2013. január 26., szombat

DIY Adventures: Kutya - macska

Sziasztok!

Eszti az X-mas Projekten felbátorodva kitalálta, hogy ezt a csináld magad dolgot folytathatnánk az ünnepek után is, mindig más lesz a téma, mint látjátok, ma a kutya, macska. Őszinte leszek, utolsó pillanatra halasztottam, mert kb. semmi ötletem nem volt, cicás körmökre gondoltam, de az volt már ITT, és nem éreztem túl tisztességesnek ellőni, régebben csináltam cicás medált süthető gyurmából, de nincs már meg, és már gyurmám sincs, hogy újra csináljak, sminkre nem volt most idő, varrni nem tudok, és még sorolhatnám a kifogásokat... na de ennyit a nyafizásról, így most kivételesen inspirációval jöttem.



Szóval van pár cica alakú és mintájú párnánk, nekem is és a tesóimnak is, általában tévézéshez hasznosítjuk, de nekem elsőre ez ugrott be, hogy mennyire jó dekoráció a cicás, kutyás párna. :] (én inkább cicás vagyok, így most ők kerülnek előtérbe)

Varrástudomány kell némelyikhez, egyik-másik viszont egész egyszerű, nem mondom biztosra, de talán még én is meg tudnám csinálni, ha lenne varrógépem.


Forrás
Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

És pár fekhely cicáknak:
Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Ti hogy szeretitek a kisállatokat? Cica vagy kutyapártiak vagytok? Melyik a kedvenc a képek közül?

A többiek munkái:

Bellala (Bellala Blog) 
Belle  (Belle)

25 megjegyzés:

  1. Én minden állatot szeretek :)
    Tök jó ötleteket hoztál, egy csomót tök könnyen meg lehet valósítani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nagyjából én is, de a rovarokat nem nagyon csípem... :D

      Törlés
  2. Inkább kutyó, ha választani kell :) Az 1-5-6 képek tetszenek a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon tudok félni a kutyáktól, és ez a rossz, mert ugye bennem van hogy jaj de aranyos meg minden - aztán meg hogy megesz :D

      Törlés
  3. Én imádom a cicákat és a kutyákat, de macskauralomban élek!
    Nagyon jók a képek :)

    VálaszTörlés
  4. a cicás párnák nagyon jók (Y)

    VálaszTörlés
  5. Én inkább cicás vagyok, de minden állatot szeretek ami szőrös. :D
    Ezek a párnák nagyon aranyosak, legjobban a 2. tetszik. :) Mondjuk szerintem az a teljesen fekete, macska pofival elég félelmetes. ._. :D
    Az én cicám fekhelyekben nem szűkölködik (kosár, saját szék, napközben az ágyam... :D) de ezek a bőröndös megoldások nagyon tetszenek. Szép és praktikus. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pók is szőrös :P
      Vagy azokat is? :]
      A miénk kinti cica, de van egy ilyen kis műanyag fekhelye, ruhákkal kibélelve :]

      Törlés
    2. Jaj neeem, a pókok (meg a békák is) ki tudnak kergetni a világból. :D
      Milyen cicusod van? :)

      Törlés
    3. "Családi" cica, de a Tesóm kapta (aki már nem lakik otthon), de bárki bármit mondjon, hogy a cica azt szereti, aki enni ad, stb, mindig tudja, hogy Ő a gazdi :]
      Sima házi cirmos amúgy, amolyan "M" betűs cica :D (tudod, az a cirmos "M" betű a homlokán)

      Törlés
    4. Ó igen, az tény és való. :D Egy cica életében minden ember(é)nek megvan a maga szerepe. :D
      Aww azok nagyon szép cicák. :3

      Törlés
  6. Sok állatot szeretek, a kutyákat is, de: CICÁÁÁK <3 :D A legcukibb és amilyet én is vennék a cicámnak az a rózsaszínű kötött cicalak, amiből csak a feje kukucskál ki *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a többi így "ember szemmel" nagyon mutatós, de a kis dögöknek tuti az jönne be legjobban :D

      Törlés
  7. A cicás párnák nagyon cukik :D Szeretem a kutyákat és a mcskákat is, de a legjobban a kismacskákért vagyok oda, hihetetlen édesek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, olyan kis édesek, mikor még csak játszanak kb egész nap :D

      Törlés
  8. Jó ötleteket hoztál, épp gondolkoztam, hogy Lukréciának kellene csinálni valami fekhelyet, igaz imád a kazán mellett az aprófás ládában feküdni, de azért mégsem cicának való hely.. Mint tudod, én alapjában véve kutyás vagyok, Lukrécia csak az ősszel dorombolta be magát az életünkbe, és imádjuk.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért a cicáknak sem tudsz ellenállni ezek szerint :D

      Törlés
  9. Már kétszer azt olvastam a felbátorodva helyett, hogy felháborodva :D Késő van... :D
    Azért én emgnéztem volna azt a gyúrmás dolgot, de majd legközelebb! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az sem rossz.. :D De kétszer már tényleg jelent valamit :P
      Igazából egy régebbi próbálkozásom még megvan, nem lett a legszebb, tesóm kislányának adtam, de úgy nézd, hogy ez a legelső ilyen próbálkozásom volt :D https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/35944_146729032009544_2312369_n.jpg

      Törlés
  10. Ezek irtó édesek! Nekem a 3. és a 4. tetszik a legjobban! Én abszolút cica párti vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajaj, most nézem, nem i jó a 3. :(
      Megpróbálom javítani :]

      Törlés
  11. Minden állatot szeretek, de a macskák a kedvenceim.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes ;]
      Igazából én is szeretem, csak undorodom jó pár rovartól :D De hát ugye mind tudjuk, hogy nálam a kedvenc a vöröspanda aztán a sivatagi róka, és ezek után a cicmákok meg a rágcsálók :]

      Törlés