2013. január 23., szerda

essence kézkrémek - első benyomás

Sziasztok!

Tegnapelőtt végre beszereztem a már rég várt essence kézkrémeket. Tavaly is vettem, méghozzá egy vaníliás almás pitéset, az volt a blogon az első teszt. :]

Idén is 3 féle krémet dobtak ki ilyen téli kézkrémként, bár személy szerint jobban örültem volna, ha mondjuk november végén vagy december elején hozzá lehetett volna jutni, de semmi gond..

Úgy indultam neki, hogy maximum 2 krémet veszek, így lesz egy itthon meg egy a szalonban, de hát nem bírtam dönteni, jött mindhárom, max. az egyik táskalakó lesz.. :]


Apple Cinnamon Punch:

Almás fahéjas puncs illatú elvileg, én valami ilyesmit érzek, egészen sokáig a felkenés után, és szerencsére nem túl tolakodó, de érezhető a finom illat. 

Caramel Hot Chocolate:

Karamellás forrócsoki illat, én igazából leginkább a forrócsoki (cicakakaó) illatot érzem, és mellette csak alig érzem a karamell illatát, de nagyon tetszik, csakúgy, mint az előzőnél, ennél is sokáig érezni a jó illatot, de nem túl erős, kellemes.

Gingerbread Chai Latte:

Na ez az, amiből csak a mézeskalácsot tudom, milyennek kéne lennie az illatnak, illetve gondolom valami kávéféleséget kéne még érezni, én pont ezt érzem, a 3 közül ez a legerősebb és talán emiatt, de ezt éreztem legtovább. Elsőre picit többet nyomtam ki, mint kellett volna, és már-már "fullasztóan" erős volt az illat, nem rossz, (sőt) csak tömény volt, második használatnál már kevesebbet nyomtam, így csak a finom illat érződött, de még így is ezt éreztem legtovább.

Mindháromból elég egy borsónyi, ezzel a mennyiséggel bőven be tudom kenni a kezem, hamar beszívódnak, és egyértelmű volt, hogy 24 órán át nem hidratálnak (ahogy szinte semmi :D), de mondhatom, annyiból nem bántam meg, hogy mindhármat megvettem, hogy sokáig elég lesz, és ha 24 órán át nem, de pár óráig biztosan nagyon finom puha a kezem mind a három krém után.

Nektek meg van valamelyik? Ha igen, melyik és mi a véleményetek róla? Ha nem, szeretnétek? Melyiket? Legyen róluk teszt?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

30 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én a mézeskalácsoson vagy a csokison gondolkodom, még nem sikerült eldönteni. Pont tegnap voltam a Rossmanban, akkor pakolták ki :) Viszont szeretem ha nem erősen, de sokáig lehet érezni az illatát, ugyhogy lehet a mézeskalácsos lesz a nyerő :)
    Én szivesen olvasnék róla tesztet :)

    ui: az én blogom még elég kezdetleges, de ha gondolod nézz be :) http://fairyland088.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nálam nyerő volt mindhárom, sok embernek nem tetszik egyik sem, vagy max. egy, de így legalább rá tudom venni magamat a krémezésre... :D
      Mindenképp megleslek! ;]

      Törlés
  2. Szia. :)

    Hosszas keresgélés után (mert elvileg a Müllerben már régóta van-nálunk nem volt) tegnap leltem rá a Rossmanban. Megszaglásztam mindhármat, a mézeskalácsos, meg a csokis-karamellás nem annyira jött be, viszont az almás-fahéjasat mintha csak nekem találták volna ki. Amúgy is ez a kedvenc illatom. :) Szóval hazajött velem, ill. jöttek, mert rögtön kettőt vettem. Imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a páromat kértem meg 2 hete, hogy ha már arra jár, nézze meg, de még nem volt, így kénytelen voltam kivárni, míg a Rossmannban lett:D
      De érdekes egyébként, van akinek nem jött be a másik kettő, csak a puncsos, meg van olyan ismerős is, aki azt mondta, a másik kettőt nem is érezte ... :D

      Törlés
  3. Én tegnap az almás fahéjas puncsot hoztam haza. Nyami. :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem idén nem találták el olyan jól az illatokat, mint tavaly.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy a tavalyiakból, csak az almáspitésre emlékszem, de tény, hogy az isteni volt :]

      Törlés
  5. Nekem az almás fahéjas puncs van meg, bár még ki sem próbáltam (a tavalyi 2 közül az egyiket először 'el kell' használnom :D). Engem leginkább a fahéjas-almás illatgyertyákra emlékeztet, de szeretem, remélem a kezemen se lesz másképp :)
    A másik kettő a boltban nagyon nem tetszett, csak a műanyagot éreztem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta, hogy bírtad ki, hogy ne használd el a tavalyit idáig :D
      Annyira fura, nem mondom, hogy tiszta csokit érzek pl. de olyan cicakakaóból készült forrócsoki illatot némi karamellaillattal, a másiknál meg mézeskalács illatot némi kávéval, bár a gyömbérsörnek is olyasmi illata van :D

      Törlés
  6. Szerintem a tavalyiak jobbak voltak, nekem most csak a csokis tetszik, de végül azt sem vettem meg, mert még az előző csokisból is van :D

    VálaszTörlés
  7. Összességében nekem is a tavalyiak voltak a telitalálat, pláne a málnás csokis. Idén tesóm beszerezte nekem az almás puncsot, imádom az illatát, tényleg puncs, meg a karamellás forró csokist, ami egy picit más,mint amire számítottam, de nagyon finom. Nekem személy szerint a mézes kalácsot nem tetszik. Mindegy is, ez a kettő elég lesz sokáig. Nyáron úgyis mást használok majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú én nyáron nem is tudok krémezni, mert idegesít :D
      Viszont ilyenkor muszáj, főleg, ha mondjuk több vendég van, és sietni kell, akkor azzal foglalkozom legkevésbé, hogy megtöröljem a kezem, aztán nyafizhatok, hogy kirepedt... :D

      Törlés
  8. Nekem is megvan mind a három, a puncsos a kedvencem. :))

    VálaszTörlés
  9. Nekem a piros van. Igazából nem terveztem megvenni, de valahogy "beleesett" a kosaramba. :$ De nem bántam meg, hogy velem jött, mert isteni az illata. =)

    VálaszTörlés
  10. nekem is megvan az almás-fehéjas és a karamellás forró csokis. :) azok nagyon tetszettek, és biztosan elég is lesz sokáig, hiszen mellettük még van egy kevés a tavalyiból, illetve egy avonos shea vajas kézkrémmel is rendelkezek. viszont ebből muszáj volt vennem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átérzem :D
      Én annyiból még örülök ezeknek, hogy eddig a Chocomania testvajat használtam lefekvés előtt, de már nem sok van belőle, így tovább ki tudom húzni, mert csak a könyökömre, a térdemre és a kezemre szoktam azt kenni :]

      Törlés
  11. Nekem a fahéjas-almás-puncsos van...mindet végigszagoltam, de a csokis illatát alig éreztem, a kávé illatát nem szeretem...viszont ez az almás nagyon finom...Bár még van két másik kézkrémem, és addig ezt nem akarom megkezdeni, mert akkor ez is félbemarad, mint a másik kettő, ha veszek egy újat..de mivel szeretem az essence krémeket, szerintem ezzel se lesz gond...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megvan a motiváció, hogy elhasználd az előzőket :P

      Törlés
    2. Hát az biztos...:D
      De sajnos még kb félig van mindkettő, a télen már lehet nem fogynak el...:/...jövőre meg veszek megint egy újat, mert minden évben kell limitált kézkrém..jól ápolnak, és az illataik...mm mindig megkívánom tőle azt, amilyen illata van..xD

      Törlés
    3. Akkor most elhasználod azokat, jövőre (idén télen) meg majd azt :P

      Törlés
  12. itt mièrt nincs ilyen??????qrva idegesito eskuszom!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem tudom, de átérzem a gondot :DD

      Törlés
  13. Én az almás-fahéjasat vettem meg! :) Egyébként egyetértek, miért nem lehetett már novemberben piacra dobni??

    VálaszTörlés
  14. Ismét nagyon csábítóak, de most nem fogok venni, mert még a tavalyiakból is van. Mind a háromból. :D Viszont ha vennék egyet akkor az tuti a mézeskalácsos lenne, isteni finom lehet. :)Majd megszaglászom ha látok valamelyik üzletben, csak velem ne jöjjön végül. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem Te is sejted, hogy mi lesz ennek a vége... :DDD

      Törlés