2013. január 20., vasárnap

22.

Sziasztok!

Nem titok, hogy ma lettem 22 éves, az eddigi köszöntéseket köszönöm szépen!
Hülye dolog, de nálam általában a szeptember 1. az "Újév", nem pedig a január 1., valamint a másik ahonnan számolom, az a szülinapom, ahonnan érvényes igazából számomra a tavaly és az idén kifejezés. Hülye dolog, de ha ennyi ideje így van, és kényelmes, nem hiszem, hogy ez változni fog.. :D

Szóval a mai nap, imádom, ha a szülinapomon nem kell dolgozni/suliba járni, azt csinálhatok, amit szeretek, amit akarok, az évnek ebben a szakaszában (úgy előtte 1-2 héttel) szoktam ráhangolódni a változásra, fogadalmakat nem szoktam tenni, mert felesleges szilveszter éjjel meggondolatlanul kijelenteni az ilyen tipikus újévi fogadalmakat, hogy na bepasizok, új állásom lesz, stb, úgyis hozza az élet majd, ha itt az ideje. :]
Viszont tavaly és idén is írtam január közepén egy kis listát, afféle kívánságlista, nem fogadalmak, de olyan dolgok, aminek jó része  rajtam múlik. Néhány példát is hoztam, tavaly megfogadtam, hogy 2012 decemberére szeretnék 58 kiló lenni, 69 helyett... csúnya számok, nem jó leírni, de mivel akkor is "fájt" már az igazság, tenni akartam ellene, ez sikerült is. Szerettem volna legalább heti 4× főtt ételt enni, ebédelni, rendszeresen étkezni, mert előtte ezzel kicsit sem foglalkoztam. Ez is rajtam múlik, és amilyen egyszerűen hangzik, annyira nem volt az, de már minden nap eszem meleg ételt, ebédelek, rendszeresebben eszem. A másik étkezős dolog volt az, hogy semmi gyümölcsöt és zöldséget nem ettem szinte, ezt tavaly már kóstolgattam (szó szerint haha :D), és eléggé megtetszett, szeptembertől egész sok zöldséget ettem magamhoz képest, szóval ezt is kipiálhattam, még ha gyümölcsöt nem is ettem olyan sokat. A másik, ami talán a legnehezebb volt, és a legvégére hagytam, hogy legalább heti 3× fél órát mozogjak, jelentem, ez is pipa, hiszen szeptember közepétől tornázok heti 3× fél órát. Ez alól kivétel, ha beteg vagyok, meg a mai nap, mert nagyobb volt a pörgés, mint amire számítottam, így elmaradt. Ezeket akarom idén is folytatni, a zöldségevéssel jó úton  vagyok, de annyira, hogy már szinte minden nap eszem valamennyit belőle, a torna ugye áll, az új cél a heti 4× félóra lesz, és 54-55 kg. Utóbbihoz nem ragaszkodom görcsösen, csak ahhoz, hogy 5-tel kezdődjön a súlyom száma. A többi amolyan lelki dolog, hogy legyek türelmesebb, kedvesebb az emberekkel, még jobban osszam be az időm, ilyesmik. Szóval a lényeg a lényeg, én azt mondom, mindenkinek arra van ideje, amire akar, és ahogyan tesóm mondta nem rég, ő büszke a súlyára, mert megdolgozott érte, persze ezt ironikusan mondta, de mégis nagy igazság, hiszen amíg a tévé előtt tolja az ember a bucijába a nasit (én is szoktam, de mindegy ki mikor mennyit és mit!), addig akár tornázhatna is és közben nézhetné a tévét mondjuk. És mindenki napja 24 órából áll, nyilván vannak mindenkinél húzósabb napok, ez is benne van a pakliban, de az átlag napokon szerintem mindenki maga osztja be az idejét, így senki ne szóljon be nekem, hogy mert megint más a körmöm, vagy hogy volt időm sminkelni reggel, mert amíg más mondjuk megnéz egy sorozatrészt, én megnézem, és közben kilakkozom a körmöm, vagy amíg más reggel felkel kutyát sétáltatni vagy kávézni, addig én kisminkelem magam, és ennyi. Senkinek semmi köze, mit csinál a másik a saját szabadidejében, épp ezért nem jogos szerintem a "bezzeg Neked volt időd erre meg arra"...
Na de kicsit elkanyarodtunk a témától, lényeg a lényeg, egy évben egy nap szerintem jár mindenkinek, ami az övé, és amikor azt tehet amit akar, én ezt a szülinapomra szoktam kitűzni, ma itthon voltunk, családoztunk, együtt ebédeltünk a fiatalabb nővéremékkel (Neki tegnapelőtt volt a szülinapja, a másik meg most nem tudott jönni), viszonylag sokáig a párom is itt volt, szóval nem volt annyira nyugi, hamar el is ment a nap.

Úgy külön ajándékot nem kaptam igazándiból, mert nem szoktuk nagyon külön tartani, hanem karácsonnyal elintézzük a szülinapot is, most meg ráadásul tönkrement a telefonom, de még nem tudom, mi lesz, ha a sógorom tesója meg tudja csinálni, akkor minden ok, ha nem, akkor kapok újat, a tesóm meg múlt héten vett nekem egy hiperszuperKlaus pólót, fekete a póló és koponya mintázat van rajta párducmintából kirakva. Majd megmutatom azt is. :]
Mondjuk így is elég sokat segítenek a szüleim, szóval nem is várnék semmi plusz ajándékot külön.
Tomitól sem kaptam külön semmit, inkább azt mondtam, szálljon be abba, amit én szeretnék, így hiába nem lesz meglepi, nagyobb lesz az öröm. És akkor nézzük is, miket szedtem össze, az elsődleges, amire azt mondtam, nem adnék ki egyedül annyi pénzt, ezért a barátoknak is szóltam, hogy senki ne vegyen semmit, inkább jelképes összeggel szálljanak bele, csak hogy megnyugodjon a lelkem, mert nem bírnám elviselni, kimondani, hogy én egyedül ennyi pénzt adtam érte. Gondolom, már tudjátok, miről beszélek, nos, Róla:

Forrás

És természetesen jön vele az Aquabase lakk is, még nem rendeltem meg, ha minden jól megy, akkor jövőhéten megteszem, ne tudjátok meg, milyen izgalomban vagyok, és mennyire várom a napot, hogy a kezem közé vegyem és kipróbáljam... :]

És a többi dolog, első körben az essence leárazásra izgultam rá, de végül rájöttem, hogy nem is kell igazán semmi, aztán rákattantam pár cuccra e-bayről, de végül addig motoszkált a kisördög a fejemben, hogy ehelyett a Make Up Academy 50%-os kedvezményével élek. Nem akartam, de féláron, ingyen szállítással szerintem nagyon megéri az árát. (amúgy is) Így Diát kértem meg, mivel tudtam, hogy Ő rendelni fog, hogy legyen szíves megrendelni nekem is, amit kinéztem, én meg Neki utalom akkor a pénzt, innen is ezer millió köszi!!


Szóval amit a MUA- től veszek:
Mágneses lakkok:

Park Lane és Piccadilly Circus (2 font/db)

Lakkok:



Shade 2 és Shade 21 (Toffee) (1 font/db)


Shade 6 és Shade 16 (Nectar) (1 font/db)

Dask Til Down Paletta: (4 font)

E2 eyeshadow contour brush: (1,95 fonr)

E3 blending and shadow brush: (1,95 font)

Ennyi lenne, amit remélhetőleg beszerzek "szülinapom van, ezért megtehetem" jelmondattal. :D
Nagyon nagyon remélem, hogy mindegyik szépség eljut hozzám, Ti éltek a MUA ezen kedvezményével? Ha igen, miket szereztek be? :]

És ezzel búcsúznék mára, küldöm Tőlem Nekem, és mindenkinek, aki szereti, meg aki nem, de ma van a szülinapja!

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét Nektek!

64 megjegyzés:

  1. Hát, itt is boldog szülinapot!
    Ez a nem fogadalom-magamnak lista dolog tetszik. Majd gondolkozom és lehet csinálok én is ilyet, bár a szülinapomig nem várnék vele :D
    Tetszenek a MUA szépségek, kíváncsian várom majd a teszteket -a rúzsokat is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi itt is!
      Hát, még év eleji listának is befér szerintem, mégis kényelmesebb, mint a "megfogadtam nyilvánosan, átvághatom őket", mert magunkat nem tudjuk! :P

      Törlés
  2. Jaaj,nagyon sok boldog szülcsinapot! :) nekem 15.-én volt. :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog szülinapot kívánok! (: Milyen aranyos, hogy innen számítod az új évet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát, az én adott egy évem innen él, nem? :P

      Törlés
  4. Boldogságos Születésnapot és kitartást az új célokhoz!!!!

    VálaszTörlés
  5. U.i.: Bárcsak nekem is lenne egy Diám, aki megrendelné nekem a kinézett dolgot!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Múltkor is Rajta keresztül oldottam meg, így hivatalosan is Ő lett a személyi MUA-dílerem :D

      Törlés
  6. nagyon boldog szülinapot!! :)
    jó kis poszt volt ez a mai, igaz, elég hosszúra sikerült, de örülök, h elolvastam. :)
    szépek a lakkok, kíváncsi leszek rájuk.

    Én most megállom, h nem rendelek semmit, hiszen szabályok vannak. holnaptól mozogni is fogok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Na, ja pár perces szösszenetnek indult ám, a költekezés visszafogására meg úgy gondoltam tudod, hogy "szülinapom van, megtehetem" :D De azért hagyok a névnapomra is, az e-bay-es cuccokat majd akkor akarom, nehogy túl sok legyen a jóból, tudod.. :DD
      A mozgáshoz kitartás, én eleinte meg akartam halni, meg közöltem, hogy ez nem jó fájdalom, az nekem az, amit tetoválásnál érzek, ez meg rossz fájdalom, most meg már hiányzik is pl. hogy a mai kimaradt, szóval hozzá lehet szokni. :]

      Törlés
  7. Boldog szülinapot itt is! :)

    MUA: Még regisztráltam is a shopba, de nem találtam semmit, ami megfogott volna. Lehet az volt a baj, hogy eddig nem is nagyon néztem a MUA dolgokat, a palettákat persze ismertem, és néztem is őket, de rájöttem, hogy semmi szükségem még egy szemfestékre... A többi dolog meg túl sok volt egyszerre, rúzsokról néztem swatchokat, de egyik sem keltette fel az érdeklődésemet.
    Viszont kinéztem magamnak pár Sleek pirosítót és egy kontúr-highlighter-pirosító szettet, nagyon szeretném őket *_* Csak az a baj, hogy egyben elég nagy összeg, külön meg nem érdemes rendelni a szállítási költség miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is köszi! :]
      Na igen, a sleek pirosítókat néztem én is, de végül is a MUA pirosítók is tetszenek, ez most fellángolásként jött, de úgy érzem, nem fogom megbánni, nekem is van sok szemhéjpúderem, de ez a paletta olyan, ami tipikusan tetszik, de eddig nem volt, de mióta Nóránál láttam használat közben, azóta eléggé húzott felé a szívem, szóval remélem, élőben is ilyen szép lesz minden! :]

      Törlés
  8. tudtad mi? :D ennyire vágja mindenki hogy függő vagyok?!:D:(

    én meg alig várom hogy megkapd azt az álomszép lakkot/lakkokat és megmutasd:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam, mert valahol láttam, hogy írtad :] (meg amúgy is gondoltam volna ám :D)
      Hát hallod, esküszöm, ha épségben ideér a drága, miután kilakkoztam a körmöm, kölcsönadom, ha akarod egy lakkozás erejére :]

      Törlés
    2. waaaaaaaa lehet szavadon foglak majd!:Degy ilyen csodát egyszer minimum ki kell próbálni! aztán max énis rendelek:D

      Törlés
    3. Nyugodtan, komolyan mondtam! :]

      Törlés
  9. Nagyon boldog születésnapot kívánok és kitartást a terveidhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      A többi olyan volt, ami nem 100%-osan rajtam múlik, jobb munkahely, az álomhossz elérése a hajamban, de hát ugye ez is olyan, hogy tenni kell érte, aztán majd összejön idővel, csak nem annyira kézzelfogható mint sok más :]

      Törlés
  10. Sajnos(szerencsére?), nekem nincs ismerősöm, akivel meg tudnám így oldani, pedig a bigklassssszik Undressed + a Glamour Days palettára ráizgulnék(mondjuk másra is, de tudom, hol a határ;) és ezzel a talán soha vissza nem térő akciós lehetőséggel ki tudnám szorítani az árát is(hisz' eredeti áron sem gáz, így meg áááááááááááááá:), de végül is nem ezért leszek öngyilkos :D

    VálaszTörlés
  11. Válaszok
    1. Ne s legyél! :]
      Hát, ha Dia nem lenne (jajj ne is mondjak ilyen szörnyűséget :D) - bár amúgy is - megoldanám én magamnak, csak most tényleg nagy volt az arcom, hogy jajj nekem nem kell ám, aztán kapcsoltam, hogy bakker, hát eddig meg itt kattogtam, hogy mennyi minden kéne tőlük, de nem rendeltem, mert hogy még szállítási költség stb, pedig egyébként úgy is megérné simán :D

      Törlés
  12. Boldog születésnapot, sok sikert a céljaid eléréshez :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon Boldogságos Szülinapot! Olyan jó volt olvasni ezt a bejegyzést. Nálam is ki van sajátítva a szülinap. Az az én privát napom. December 30.-a lévén az újév már alapból benne van, de te sem vagy messze tőle. :D
    Nagyon szép dolgokat néztél ki a MUA-ban. Én lehet Verussal fogok össze, még megvárjuk mi lesz a rendelési limit. A 16-os rúzst szintén kinéztem, meg 3 palettát. Röstellem, de nah. :D De még kutakodok, mert kezdi átvenni felettem az uralmat, és hirtelen minden tetszik és döntésképtelen vagyok. :)

    Még1x Isten éltessen sokáig és szívből kívánom, hogy érd el a céljaidat és váljon minden álmod valóra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hú, akkor utólagosan is boldog szülinapot Neked is! :]
      Hallod, az milyen beteg dolog, hogy hajnali 5kor arra riadok, hogy "Te jó ég, nem rendeltem pirosítót, pedig akartam" :D Szóval még reggel írtam Diának, és drukkolok, hogy mindkettőnknek meglegyen mindene :DD

      Törlés
    2. Ja és az álmok elérésében, ha valaki tud nekem adni, venni, lopni, bármi módon hozzám juttatni, nagyon, NAGYON NAGYON szeretnék egy vöröspandát :DDD

      Törlés
    3. Én is most keresek valakit, akivel lehetne közösen. Verussal is jó lenne, de nem egy településen lakunk és a postaköltség is lenne 1500 körül biztos... :S

      Köszönöm a köszöntést! :)

      A vöröspandát pedig a pirosító mellé postázzuk! :D :D :D

      Törlés
  14. szia! Boldog Szülinapot!!
    És gratula a sok elért sikeredhez!!És még sok szép dolgot kívánok a szülinapodra!! És kitartást a többi dologhoz amiket leírtál!! :)
    üdv. Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, remélem így lesz! :]

      Törlés
  15. Nagyon Boldog Születésnapot!!!!

    VálaszTörlés

  16. Nagyon boldog szülinapot!
    A Nfu Oh körömlakkot nem fogod megbánni tuti, a 61-es ezüst szebb mint a 01-es Layla ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :]
      A másik az volt, amivel szemeztem, de ezt valahogy szebbnek láttam a képek alapján, meg árban is jobban jövök ki vele ahogy néztem.

      Törlés
  17. Szuper összegzés volt, és itt is nagyon boldog születésnapot kívánok! :-)

    A „Neked mennyi időd van!” eflkiáltást én is sokszor emgkaptam, a kérdés, amit visszavágok: „Szoktál tv-t vagy flimet nézni?” a válasz mindig igen, és olyankor elmondom, hogy én aközben lakkzook, sminkelek, ékszert készítek, mert szerintem tétlenség csak úgy nézni valamit :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Na ezaz, én sem "tudok" csak egy dolgot csinálni, eddig a legjobb az volt, amikor gépezés közben filmet néztem, telefonáltam és közben lakkoztam :DDD

      Törlés
  18. Még egyszer boldog szülinapot :)
    A pólóra kíváncsi vagyok, plusz az Nfu lakkra is, biztos nagyon gyönyörű lesz, és a MUA-s dolgaidat is várom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      Hozzácsaptam még két pirosítót, még pont időben :D

      Törlés
  19. Nagyon boldog születésnapot kívánok ^^!

    VálaszTörlés
  20. Boldog Szülinapot! :) Én is összeállítottam már a MUA-s listát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :]
      Néztem, Te is jó cuccokat szedtél össze, annyi mindent tudtam volna még én is, de az elsődleges most a lakk volt, így annak az árát már teljesen el is különítettem agyban :D

      Törlés
  21. Nagyon Boldog Szülinapot! :)))))

    VálaszTörlés
  22. Boldogot! :))
    Várom a MUA teszteket, ha majd megérkeznek :)
    A lakk miatt sárgulok...:$$$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nagyon remélem, hogy hamar megérkeznek, amúgy ennyit a "nem kell több lakk"-ról... De hát szülinapom volt, akkor nem ér, UGYE??? :D

      Törlés
  23. nagyon boldog szülinapot!! :))

    VálaszTörlés
  24. Boldog szülit! Az NFU lakkra nagyon kíváncsi leszek. :) MUA-tól én is rendeltem egy másik lánnyal karöltve, egy Undressed palettát, két rúzst és egy szemöldökcerkát. Csomó mindent akartam még, de most ennyire futotta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :]
      Az Undressd-et szerintem imádni fogod Te is :]
      A lakkot meg megrendeltem, túl vagyok életem első nemzetközi utalásán és nagyon nem nekem való ez a netbank, rájöttem, segghülye vagyok hozzá, de remélem, megéri majd a bénázást :DD

      Törlés
  25. Nagyon Boldog Szülinapot és sok sikert minden célodhoz! :) :)
    A lakkra én is kíváncsi leszek,mert így képen szép színe van.
    Jól összeválogatott dolgokat rendeltél a MUA-tól. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      Igazából nem volt betervezve, de ha már volt rá lehetőség, éltem vele :D

      Törlés
  26. Boldog Szülinapot! :)
    Hú micsoda darabok *.* remélem mihamarabb megérkeznek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :]
      Én is nagyon remélem, az Nfu Oh lakkal voltak bonyodalmak, de nagyon kedvesek voltak, mindenben segítettek, ma elvileg fel is adják :]

      Törlés
  27. Megkésve, de nagyon boldog szülinapot :)

    VálaszTörlés