2012. december 11., kedd

Nyereményem Millacsillától

Sziasztok!

Múlt héten nyertem Millacsilla facebookos játékán, tegnap ide is ért a csomag.


Csoportkép:


Essence tolltartó:

Max Factor kitűző:

Max Factor púder:

Max Factor szemfesték:

Hópelyhes medálos nyaklánc:

Mind nagyon tetszik és nagyon örülök, de a legjobban a nyakláncnak, ugyanis évek óta nézegettem a hópelyhes medálokat, láncokat, de sosem vettem meg valamiért. Így már van ilyenem is, amit boldogan fogok hordani a télen. :]

Nektek melyik tetszik legjobban? Szeretnétek tesztet róluk?
Ti nyertetek valamit mostanában? Ha igen, mit?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot és kellemes estét!

24 megjegyzés:

  1. Gratulálok!
    A púder érdekelne most a legjobban, de mind szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Amint meggyógyulok ráállok akkor :]

      Törlés
  2. Hát te tényleg mindig nyersz ;) Gratu hozzá. A nyaklánc nagyon édes :)
    Nekem ma hozott csomagot a postás, az essence-től nyertem 4 körömlakkot, amiről nem is tudtam addig, amíg ki nem bontottam a csomagot :) Nagy meglepetés volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért mindig nem, de sokszor :$
      Na de jó, gratulálok! Milyen lakkok? :]

      Törlés
    2. Nem szemrehányásból írtam, hanem inkább irigységből. De jó helyre kerülnek ezek a dolgok! :)
      Én írtam is róluk egyből posztot :) De amúgy 4 re-mix your life TE lakk :)

      Törlés
    3. Reméltem is ;]
      Akkor megyek meg is nézem őket :P

      Törlés
  3. gratulálok!!
    engem a púder is és a szájfény is érdekelne!
    szép cuccokat kaptál! :)

    VálaszTörlés
  4. gratulálok!:) még annyit, hogy az nem szájfény hanem krémes szemhéjfesték!:) én imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ezek szerint a Cataflam megtette a dolgát, de most legalább nem dobtam ki egy doboz teli cigit a kukába... :D

      Törlés
  5. a tolltarto nagyon szuper.ez limitàlt kiadàs àm:) te màkos:D:D
    gratulàlok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont kapóra is jött, mert ami gimiben volt a tolltartóm, már nem túl szép :( máshol még nem is találkoztam vele :]

      Törlés
  6. Gratu! Meg sem lepődök, hogy megint nyertél :) Viszont most jött nekem is a levél előbb, igaz, nem valami beauty dolog, hanem egy 17 éves Ballantine's :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát hidd el, annak is legalább ennyire örülnék! :D Gratula és fogyaszd egészséggel! :]

      Törlés
  7. Deszupi nyeremények, gratulálok :)

    VálaszTörlés
  8. gratulálok, nagyon jó kis dolgok vannak a nyereményedben:) a púderre lennék kíváncsi, mert lassan aktuális lesz nálam a púderkeresés ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én már régóta nem is használtam őszintén szólva :$

      Törlés
  9. a tolltartóó :((((
    gratu :)

    VálaszTörlés
  10. örülök, hogy tetszik a nyeremény, puszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon, alig várom, hogy felavassam őket :]

      Törlés
  11. Gratulálok a nyereményekhez! :)
    Mázlista vagy ugye azt tudod? :)
    Megérdemelted a nyereményt!
    A krémes szemhéjfestékre és a púderre lennék kíváncsi habár utóbbiról nem sok jót hallottam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Igen, tudom. ;]
      A púderről én még nem is nagyon olvasgattam szerintem, ezelőtt soha nem is volt MF púderem, szóval elég kíváncsi vagyok már rá :]

      Törlés