro - 08- Wood You Mind? Smink

Sziasztok!

Többen kértétek, de én is ki akartam azért próbálni az essence Quattro - 08- Wood You Mind? négyes szemhéjpúdert, ezért tesóm "kölcsönadta, amit neki adtam" - ahogy Betti mondaná. :]

Ennek eredményét láthatjátok most, nekem eléggé megtetszett, itt felejtette, így még egy kombinációt lehet, hogy ki fogok próbálni. :]

Napfénynél:


Benti fénynél:


Nagyon tetszik, így kicsit bánom, hogy nincs saját példányom belőle, de sebaj, biztosan találok majd ilyesmit vagy még szebbet. :]

A quattro palettácskán kívül használtam még a Nivea visage makeup starter krémet, Garnier Olajmentes BB Krémet, essence Colour Arts szemhéjalapot (eezekről hamarosan kifejtem a véleményemet bővebben), a szokásos essence monot a szemöldökömre, szintén essence a spirál, Smokey eyes, és a szájfény is, a nemrég kapott holografics kollekció 3-as számú, prismatic white nevű darabja, illetve a Lovely Sunny Blusher - Cranberry Kiss pirosítója, na meg az elmaradhatatlan Avon CT fekete szemceruza.

Nektek hogy tetszenek ezek a színek? Esetleg meg van ez a termék?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll Neked ez a smink! :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett! :)
    A smink is, meg szép a színe is, és jól is áll neked...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, tök jól esik ám ilyeneket olvasni :]

      Törlés
  3. Nekem is pont meg van ez a 4-es! :) Szép lett a sminked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Hát nekem ugye nincs, csak itt telel, de ha hétvégén lesz rá idő, befogom a tesóm is, legutóbb szegény nem volt valami szalonképes.. :D

      Törlés
  4. Ez tényleg nagyon jól áll :)))

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  5. Kiegyensúlyozottnak tűnsz, remélem így is van.:) csini vagy és a smink is szupi lett ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Munkahelyen annyira nem, de magánéletben szerencsére az vagyok, bár mostanában többen is megjegyezték, hogy jobban nézek ki, mint eddig :]

      Törlés