2012. december 27., csütörtök

Xmas Projekt - Karácsonyi ajándékozás

Sziasztok!

A Csajokkal megajándékozzuk egymást is, illetve mindenki egy embernek ad és egytől kap ajándékot, amit saját kezűleg készítettünk.




Nekem Verus küldött, így most azt mutatom meg, amit Tőle kaptam. :]



A kis bagoly halál cuki, én medálnak fogom használni, a színek is nagyon tetszenek, a baglyokat meg szeretem, szóval beletrafált. :]
Nagyon kedves volt, küldött 3 gyűrűalapot is, ezt tudtam előre, mert beszéltünk róla, és felajánlotta, hogy küld párat, amit innen is nagyon köszönök! Ezen felbuzdulva én is küldtem Neki egy kis apróságot, remélem, Neki is tetszik, illetve Bellának küldtem "hivatalosan" ajándékot, remélem Neki is tetszik. :]

Ha érdekel Titeket, ki mit kapott, nézzetek be a többiekhez is:


Köszönöm a figyelmet, szép napot!

17 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki lett a bagoly :))
    A gyűrűalapok is nagyon szuperek! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan jön is a bejegyzés a gyűrűkkel :P

      Törlés
  2. Kíváncsi vagyok, milyenek lesznek végül a gyűrűalapok, alkoss! :-D

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy épségben odaért a hómméd bagesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Verus, Neked rá kellene cuppannod ezeknek a készítésére! Irtó édes! Gratula az elkészítéséhez :)

      Törlés
    2. Annak én is, de annak, amit az előbb írtál, kevésbé :D

      Törlés
  4. Remegve várom, mit alkotsz a gyűrű-alapokból!
    A bagoly irtó édes, látszik, hogy Verus mennyire ismer Téged :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Verus V-betűje nagy betűvel értendő ;)

      Törlés
    2. Ne remegj, mindjárt kint a bejegyzés, már másnap nekiálltam :DD

      Törlés
  5. Cuki ez a bagoly, miből készült?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépet kaptál. :) Verus odafigyelt mindenre. Én meg most blogról blogra járok, lekövetem az ajándék láncot. Nagyon szépeket csináltatok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen, én is küldtem Neki, csak Elmo szétkapta.. :D

      Törlés