2013. január 8., kedd

essence New In Town 2013

Sziasztok!

Volt már egy ilyen nevű trendkiadás, azt ITT megnézhetitek, de ez most egy másik.
2013 tavaszára várható, többféle termék lesz, tehát nem csak lakkok és szemhéjpúderek, nézzük is őket:

Mono eyeshadows:
 

19 - disco diva ,  60 - kermit says hello , 68 - strawberry ice cream

(a 2. ha jól tudom, az állandó kollekció része is, ugyanez, ezzel a névvel, színnel, szóval nem igazán értem, az 1. is rémlik, de lehet csak én emlékszem rosszul)

stays no matter what 24h volume mascara:


stays no matter what 24h waterproof eyeliner pen:


01 - Midnight Black

stays no matter what 24h waterproof eyeliner pencils:


01 - Midnight Black
03 - Smokey Grey

XXXL shine lipglosses:


22 - Nude Kiss
23 - Dazzle Glow

Colour&Go Nail Polishes:


133. - L.O.L. , 148. - Prom-berry , 149. - Hello Marshmallow!

All in one BB Creams:

01 - Universal , 02 - Natural

A 133-as lakk is szerepel az állandó kollekcióban, szóval nem értem, minek teszik be, ennyire nem megy?.. Mindenesetre a másik két lakk eléggé bejövős, a monok és a szájfények nem fogtak meg, a szemceruzákra és a tusra, spirálra kíváncsi leszek, de nem számítok nagy durranásra, most leginkább a BB Krém izgatja a fantáziám, bár itt is előbb megvárom szerintem mások véleményét, de a Prom-berry lakk képről nagyon bejön, de majd élőben meglátom.. :]

Nektek mi tetszik? Mi az amit mindenképp szeretnétek, illetve amit tuti nem vesztek meg belőle?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Hát, a monokat én tuti kihagyom, pláne mert a lila meg is van belőle, és hiába szép, hamar kopik, hiába teszem fel akár ceruzaalapra... :/ a lakkokat lehet, hogy megnézem majd, de ami érdekelne, azok a szájfények. Abból sosem elég.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor jól emlékeztem, egyelőre a középső lakkért odavagyok, de mire ideér, ki tudja.. :D
      A jobb oldali szájfényhez hasonló meg volt szerintem régebben :]

      Törlés
  2. Esetleg a középső lakk, de nem egy nagy durranás ez a TE szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem felesleges is volt erre külön kiadást csinálni :D

      Törlés
  3. Őszintén szólva nem nagyon érzem a varázst...egyedül a második lakk tetszik, a többi nem túl extra...:/
    Viszont az a lakk nagyon szép!:D

    VálaszTörlés
  4. a bb krém és a L.O.L.-on kivül a két lakk aaaannyira érdekel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A BB-vel szerintem kivárom, míg sokan írnak róla.. :]

      Törlés
  5. A Prom-berry nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kezdek attól félni, hogy azt fogják leghamarabb elkapkodni :D

      Törlés