2013. január 30., szerda

BVLGARI Omnia - Crystalline parfüm

Sziasztok!

Nem titkolt vágyam volt ez a parfüm, hasonlóan a holo lakkhoz ez is régóta szívem vágya volt már, de nem olcsó móka ez sem, magamnak nem vennék ennyiért parfümöt, de mivel "csak" 11000 volt (szállítással) a 65 ml-es kiszerelés, így anyuékkal és ismételten a párommal karöltve vettük meg, nálam ez azért "fontos", mert megkapom amit akarok, bele is adok, de mégsem egyedül költök rá, mert egyedül úgysem adnék ki ennyi pénzt egy valamire. Nekik meg azért jó, mert le van tudva a vásárlás gondja számukra és nem kell ötletelni... :]

Szóval INNEN rendeltem meg, 2 nap(!) alatt ideért, minden rendben ment, eltekintve attól a csekélységtől, hogy a honlap szerint minden rendelés mellé ajándékot adnak, én nem kaptam, bár őszintén szólva, valahogy nem is vártam.

Lefóliázott dobozban hozták, de ahogy átvettem, azonnal ki is bontottam, hogy minden oké-e a parfümmel, szerencsére minden rendben volt első ránézésre. (még nagyobb szerencsémre azóta is :D)


A bontogatás öröme, bombabiztos csomagolású a doboz, mivel két kör alakból van a parfüm üvege összerakva, nem a legstabilabb, így kell is ez a sok kis fül a dobozban szerintem.



Erről beszéltem, ilyen az üveg maga, szerintem nagyon különleges, gyengébbek kedvéért a dobozon jelezve is van, hogy a tetejét kell lenyomni, így tudjuk magunkra fújni belőle a drága nedűt.


Maga az üveg ezüst-átlátszó, ami szintén nagyon tetszik, így látjuk, mennyi van benne.




Igazából nem voltam sosem, és most sem vagyok nagy parfüm szakértő, kicsit olyan ez nekem, mint a zene, nem sok a lehetőség, konkrétan ezek: imádom, tetszik, nem tetszik, utálom.

Nos, ez mindig az imádom kategória volt, bár magamon sosem próbáltam, de valahogy tudtam, hogy szeretni fogom magamon, és milyen jó, hogy megkaparintottam (jajj ez úgy hangzik mintha legalább embert öltem volna érte :D), mert azóta is imádom!

Amit az oldal ír róla:

"
Bvlgari Omnia Crystalinne: a lélek tisztasága. Nőknek, akik tudatában vannak nőiességük elsöprő erejének, és szeretnék, ha érzékiségüket, vonzerejüket mindenki csodálná. Régi idők mámorító illata bújik meg az egyedülálló flakonban. Merüljön el a lótuszvirág és a balsafa lágy tónusaiban, melyekkel remekül harmonizál a bambusz és a nashi körte aromája: együtt a végtelen szépség és titokzatosság illatát alkotják.
Adja át magát az illatnak, mely egyszerre mámorító és törékeny, akár a női lélek. Nyugodjon meg a tiszta kristályban és ezüstben rejtőző illat felhőjében. A Bvlgari Omnia Crystalline nemcsak illatával, de egyedi, luxusékszerek ihlette palackjával is kitűnik. Önt is rabul ejti majd!"


Fej - nashi, bambusz

Szív - lótusz

Alap - balsafa


Nagyon szeretem, annak ellenére, hogy imádom a csokis, vaníliás, tömény vattacukros illatokat magamon, és ez egy teljesen más illatvilág, nagyon is szeretem. Kifinomult, nem tolakodó, de intenzív. Olyannyira, hogy egyet szoktam fújni a nyakamra reggel meg egyet a csuklómra (mármint összesen egyet a két csuklómra), és este fürdésnél még érzem! Egyébként tényleg az utolsó bekezdés első mondata jellemzi leginkább, olyan, mint a női lélek, egyszerű, de megfejthetetlen, nekem most nagy kedvencem, és őszintén szólva, ha belegondolok, ez volt 11000 Ft, ami egyben elég sok, de amúgy meg évente 3-4 darab 3-4000 Ft-os parfümöt szoktam elhasználni, mert azokból több fújás kell, akkor máris ugyanott tartok kb...

Egy szó mint száz, imádom, és eddig mindenki csak megdicsérte, volt aki meg is kérdezte, mit használok, nyilván nem lesz más az ember egy parfümtől, én azt szoktam mondani, aki buta paraszt, az 20ezres parfümmel is az marad, de eleve nem vagyok az nem a márka miatt szerettem volna ezt a parfümöt, hanem az illat miatt - sokáig keresgéltem hamisítványát (ami nem eredetinek van feltüntetve de közbe nem az...), sehol nem volt, így végül maradt ez, amit egyáltalán nem bánok, sőt! :]

Ti milyen parfümöt használtok most? Mennyit szoktatok "egyszerre" használni? Szagoltátok már ezt a parfümöt? Ha igen, hogy tetszett? Honnan szoktatok parfümöt venni, netről vagy boltból?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Valami eszméletlen szép ennek az üvege :)) Én nem ismerem ezt a parfümöt, mármint a márkát igen, de nem szagoltam még:) Én kettőt használok egyszerre (nem egyidőben :D), mindennapra egy avonosat, és alkalmakra van egy Diorom, aminek nagyon szeretem az illatát, de félek hogy ha mindennapra használnám, túl gyorsan elfogyna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez a "rossz" hozzáállás, én a ruhákkal voltam így régen, volt amit imádtam, ezért nagyon ritkán mertem csak hordani, nehogy bármi baja legyen, aztán egyszer csak kinőttem... :D
      Azóta nem várok csak alkalmakra, arra vannak a dolgok, hogy elhasználjuk őket :P

      Törlés
  2. Nekem ez az álom parfüm: http://www.iparfumeria.hu/nina-ricci/nina-ricci-nina-lelixir-tester-80-ml-eau-de-parfum/ de sosem adnék ki érte ennyit. Viszont nem rossz ötlet rábeszélni a családtagokat, hogy adjanak bele. Majd kipróbálom. :)Addig is beérem a hasonlóan tökéletes, de olcsóbb Bruno Bannai-Pure-al. *-*
    Szerencsés vagy, hogy Neked sikerült megszerezni a Tiédet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig összességében szerintem megér ennyit, nyilván 30at nem adnék ki, ennyit sem így magamtól, de így összedobva ajándékként szerintem simán jó, és sokan bele is mennének :]
      Inkább, mint hogy "hülyeséget" vegyenek, ami csak dísz és áll a szekrényen :]

      Törlés
  3. Jaj,de különleges! :) Olyan jó,amikor az ember megszerzi azt ami a szíve-vágya. :)) Én az Essence Like a Day in a candy shop parfümjét imádom,és használom.Nekem az a tipikus illat,amit mindig el tudnék magamon viselni,és bevásárolnék belőle 2562215 üveget,hogy mindig legyen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyon örülök, és tényleg nagyon tartós, meg olyan jó, hogy pl mikor nem parfümözöm be magam, akkor is megérzem a kabátomon az illatát, ahogy a ruhámról átveszi :]
      Amúgy én annyira vártam azt az essence parfümöt, de nagyon nem tetszett magamon :(

      Törlés
  4. Nagyon szép a parfüm csomagolása, gondolom az illata is csodálatos lehet ^^. Én ma rendeltem meg az avonból az outspokent, erre már régóta vágytam, és most volt egy olyan lehetőségem, hogy 36% kedvezménnyel vegyem meg :) Egyébként az abszolút kedvencem a little black dress szintén az avonból és van egy alkalmi kedvencem is a today tomorrow always sorozat today tagja (szintén avon). A little red dress is megvan (az avontól, persze), és ezzel ki is fújt a népes parfümgyűjteményem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem Ő van, a Black XS meg a zöld Scentini (avon :D), de amúgy már nem igazán szeretek avonból parfümöt rendelni, általában nem éri meg, mikor meg megérné, pont nem kell :D

      Törlés
  5. Nagyon szép a parfüm üvege. :)
    Ismertem ezt a márkát,de nem szagoltam még.
    A leírásod alapján biztos nagyon finom illata van. :)
    Az árát sokallom,de ha azt nézem,hogy egy évben 1-2 kisebb parfümöt elhasználok és pl. egy ilyenre gyűjtenék akkor megérné az árát.
    Egy avonos parfümöt használok most a Today Tomorrow Always Forever-t.
    Netről még nem rendeltem parfümöt inkább boltban vagy az avontól szoktam venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak azért mertem innen bevállalni, mert ugye tudtam, milyen az illata, de katalógusból vagy netről csak ilyet mernék :]

      Törlés