2013. január 9., szerda

essence Go Bold! és Copper'ize Me minták

Sziasztok!

Pénteken többek között ezt a két lakkot is kaptam, és azt hiszem, a Drága meg sem lepődött, amikor hazaérvén még átöltözés előtt rávetettem magam az ágyra a két új lakkommal és elkezdtem kenegetni a margarétát... Ennyire már ismer. :D


Persze ezeket meg is örökítettem, hogy megmutathassam Nektek.





Jobb oldal: essence - Go Bold! Két rétegben
Bal oldal: essence - Go Bold! Két rétegben + 1 réteg Copper'ize Me



Jobb oldal: Jollie France fekete lakk két rétegben + 1 réteg Copper'ize Me
Bal oldal: essence - Chic Reloaded két rétegben + 1 réteg Copper'ize Me

A Go Bold! van épp a körmeimen, így ma még azt is láthatjátok magában, a két lakk együtt kicsit karácsonyos, de sötét lakkon nagyon tetszetős, igyekszem majd azzal is. ;]

Nektek hogy tetszik? Milyen alapokon néznétek még meg a Copper'ize Me lakkot?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Én teljesen megértem, hogy nem öltöztél át mielőtt kipróbáltad. Én is úgy szoktam. :D
    Tetszik nagyon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont ma hős voltam, előbb átöltöztem, minthogy kibontsam a csomagom :D
      Hamarosan Ti is láthatjátok, illetve egy szerencsés majd magáénak tudhatja a felét :]

      Törlés
  2. Nagyon izgalmasan néz ki a Copper'ize Me. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a sötétzöld Lovely lakkra gondoltam, hogy nagyon jól mutatnának, amúgy meglepődtem, hogy a lilás Chic Reloaded-on ilyen jól mutat a kis piros-zöld csillámaival :]

      Törlés
  3. huu, mesések, énis beakarom szerezni a cooper'ize me-t :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Érdekes, hogy minden színnel máshogy néz ki, pedig csak sima zöld és piros csillámok vannak benne :]

      Törlés