2013. január 7., hétfő

Decemberben elfogyott

Sziasztok!

Decemberben túl sok dolgot nem használtam el, de azért megmutatom őket és röviden véleményezem is őket. :]


- Balea mandulás cseresznyés tusfürdő: akciósan vettem, és mikor ez is elfogyott a fügés csokis után, teljesen "lelkibeteg" (nem, ne vegyétek komolyan :D) lettem, hogy mi lesz velem nélkülük... De már után pótoltam. :]

Alterra sárgabarack és búza hajbalzsam: Január óta használom, csak tudnám minek.. Eleinte kezelhetetlen volt a hajam, de azt hittem a szilikonmentességre való átállás miatt.. Aztán Azóta ez a balzsam volt, de kezdtem egyre jobban azt érezni, hogy nem az igazi, ezért legutóbb másik balzsamot vettem.

Alterra Repair Shampoo makadámdióval és fügével: Írtam már róla, de az új balzsammal totál más, szándékozom újra írni róla, illetve hogy milyenek együtt.

essence btgn fedőlakk: amióta megvan, imádom, sajna az első héten kb a fele kiborult, így nem sokáig húzta, de már pótoltam!

Blistex málna és limonádé ajakápoló: A kedvencem, van más ajakápolóm is, de ennél az egynél érzem, hogy tényleg használ. Újra is vettem. :]

Forever Living Products ajakápoló: Nem rossz, de nem voltam oda érte, leginkább a DIY szájfényekhez használtam fel, mert bár jó, de magában nem hiszem, hogy elfogyott volna nálam.


Cien körömlakklemosó:Még augusztusban vettem a Lidl-ben, nem rossz, de leginkább a flakon kellett, mert az Isana körömlakklemosó a tökéletes számomra, így azt töltöttem most bele.

Ennyi lenne, amit elhasználtam az elmúlt hónapban, fogkrém kivételesen nem volt, azt január elején végeztük ki. :P

Ti miket használtatok el mostanában? Használtatok/használtok valamit ezek közül?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

14 megjegyzés:

  1. Az FLP-s ajakápoló nálam nagy kedvenc volt (még drága édesapámnak is tetszett egyszeri kipróbálás után, pedig ő elég szkeptikus ilyen téren), csak sajnálok kiadni érte ennyi pénzt - ezért nem is vettem újra.
    Szegény fedőlakk :D
    Hú, nálam most nagyon sok minden fogyott el (legalábbis az előző adaghoz képest), már egy nagyobb dobozba kellett átpakolnom őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tesómtól kaptam még valamire (névnap vagy szülinap), amíg csinálta, úgy azért olcsóbban be lehetett szerezni, de még azt is sokalltam érte :D

      Törlés
  2. A málna-limonádé ajakápolón gondolkozom már egy ideje, szerintem az lesz a következő:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindenképp ajánlom, azon felül, hogy isteni finom az illata, használ is :]

      Törlés
  3. a baleás tusfürdő nálam is nagy kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vettem még egy mango-guavásat is, remélem az is jó lesz :]

      Törlés
  4. Azt hiszem az Alterra samponok nekem sem vállnak be...nem tudom, hogy minden szilikonmentes termékkel ez a helyzet, vagy csak ez a márka nem a legjobb (3 különböző sampont is próbáltam már). Most a samponszappanokkal ismerkedem, hátha jobb lesz a helyzet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem az alterra samponok, inkább ez a balzsam maga nem jött be :S
      Csak Betti annyit áradozik a Baleáról, hogy nagyon hívogató :D
      Na kíváncsi leszek a véleményedre a samponszapanról, még sosem próbáltam :]

      Törlés
    2. akkor félreértettelek...de most visszaolvastam amit írtál és rájöttem, hogy én nem tudok szöveget értelmezni :D Szóval nekem az alterra samponok nem válltak be :D Jónak tűnik amúgy a samponszappan (4szer mostam vele eddig hajat), csak nálam macera a kimosás, pedig nincs is sok hajam :S

      Törlés
    3. Szövegértés egyes, ülj le ;]
      na attól félnék én is, illetve visszatartó erő, hogy nem találtam még eddig (ezt sem), rendelni meg nem akarok, mert nagyon húzós lenne már a szállítási költséggel...

      Törlés
  5. Én is nemrég vettem újra az Isana lemosóm és az ebelines tubust szeretném majd újratölteni vele! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tesóm olyan édi volt tegnap, fejre állította, aztán kínlódva megkérdezte, hogy hogyan működik :D
      Nekem sokkal szimpibb, mint a sima lemosós flakon, főleg, hogy előszeretettel szoktam azt is borogatni... :D

      Törlés
  6. Van még rajtad kívül ember a földön aki elhasználja és nem elhagyja az ajakápolót? :D Vagy ezt nem hordod magaddal?
    Én minden ajakápolóval meg szájfénnyel így járok, vagy elhagyom vagy elhányom :DD
    Van vagy 5 szájfényem, jelenleg 1nek tudom a tartózkodási helyét, a többi valahol ... vmelyik kabátban (tavaszi/őszi vagy másik téli) ... táskában ... néha még farmer zsebben is találok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem, legalábbis ennyire nem, mint én.. :D
      Mindennek megvan a helye, legyen az szájfény, ajakápoló, szemcerka, de még az öngyújtóim is mindig megvannak, nagy ritkán, ha már majdnem kifogyott, benne felejtem a zsebemben, de aztán kidobom és annyi. :] Bár nem hiszem, hogy túl sokan átnézik a táskájukat munka után, hogy minden megvan-e ... :D

      Törlés