2013. január 15., kedd

essence - Oz The Great And Powerful trendkiadás

Sziasztok!

Az essence az állandó szortiment frissítése mellett egy újabb trendkiadással jön, ami az " Oz The Great And Powerful" nevet kapja.

Mono szemhéjpúderek:

Szemceruzák:

Krémes pirosító:

Highlighter púder:

Repedezős lakkok:

Színváltós ajakbalzsamok:

Nyaklánc medállal:

Igazából ez most annyira nem keltette fel az érdeklődésem, egyedül a medál tetszik, de gondolom nem lesz olcsó móka, illetve az ajakbalzsamokra kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesz igaz, hogy színváltósak, a repedezős lakkok meg nagyon tetszenek színben, ha simák lennének, még érdekelnének is.. :]

Nektek hogy tetszik? Mi tetszik legjobban/legkevésbé?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

20 megjegyzés:

  1. Nem mozgat meg egyik sem. De egyébként remélem nem megy ez a sok TE a minőség rovására :s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ettől tartok, egyre jobban...
      Meg ezek azért különlegesek maximum, mert hogy "Óz" mintásak, legalábbis részemről - bár én még nem láttam :D

      Törlés
    2. Igen, szép a mintájuk, csak hát kinek van annyi pénze, hogy csak az miatt megvegye? :D Én sem láttam még egyébként, bár nem tűnik rossznak :)

      Törlés
    3. Sajna mostanában egyre több sminkcuccnál látom, hogy a "jajj de jó a minta" vagy szép küllem mögött a minőség nem olyan, mint kéne :S

      Törlés
  2. Ez engem sem fogott meg annyira, a krémes pirosító és a highlighter így képről, ami érdekel, de a Fantasia trendkiadásban szebb a highlighter, szóval lehet, hogy inkább majd azt veszem meg (vagy a vámpírosból.:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ezt is kezdik minden kollekciónál ellőni.. :S

      Törlés
  3. ez a TE rám nézve nem veszélyes.. :D
    mi az, hogy csak repedezős lakk van benne??? legalább több pénz marad a Hugs & Kisses és az új darabok megvásárlására. :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ha így vesszük, akkor ennyiből jó megoldás :D

      Törlés
  4. Az ajakbalzsamra én is kíváncsi vagyok, hogy mennyire változtatja a színét... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk nem létszükség, szóval nem is értettem, hogy hogyan zajlik ez, ülnek a megbeszélésen, és Mr. Y. felpattan, hogy: "Ohoohooo, olyan ötletem van, betojtok, színváltós ajakbalzsam!" vagy mi.. :D

      Törlés
  5. Hmm az a színváltós balzsam jól hangzik...De ha nem is váltja a színt, az a piros akkor is jöhet! :D
    A piros repedezős lakk is nagyon tetszik, csak az a baj, hogy a körömlakkjaim nagy része bordó/vörös/piros, így elveszne rajta szinte, és így meg nem éri meg...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És esetleg nincs valami bőszínű/fehár/fekete amivel jól mutatna?

      Törlés
    2. Hát fehérem van, de iszonyatos minőségű, csak keverésre használom, halvány rózsaszín nude lakkjaim vannak, amihez szerintem szintén nem megy...mondjuk fekete van, de azért hogy csak egy lakkon használhassam nem biztos, hogy megéri...De lehet beszerzem, és majd max sokáig fogom használni...De nem tudom...:/ (attól függ, ha pont lesz annyi pénzem pluszba-amit jobb dologra nem költhetnék, akkor megveszem, úgyis el fogom használni idővel)

      Törlés
  6. Nem tudom mennyibe kerülnek ezek a lakkok, de a repedezős lakkok általában, csak másik lakkon repedeznek, simán a körömre kenve, sima lakk, na mondjuk csak 1 rétegben tudod kenni :D
    Van 1-2 repedezősöm, de még nem próbáltam sima lakként!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem magában a körmön meg a saját magán nem reped meg, de aztán nem tudom :DD
      Amúgy szerintem ilyen 650-800 között lesz az áruk :]

      Törlés
  7. Bevallom, nekem a szemhéjpúderek színe nagyon bejön, a krémes pirosító pedig egyenes KELL, mert a vámpírosat is imádom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a krémes pirosító, amit sosem próbáltam még, valahogy alapból a pirosítót hanyagoltam egészen tavalyig, de már megbarátkoztam vele, aztán lehet, hogy idővel abban is megbolondulok mint a rúzsokkal, mindig "ó még úgy sincs sok" alapon vettem...:D

      Törlés
  8. ismét semmi extra számomra :S komolyan lehet, hogy velem van a baj, de annyira ritka , hogy valami megfogjon az essence cuccok közül :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem Veled van baj, mások is mondják, meg én is azt érzem hogy vagy meg sem fog az egész kollekció, vagy elsőre fellángolás, de 10 perc után meg "áhh, dehogy kell ez nekem" érzés :S

      Törlés