2013. január 6., vasárnap

essence kifutó termékek 2013 tavasz - képekkel

Sziasztok!

Mostanában több helyen is láthattátok ezeket, illetve fogjátok is még szerintem, de mivel engem is érdekel, és hátha mutathatok valakinek újat ezzel, én is írok a kifutó termékekről.
Mindnél lesz kép, sokan kitették a listát, ennek sok értelmét nem láttam, mert ki a fene tudja fejből, főleg, hogy melyik számú melyik, ezért precíz voltam, és majdnem mindennél kiírtam a számát és a nevét is. Remélem, azért nem volt teljesen felesleges.

Körmös dolgok:

Special Topper fedőlakkok:

03 - Hello Holo!
08 - Night In Vegas
09 - Copper'ize Me!
11 - Disco Disco

Colour 3 lakkok:

06 - Ticket To The Show / Front Row Or Backstage?
05 - Boys Are Back In Town / It's Just A Little Crush
04 - A Walk In The Park / Stop For An Ice Cream
03 - Kiss On Top Of The Rock / Dancing In The Streets
02 - Shopping Trip In Soho / Party All Night Long
01 - Midnight Date / City That Never Sleeps

Colour&Go körömlakkok:

119 - Boho Chic , 120 - Cookie Love 


123 - 1000 Miles Away, 127 - I love Bad Boys

 

131 - ballerina's charm , 135 - I'm Bluetiful


136 - Love's Receipe

Nude Glam lakkok:

01 - Hazelnut Cream Pie , 06 - Cookies And Cream

Cracking Top Coat lakkok:


03 - Steel Blue! , 05 - Lila (nem találtam a nevét...)

Nail Art Magnetics lakkok:

07 - Wish List Secrets , 08 - Love Potion

Mágnesek:


01, 02
Nail Art Jewels:


02
Nail Art Designer stencils:


01, 02

Nail Art Sealing Top Coat és protecting Base Coat:
 

Studio Nails btgn French Nail Tips:


03, 05

Studio Nails btgn nail file:


Nail Fixing System Step 1 és Step 2:


Studio Nails Cuticule Remover:


Szájra valók:

XXXL Shine Szájfény:


05 - Super Girl

Stay With Me Lipgloss:


09 - Hottest Pink

Marble Mania Lipgloss:

Ebből mind az 5 eltűnik.
01 - Peach & Mix , 02 - Mix 'n' Mauve , 03 - Pink Twister , 04 - Swirly Toffee , 05 - Coral Whirl

Rúzsok:



56 - Sweet Metal , 58 - Dazzling Beige , 59 - Funky Funky

Szemre való termékek:

Smokey Eyes Sets:


01 - So What? , 02 - Punk Vibe

I <3 Style Liquid Eyeliner:


I <3 Glam powder eyeliner & eyeshadow:


I <3 runway highlighter:


Splash-proof Eyeliner Pen:


Splash-proof Eye Pencil:


Stay All Day Long Lasting Eyeshadows:
 

01 - Copy Right , 02 - Glammy Goes To .. , 06 - Rock Chic


07 - Jim-me Blue , 08 - The Magic Must Go On , 09 - For Fairies

2in1 kajal pencil:


12 - Free & Style

Kajal Pencil:


18 - Everybody's Darling

Mono Eyshadows:
 

11 - Wild At Heart , 30 - Happy Hour , 34 - Kove That Grey!



45 - Back To Khaki , 51 - Absolutely Nature , 52 - Olive Garden

 

56 - Hyped Up , 57 - In The Clouds , 59 - Copper Island

Quattro Eyeshadow:


01 - XOXO

Arcra való termékek:

Mattifying Compact Powder:


07 - Translucent

Sun Club Highlighter Powder:


Fix and matte Translucent Powder:


Bronzing Compact Powder matt:



02 - Soft Beige

Bronzing Compact Powder Shimmer:


01 - Bronzing Queen

Soufflé Touch Blush:


10 - Fresh Apricot

Make Up To Match:


30 - Medium

My Base Illuminating Make Up Base:


20

My Base - skin perfection make-up base:


10

Forget it! 3 in 1 concelear:


Ennyi lenne, bár nekem ez is elég sok, főleg a lakkok, mert párral úgy voltam, hogy ó majd még ráér majd még ráér, de 1-2-t nem is értek, nem rég került be, és a környezetemben úgy vettem észre, hogy imádják, nekem is tetszik, erre megszűnik. Gondolok itt a "pelyhes" lakkra, vagy akár a boho chicre, a cooki lovera...

Pontos árakat nem tudok még mondani, csak azt tudom, hogy a lakkok 350 Ft-ra lesznek leárazva, azt nem mondom, hogy semmit nem veszek, körül akarok nézni, bár párat még nem is láttam nálunk a Rossmannban, de egyelőre más körül forog az agyam - erről majd később. :]

Ti miket akartok mindenképp megvenni? Mit bántok, hogy megszűnik?
Köszönöm a figyelmet, szép estét, jó éjt!

33 megjegyzés:

  1. Jajj de jó! Jó ötlet a képes lista...:)
    Amúgy egy párral én is úgy voltam, hogy majd ráér még...de most elindulok szerintem púdert és körömlakkot vadászni...
    Ja meg a tartós szemfestékből három szín nem csak szeptemberben jött be??? Ilyen kevés ideig vannak csak...Mondjuk sok termékért kár még...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát meg is szenvedtem vele... :D Örülök, hogy valaki már díjazza :P
      Igen, csomó új, pl amit Te is mondtál, meg a Colour&Go lakkok :(

      Törlés
    2. Hát...én már köszönöm a szenvedésedet...bár én is elkezdtem bogarászni egy sima írott listáról, de kb a felénél feladtam...:/
      Kíváncsi vagyok mi lesz helyettük majd...:D

      Törlés
    3. Hát én is, de tényleg nem értem, mért volt jó fél évre betenni 1-2 terméket, amik ráadásul jók is... :S

      Törlés
  2. A Night in Vegasból tuti betárazok (bár azt olvastam, hogy szebb érkezik helyette), és leárazva szerintem megveszem a hello holo-t is. Tetszik az első és utolsó dupla lakk is. Így képről ezek azok, amiket szerintem megveszek, aztán majd meglátjuk, lehet, hogy pár szemhéjpúdert is (bár tudom, hogy feleslegesen...).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Vegasból én is akarok egyet tartalékba.. :D
      Mért lenne felesleges? Ha használod, akkor nem az ;]

      Törlés
    2. Na ez az, nem vagyok benne biztos, hogy kihasználnám. Már így is rengeteg szemhéjpúderem van.

      Törlés
    3. Nálam az a baj, hogy ilyen időszakosan van 1-2 amit orrbaszájba nyomatok, aztán meg hónapokra elfelejtem... :D

      Törlés
  3. jajj dejó! képek! :) ezt mindenkitől hiányoltam eddig. elhiszem, h sok meló volt kikeresni az árnyalatokat meg minden, de örülök, h Te megtetted!
    a night in vegas topper-re beruházok majd szerintem. most úgyis topper párti lettem, mert bármit fel tudnak dobni. :)

    VálaszTörlés
  4. Az összes krémes szemhéjpudert megveszem az tuti :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szemezek velük eléggé, bár az árukra is kíváncsi leszek azért. A Glammy Goes To... megvan, és eléggé megszerettem :]

      Törlés
    2. Szia! Képzeld ma becsalt a barátom a müllerbe cukorkáért és akkor néztem hogy ott már 345ft-ra le vannak árazva a cuccok! Szépen betáraztam! :) úgy örülök most! Holnap felrakom majd a blogra őket, nézz be ;) koktelpicsa@blogspot.hu

      Törlés
  5. olyan krémes szemhéjpúdert már 1000 éve szeretnék, szóval örülök, hogy olcsóbban juthatok majd hozzá. még a körömlakkokat is megnézem, mást szerintem nem veszek. köszi a képes listát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy szerintem nálunk még jó ideig nem is lesz leárazva, mire meg leárazzák, elkapkodják, szóval szemfülesnek kell majd lenni.. :D
      De a Glammy Goes To.. alapján annyit megsúgok, hogy ajánlani tudom :]

      Törlés
  6. Viszlát pelyhes! Muhhahhahaha! :D

    VálaszTörlés
  7. Jó ez így összegyűjtve képekkel :-)
    A pelyheskét én is nagyon sajnálnám, de nem használtam olyan rettentően sokat, így valószínűleg nem tárazok be belőle...
    A Hello Holo-t valószínűleg megveszem, az nincs még meg
    A Mix and match Mediumot viszont nagyon sajnálom, azt használom napi szinten ... :-(
    Kíváncsi vagyok Veszprémben mikor kezdik a leárazásokat, ma még minden teljes áron volt a plázás Rossmannban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is, a Kossuth utcaiban pénteken azok voltak, amik kb november óta.. :S
      Gondolom, akkor mennyire örülsz neki, sosem fogom megérteni, hogy ha valami bevált, mért kell megszüntetni :S

      Törlés
  8. Hú ,nagyon köszönöm a képes listát. Nagyon megörültem neki :)
    Amúgy szerintem e dolgok közül jó pár nagy kedvenc (volt) sokak számára(Forget it! ,Fix and matte,Sun Club Highlighter)

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :]
      Reméltem, hogy nem volt felesleges, bár mikor kikerült, akkor láttam pont egy másik blogon is. :]
      Na meg azt nem értem, amiből csak 1-1 árnyalat szűnik meg, megint fél évig még ott rohad majd szétszedve az akciós kosárban.. Pénteken kissé kiakadtam, amikor meg akartam nézni egy spirál keféjét, csak épp nem volt kefe benne.. :D

      Törlés
    2. Hát még1x köszönöm. Eddig nem volt kedvem utána nézegetni a dolgoknak ,de most sikerült listát írnom ,bár mire én oda jutok már szinte semmi sem lesz.
      Ez érdekes élmény lehetett :D Az akciós kosárban ezért muszáj megnézni/kinyitni a terméket ,én is rengeteg hibás dologgal találkoztam arrafelé:D
      Én mondjuk azon is kiakadok ,ha egy termék testere hiányzik ,mert valaki lenyúlta :D

      Törlés
    3. Az hagyján, hogy nincs teszter, de találtam már tesztert is kitéve rendesen az akciós kosárban... Még gondolkoztam is, hogy ezek azt hiszik, lesz olyan nyomi aki megveszi??? (Már nincs ott, tehát vagy volt, vagy rájöttek hogy nem lesz.. :D )

      Törlés
  9. Lakkok terén fogok körülnézni (mily meglepő :-D), a szemhéjfestékek esetében már teljesen leálltam a monókról, palettamániás vagyok (mily meglepő :-D).

    Köszönjük, hogy összeszedted képekkel! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :]
      Én is kezdem azokat preferálni, mert reggel nem kell kutatni készülődés közben. :]

      Törlés
  10. Ma láttam először ilyen posztot. Pedig milyen különlegesnek éreztem magam tegnap hogy ilyen olcsón tudtam venni apróságokat. :( :D
    A lakkok helyett amik kiesnek lesz valami újdonság vajon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mért, van, ahol már leárazták őket? :O Vagy mást vettél? :]
      Hát, elvileg frissítik majd az állandó szortimentet, de azért a lakkok maradhattak volna..

      Törlés
    2. Vasárnap vettem pár dolgot Müllerben (Night in vegas, fedőlakk) azok már le voltak árazva meg 1-2 nude lakk is fura is volt hogy itt- ott egy akciós darab..

      Törlés
    3. Hmm, már nem tudom nyomon követni, mikor hol mi törnék, jobb lenne szerintem az egészet egységesen:S

      Törlés
  11. Egyáltalán nem volt felesleges így összegyűjteni! Szerintem mindenki nevében köszönöm, hogy megtetted! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy ilyen aranyosak vagytok! :]

      Törlés
  12. A dózsavárosi DM-ben már megy az akció, de krömlakkjuk szinte nincs is... :(
    http://barkingbeauty.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna arra nagyon nem járok (még soha nem is voltam abban), de legalább most felfedeztem, hogy Te is veszprémi vagy :D
      Minden esetre, remélem lassan összekapja magát a Kossuth u-i Rossmann is :]

      Törlés