2012. december 2., vasárnap

Októberben-novemberben elhasználtam

Sziasztok!

Már írtam, hogy októberben pont nem sikerült túl sok dolgot elfogyasztanom, így összevontam a novemberivel ezt a bejegyzést, így azért több dolog is összejött, van ami a szokásos, van, ami még nem nagyon szerepelt a blogon.


- Garnier mineral Clean Sensation dezodor: Aki olvas, tudja a véleményem, nekem nagyon bejött ez a dezodor, az egyiket még október elején végeztem ki, a másikat pedig november végén, van is utánpótlás. Én úgy szoktam megvenni, amikor le van akciózva 600 Ft-ra (800 Ft amúgy), ilyenkor 2-t is szoktam venni, szerencsére gyakran le van árazva.

- Signal Deep Fresh fogkrém: Ebből is kettő fogyott el a két hónap alatt, még mindig nem egyedül használom, nekem ez a kedvenc. Természetesen ezt is újravettem.

- Alterra Repair Shampoo: Tetszik ez a sampon, eddig a legjobban az általam próbált Alterrák közül, őjra is vásároltam, de más balzsammal (gránátalmással) akarom majd használni ezután.

- Paris szempillaspirál: Ezt tényleg addig használtam, míg már semmi nem maradt benne, nagyon szerettem, vettem is másikat belőle. Nekem ez hétköznapra tökéletes, nem lesz műszempilla-hatású a szempillám, de kitart egész nap, és nagyon olcsó, 5-600 Ft körül vettem.

- Piros lakkok: Lora és két essence: a Mikulásos csipeszekhez fogyasztottam el őket, szerettem mindhárom lakkot, de már nem volt bennük túl sok, így körömlakkozásra nem tudtam elhasználni, a csipeszeken pedig nem látszik, ha nem olyan egyenletes, így erre tökéletes volt. :] az essence lakkokat talán újra is venném, de most annyira nem mozgatnak.

- Gingisol: Még szeptember első hetében elkezdett vérezni az ínyem fogmosásnál - feltehetően a bölcsességfog tréfálkozott -, emiatt lett megvéve, minden nap használtam és a héten fogyott el, tehát 2 hónapig kitartott, pontos árat nem tudok, de nem drága, és egyértelműen megéri az árát szerintem. Használni pedig nagyon egyszerű, én fültisztító pálcikára szoktam cseppenteni belőle, és azzal ecsetelem a szükséges helyen, tuti újra fogom venni, ha szükséges lesz.

Ti miket használtatok el mostanában? Használjátok/használtátok valamelyiket ezek közül? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes estét, jó pihenést!

12 megjegyzés:

  1. nekem az egyik kék lakkom van nagyin kifogyóban, ráadásul pont olyan, amit Magyarországon nem lehet kapni, és imádom. de megtaláltam már a hozzá hasonló színt szerencsére. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj az olyan idegesítő, mikor szeretek valamit, elfogy, de nem lehet venni már, vagy a közelben nem :D

      Törlés
  2. A Gingisol már nekem is többször megmentette az ínyem (meg a Vademecum fogkrémek, egy ideje mást nem is használok, és nem vérzik az ínyem), a héten vettem gyógyszertárban 550ft-ért, legyen tartalékban (plusz enyhe fogfájást is kiveszi) :) Én a korallpiros Maybelline lakkomat végeztem ki, meg egy nagy bödön Dermofil pasztát. Nem vagyok nagy elhasználós, nálam félévente jön össze egy bejegyzésre való :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint a fogkrém veszi ki a fogfájást? :O

      Törlés
    2. Mármint a Gingisol. Bakker, megint nem bírok fogalmazni.

      Törlés
    3. Ja ok, nem volt olyan egyértelmű :P

      Törlés
    4. Így visszaolvasva nekem sem az :)

      Törlés
    5. Nem baj, nem baj, így szeretünk ;D

      Törlés
  3. Én is az Alterra szilikonmentes samponjait + a gránátalmás balzsamot próbáltam ki,de nekem nem vállt be.. Most a Balea barackos szilikonmentes balzsamot és sampont használom,és úgy érzem megvan a nagy Ő(samponban). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ezzel a balzsammal sem lesz tökéletes, akkor én is a Baleát akarom még megcélozni, de azért remélem, hogy így beválik :]

      Törlés
  4. Mostanában nekem is vérzett fogmosásnál a fogam, de én a C-vitamin hiánynak tudtam be. Miután ettem grapefruitot, meg más citrusféléket, azóta megint nem vérzik :)
    Azt az Alterra-s sampont ki szeretném majd próbálni, de várok egy jó kis akcióra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, a vitaminhiányra nem is gondoltam, hogy attól is lehet, mostanában megint nem nagyon ettem rendszeresen gyümölcsöket :S

      Törlés