2013. január 9., szerda

Catrice újdonságok 2013 tavasz-nyár

Sziasztok!

Természetesen nem csak kifutó termékek lesznek a Catrice háza táján, hanem újdonságok jönnek helyettük, van ami új csomagolásban tér vissza és van, amiből az egészet lecserélik, min a szájfényeket.


Szemre való termékek:

Absolure Eye Colour Mono szemhéjpúderek:

- Mint of change
- Inglorious Mustard
- Fancy a coppa tea?
 - Do not touch my Mosserati
- Petrol Shop Boys

Absolure Eye Colour Quattro szemhéjpúderek:

- Mud Spencer & Hill Corall
- Yellow Submagreen
- Before or after eight?

Smokey Eyes Set:

Absolute Nude Eyeshadow Set:


- You Did That (Smokey Eyes)

Intensif’ Eye Wet & Dry szemhéjpúderek:

- Dr. Little Blue
- Please was the line
- Ninja purples
- Glamourose

Long Lasting Szemceruzák:

- The worlds gray test
- These blues are made for walking
- Brown town girl
- Gold Shatterhand
- Moss undercover
- Karate with bronze Lee
- Blue Berrymore
- New kids on the black

Kohl Kajal szemceruza:

 Chocwaves

Smokey eyes szemceruza:

Petrol Ling in the deep

Zselés szemhéjtus:
Catrice Spring Summer 2013 Gel Eyeliner Catrice Spring/ Summer 2013 Makeup Collection   Info & Photos

- Black with gold particles

Calligraph Ultra Slim szemkihúzó toll:


- Black

Szempillaspirálok:
Catrice Spring Summer 2013 Mascaras Catrice Spring/ Summer 2013 Makeup Collection   Info & Photos

- All Round - Ultra Black
- The Giant Extreme Volume Mascara Waterproof
- Lashes to Kill False Lashes Volume Mascara

- Színezett szemöldökzselé:

- Vízálló "szempillatopper":


Prime & Fine szemhéjpúderalap:
Catrice Spring Summer 2013 Eyeshadow Base Catrice Spring/ Summer 2013 Makeup Collection   Info & Photos

Szájra való termékek:

Ultimate Colour - Lip Colour rúzsok:
Catrice Spring Summer 2013 Lipsticks Catrice Spring/ Summer 2013 Makeup Collection   Info & Photos

 - Hey Nude
Pink
Matt about Matt It’s a world

Infinite Shine szájfények:

- Sugar Crush
- Nude tritous
- Best seller truth teller
- Rose would you?
- Like a nude life
- Pink up your life
- Very very raspberry
- Love pink and happiness
- Before you leave Pink
- Peach on the beach
- Tangerine Tango
- Little red dress
- How do you dare to wear?

Arcra való termékek:

Camouflage Cream korrektorok:
Catrice Spring Summer 2013 Camouflage Cream Catrice Spring/ Summer 2013 Makeup Collection   Info & Photos

Re-Touch Light Reflecting Korrektor:

Sun Glow Matt Bronzosító púder:

Skin Finish púder:

- Transparent

Mattifying mattító lapok:
Catrice Spring Summer 2013 Oil Control Papers Catrice Spring/ Summer 2013 Makeup Collection   Info & Photos

BB Krémek:
Catrice Spring Summer 2013 BB Cream Catrice Spring/ Summer 2013 Makeup Collection   Info & Photos

- 010
- 020
- 030
040

Akkor nézzük is, mi keltette fel az érdeklődésem. A 3. és 4. mono nem rossz, a négyrészes szemhéjpúderek közül csak az első tetszik, a két Set is tetszik, de nem hiszem, hogy vennék belőlük. A Wet & Dry szemhéjpúderek tetszenek, de azon belül is a 3. és 4. leginkább. Az első két rúzs nagyon tetszik, és 1.2 szájfény is, de azért nem szándékozom egyből felvásárolni őket. :] A szemceruzák nem hoztak lázba, illetve a többi termék sem, inkább csak kíváncsi leszek rájuk, főleg a BB Krémre, az egyelőre mindenképpen pozitív, hogy 4 árnyalatban lesz kapható. A spirálokra is kíváncsi vagyok nagyon, de az még bőven van, szóval amíg el nem fogy egy, nem akarok venni. :]

Nektek hogy tetszenek? Mi az, amit mindenképp megvesztek, vagy ami nagyon izgatja a fantáziátokat? És mi az, ami egyáltalán nem tetszik? A régi vagy az új szájfények tetszenek jobban?

Köszönöm a figyelmet, szép napot Mindenkinek!

22 megjegyzés:

  1. wuu mattítólapok! betankolok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még egy egész, ép essence van, sosem használtam még ilyet, szóval kíváncsi leszek.. Amúgy aláhúzta a mattítót, a mattosítót meg nem, de nem vagyok hajlandó annak hívni.. :D

      Törlés
    2. nekem is még van essence de alig mertem eddig használni mondván hogy mi lesz ha elfogy:D most már nem félek!
      haha:D lázadj!

      Törlés
    3. Lázadok is, mert elméletileg ha képezzük, akkor a matt szóból tesszük, és nem a mattos szóból :P

      Törlés
  2. A lila smokey eyes-at majd megnézem magamnak, remélem szép lesz,akkor kell :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy fura, eddig valahogy nem nagyon izgattak a Catrice termékek, de egyre jobban kacsintgatok feléjük :]
      De ha már lila, akkor inkább az Intensif’ Eye izgat :P

      Törlés
    2. az is szép, de én most keresek szép lilákat, és ezzel kapnék hármat is :D de azt is megnézem majd magamnak :D

      Törlés
  3. Fáj a szívem a szájfényekért, de nem veszek meg olyan szájfényt, ami nincs lefóliázva. Pedig árban is, és szerintem minőségre is jók. :'( Dettó essence-nél, ott is kismillió szájfényt vennék, ha fóliázott lenne.

    De amíg nem, addig maradok pl a NYC-nél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig a közepe felől vadászok, azok általában nincsenek összetapizva :]

      Törlés
  4. Mostmár elkélne egy Catrice rúzs, az a nude elég csini. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most jut eszembe, 3 rúzsom is van tőlük, azokat én is szeretem, de leárazva vettem mindhármat, úgy nagyon megéri :P

      Törlés
  5. nekem a nude paletta nagyon tetszik! :) plusz a középső rúzs is szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A paletta nekem is tetszik, de az Undressed mellé feleslegesnek tűnik :]

      Törlés
  6. Még nincs egy termékem se a Catricetől ,de a nude paletta és az első quattro nagyon izgatni kezdte a fantáziámat :)
    Mondjuk a színezett szemöldökzselére és az utolsó monóra is kíváncsi leszek :D

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szemöldökzselé valahogy sosem hozott lázba, nem érzem nagyon szükségét, illetve jobban izgatna, ha több árnyalatban lenne, de azért tuti megnézem majd azt is. ;]

      Törlés
  7. Nagyon kevés Catrice termékem van, idén szeretnék jobban megismerkedni a termékeikkel.
    Szerintem kezdem a kifutókkal, aztán meglátom mire lesz még "szükségem" :-)
    A Nude paletta nagyon birizgálja a fantáziám, a szemhéjalapot is kipróbálnám, illetve a türkiz színű szemhéjpúderek is jöhetnek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkoztam a szemhéjalapozón, de szerintem még vagy fél évig elég lesz az essence Colour Arts, meg nekem annyira nem szimpi az, hogy tégelyes az új :S

      Törlés
  8. A hey nude rúzst tuti megnézem :) A Giant szempillaspirálból meg nem hülyeség a vízálló, mert a sima nagyon nem bírja a vizet. Bár én nem szeretem a vízálló dolgokat, úgyhogy maradok a réginél, viszont sokunknak jól jöhet. Eddigi legjobb spirálom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még sosem próbáltam, de mivel ma újabb spirál költözött hozzám, egy darabig elleszek velük :]
      Mondjuk a vízálló dolgokat annyira nem szeretem, meg nem is nagyon értem, mert pl strandra nem sminkelnék.. :D (bár nem is járok strandra :P)

      Törlés
  9. Nekem a nude paletta és a tus tetszik :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy filces tusra idén én is be akarok majd nevezni, mert ami van, már nagyon kevés van benne, de még nem döntöttem el, milyen legyen :]

      Törlés