2012. december 29., szombat

Tegnapi szerzemények

Sziasztok!

Tegnap viszonylag sok mindent vettem, de főként kaja, innivaló, nassolnivaló szilveszterre, tehát nem pont szépségápolási cuccokat, de ha már úgyis pont ott a Rossmann, beugrottam, mert nemrég kölcsönadtam Bettinek az essence tusecsetEM (ezt Ő majd érti :D) és ár régóta akartam egyet az újból, mivel én a kéket az alsó szempillasorba használom, de már csak a lilát, az újabbat kapni. De mivel már 3 napja betegesen mondogatta, hogy márpedig az az ő ecsete, gondoltam hozzácsapom a karácsonyi ajándékához, de akkor már magamnak is vettem. Ez azért vicces csak, mert Ő ugyanígy gondolkozott, és mivel már eléggé jól, és elég rég ismerjük egymást, nem mertem kockáztatni, szóltam Neki, hogy be ne menjen ecsetet venni, mert vettem Neki is és magamnak is... :D

És akkor nézzük mit vettem még magamnak:

A Balea tusik megint (vagy még mindig) le vannak árazva, a Tesóm hozott is egyet a csokis-fügésből, de gondoltam úgysem hagyja itt, a fa habfürdőt meg nem igazán bírja a bőröm tusfürdőként, ezért hoztam egy mandulásat és egy guavásat, bár attól tartok, még párat veszek, amíg ilyen jó áron vannak, és egyáltalán vannak, meg talán a mandulás testápolóját is kipróbálom. Tudom, sokan úgy vannak vele, hogy azért mert akciós, nem kell belőle nagybevásárolni, romlandó kajánál én is ezt mondom, de tusfürdőnél, samponnál, dezodornál, de még hajfestéknél is azt mondom, hogy akkor inkább megveszem előre a 4-5 adagot, és akkor letudva a vásárlás is, és hosszútávon olcsóbban is jöttem ki... Ti hogy álltok ehhez a témához?

És amiket ajándékba kaptam:

Dóritól:

Dóri az egyik legkedvesebb barátnőm, Róla már írtam is, Ő a volt külön matektanárom lánya, évek óta imádjuk egymást, még sosem veszekedtünk, és bármi legyen is, meg tudjuk beszélni a dolgokat, és ha többre nem, de pár percre ráérünk egymásnak. :]
Szóval egy essence holografics szájfényt és egy zöld Aden szemcerkát kaptam. Előbbi tetszik, bár pont tegnap mondtam Bettinek, hogy annyi szájra valót vettem magamnak mostanában "úgysincs szájra való sminkcuccom" címszó alatt, meg nyertem is, kaptam is, hogy most kicsit át kellett alakítsam a sminktárolási szokásaim.. :D
Az Aden szemceruzáit már egy ideje szerettem volna kipróbálni, de még mindig rengeteg van a fekete szemceruzámból, addig pedig venni nem akartam, ez zöld, amit meg ugye mostanában nagyon szeretek. :]
Annyit már most elmondhatok, hogy nagyon tetszik, de ezt a vízálló feliratot igazán elfelejthetnék, mert abszolút nem az!



És a végére, Betti meglepije, egy Monroe-s fülbevaló, igaz, egyelőre hordani nem tudom a már ismert okok miatt, de addig is a szobám éke lesz, aztán ha meg lesz a bal fülemben is a +2 lyuk, akkor hátha úgy tudom majd viselni. :]

Hát, ennyi lenne, igazából még van pár ember, akinek nem tudtam odaadni az ajándékát, én ezt azért szeretem, mert olyan jó adni és kapni is az ünnepek után, amikor nem "egy a sok közül" lesz az ajándék, hanem egy kis hétköznapi öröm.. :]

Ti már mindenkinek odaadtátok a karácsonyi ajándékokat? Legyen teszt az új dolgokról? :]

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

11 megjegyzés:

  1. Nekem sem sikerülr odaadni mindenkinek. :)
    Jöhetnek a tesztek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam leginkább a távolság az akadály, sajna sokfelé szóródtunk tavaly meg idén :(

      Törlés
  2. Mintha csak én írtam volna a raktározást :D Ha valami akciós mindig veszek belőle többet és egy időre le van a gond :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy nem csak én látom így :P

      Törlés
  3. Óóó, Monroe füli ♥
    A Balea tusikkal kapcsolatban nekem már függőségem van, hiába van otthon mindig egy rakat kakaóvajas baba tusi, becsempészek melléjük egy-egy limitált balea-t (a flakonjait betegesen gyűjtöm, olyan szépek).
    A tusecsetet szeretni fogod, nekem ezzel végre sikerült elfogadható tusvonalat alkotni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, cepedek is, hogy nem tudom hordani még :D
      Én is egyre jobban szeretem őket, az ilyen flakon meg dobozgyűjtésről szerencsére már leszoktam, de persze a parfümöm dobozát nem volt szívem kidobni... :D
      Remélem is, mert jó lenne így lassan egy év után hasznosítani a tust is, nemcsak az ecseteket :D

      Törlés
  4. A szépségápolási cuccoknál én is így vagyok, inkább vegyem meg előre a több adagot és spóroljak rajta. pl Nyáron volt olyan akció, hogy akciós volt a Dove dezodor (aloe verás a kedvenc, abszolút bejött, meg a Nivea is, vettem mindkettőből és még kaptam mellé ajándékba egy kisebb Nivea deót, ebből mostanra fogyott el az egyik, szóval abszolút jól jártam. :)

    Mea [Nail Polish Maniac]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én a Garnier dezodort szoktam akkor 2-3 darabot venni ha olcsóbb, hiába csak 200 Ft-tal olcsóbb, ha akkor megveszem, akkor annyival olcsóbban letudva a dolog :]

      Törlés
  5. ...és tényleg venni akartam magunknak ecsetet, hamár visszaadtam az ecsetEMet :D
    De jelentem, az új is remekül szuperál, ezúton is köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is felavatom ma vagy holnap, remélem, jó is lesz :D

      Törlés
  6. Jó dolgokat kaptál, a fülbevaló nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés