2012. december 25., kedd

Tegnap

Sziasztok!

Tegnap írtam, hogy készítettem sminket, de a tesóm gépével fényképeztem, de nincs kábel, a kártyaolvasó nem jó... Nagyon "okosak" vagyunk mi, de talán nekem picit több ész jutott, és rájöttem, hogy simán át kell rakni az enyémbe az ő kártyáját és tádámm... Viszont egyetlen normális képet sem bírtam csinálni a sminkről, így inkább pár távolabbi kép jön most, fogadjátok szeretettel!

Sajna nem én kaptam, de simán elmenne reklámfotónak... :D


Tesós:

Bábujos:


Gyűrű drótból, Tesótól :]

Ennyi lett volna kb a tegnap, kiscsaládi kajálással, ajándékot külön nem kaptam a szülőktől, a parfüm egy része volt ugye, illetve a felső, amit mutattam, és a képeken is látjátok rajtam.
Remélem, azért valamennyi látszik a sminkből is, az Undressed paletta arany és bronzos színeit használtam a szememre.

Hát így ennyi lett volna a tegnapi nap, ma pihi volt leginkább, holnap még jönnek a másik tesómék is, talán az kicsit izgibb lesz. Nektek hogy telik eddig a karácsony? :]

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

19 megjegyzés:

  1. az első képen milyen elképesztő édes vagy már?!:D és a sminked is nagyon szépnek tűnik kár hogy nem látszik teljes egészében és közelről:(

    a kislánynak meg nagyon szép arca van, ő kicsoda?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Annyira próbáltam pedig normális képeket csinálni, de hát idegen géppel nem nagyon jött össze a makro+vaku kombót összehozni.. :DD
      A kiscsaj meg a képen látható nővérem lánya, Lara. :]

      Törlés
    2. de van még nővéred ugye?:O ő nem a Balázs kislánya és felesége nem?:O

      Törlés
    3. Igen, van egy másik, Ők jönnek holnap, az Ő lányuk augusztusban született :]

      Törlés
    4. na akkor jól gondoltam:)) jó neked, hogy babázhatsz:)

      Törlés
    5. Hát, igazából sok ingerem nincsen hozzájuk, Larával is olyan 3-4 éves kora óta vagyok úgy, hogy igazán elvagyok vele, persze szerettem előtte, meg Zoét is szeretem, csak kicsit messzebbről :$ :D

      Törlés
    6. wáá nemár:D én pont onnantol nem annyira birom őket mert már idegesítőek:D ráadásul Zoé a kedvenc lány nevem *.*

      Törlés
    7. De hát még csak eszik, alszik, kakil és sír, szóval minden olyat, amit a kicsikben nem bírok :DD
      A nevét meg én is imádom :]

      Törlés
  2. Jó képek lettek. :D Jó valaminek tűnik a játék(?) az első képen.
    Én egyáltalán nem bírok normális közeli képet készíteni az arcomról. Sosem tetszik. :D Mindegyiken hörcsögpofim van ha mosolygok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ilyen csináld magad ékszerdoboz készítő :D
      Pedig biztosan nem hörcsögpofid van :]

      Törlés
    2. De jó. :D Valami ilyesminek gondoltam. =)
      Hát néha sikerül jó szögből elkapnom, és nem látszik. :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Ugye? Pedig fogsorvillantós, ami ritka.. :D

      Törlés
  4. Nagyon jó képek lettek :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól áll ez a rúzs, sokkal jobban megállapíthatóbnpb ezeken az 'élethűbb' képeken! ;)) :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Igen, ilyesmi a színe élőben is, így utólag belegondolva már rég meg kellett volna csinálnom :D

      Törlés
  6. jó kis képek lettek!!! Tetszenek!!
    Jó a reklám fotód is!! :D :D

    VálaszTörlés