2012. december 2., vasárnap

Novemberi összefoglaló

Sziasztok!

Megszokhattátok, hogy mindig a hó utolsó napján írom a havi "összegzést", de most a pénteki kedvencek is aznapra esett, meg a karácsonyi első DIY bejegyzés is, és a jóból is megárt a sok. :D

Először is, köszönöm, hogy ennyien olvastok, és sokan írtok is, nagyon jól esik. Elég sok időmet leköti a blog, de nagyon szeretem csinálni, és azért nagyjából bele is fér az időmbe, így tök jó érzés, hogy még mindig érdekel, nem is gondoltam volna, hogy ennyire lelkes leszek háromnegyed évvel később is.. :]

A bloggal kapcsolatosan a sablon tegnap megváltozott, télies lett, illetve nekem - és remélem, Nektek is - jobb ez a fehér háttér.
Továbbra is van beszélgetős, személyes bejegyzés, és ezt szeretném is, ha így lenne. Ezen kívül nagy változás nem történt, szeretek arról írni mindig, ami éppen aktuálisan lefoglal, érdekel, vagy csak a fejemben jár.
Valamint decemberben mi más lenne a meghatározó téma, mint a karácsony. Ebből a két első bejegyzést láthattátok, az előbb említett DIY bejegyzés, és a tegnapi kihívásos,ami nincs megkötve, hogy körmös, én a körmeimen szeretném véghezvinni. :]

A munkában a megszokott a dolog, nem akarom mindig ugyanazt szajkózni. Viszont - talán már írtam is - egy kedves barátnőmmel régen csináltuk, és most újra ráálltunk, minden nap írunk egymásnak, legalább 3 jó dolgot összeszedünk, ami aznap történt velünk, és legalább egy, de ha lehet inkább 3 jó cselekedetet, amit aznap csináltunk. Ez lehet az, hogy kedves voltam valakivel, hogy felszedtem a szemetet, hogy vettem egy csoki/meghívtam egy kávéra egy barátot, egyszóval bármi, amivel másnak örömet okozunk. Ez nekem is és neki is jó, mert jobban keressük a jót, és jobban figyelünk, hogy jót tegyünk másokkal is. Ez így, karácsony táján talán még jobban benne van az emberekben, de szeretném hosszú távon is csinálni, persze nem kényszer, de nekem is jobb érzés este úgy lefeküdni, hogy végiggondolom a jó dogokat (is).

Magánéletben sem volt túl sok változás, még mindig úgy érzem, hogy egyszerűen rohan az idő, nap napot, hét hetet követ, de néha meg csak vánszorognak a másodpercek. Valaki nyugtasson meg, hogy nem csak én érzem így mindig.. :D
Aminek nagyon örülök, hogy az elmúlt hetem eléggé jó volt, találkoztam Bettivel is, és más barátokkal is. Ez mindig is fontos volt nekem, de sokszor összeegyeztethetetlen (deszépszó:D) az időpont, hogy egyik is, másik is ráérjen.
Valamint még mindig tartom a heti 3 alkalmas tornázásom, amire talán a legbüszkébb vagyok, nem hittem volna, ha valaki fél éve azt mondja, hogy magamtól nekiállok mozogni.


Decemberre is azt tudom mondani, amit eddig, hogy jön, aminek jönni kell, szeretnék továbbra is sminkes bejegyzéseket is, és bár Erzsinél sem a körmös, sem a sminkes játékon nem jutottam tovább, remélem Ti is úgy látjátok, hogy továbbra is van helye ezeknek is a blogon.
Természetesen mivel közeleg a karácsony, lassan nekem is illene ráhangolódni (eddig még nem igazán ment), ebben talán segít majd a kihívás és a DIY projekt, és talán ötletet is adhatok másnak. :]
Ja igen, lesz október-novemberben elhasználtam bejegyzés is, most egyben, mert októberben alig használtam el valamit.

Ennek a hónapnak a végére is hoztam pár képet, megint nem túl sok, de pl. a szendvicsem nem fényképezgetem szívesen.. :P


11. 08. - Ajándékba kaptam
11. 09. - Anyutól :]
11. 09. - Nyereményem
11. 10. - imádatom egyik tárgya..
11. 12. - Pont ilyen volt a hétfő..
11. 14. - Ismét kivégezve
11. 16. - Gyűjteményem újabb tagjai
11. 23. - Isteni fánkok :]
11. 26. - Rúpert megint nálam nyaral :]
11. 28. - Végre ideért
11. 28. - Meg ez is, igaz, kissé átalakítottam
11. 30. <3
11. 30. Újabb szerelmek, már nálam <3
A jobb oldaliból 2 is van, az egyik érintetlen, a másik pedig már a körmömön díszeleg, pár napon belül a blogon is lesz, azt már most elárulhatom, hogy imádom! :]

Hát, ennyi volt a november, remélem a december is jól telik Mindenkinek! Nektek hogy telt a november?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Tényleg jobb ez a fehér háttér. =) Az a Milka meg isteni! =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Nem is értem, mért ragaszkodtam annyira a színeshez eddig. :]

      Törlés
  2. Sokkal jobban tetszik nekem ez a háttér!
    A Flormar lakkért irigykedem, no meg a jobb oldali Color Club lakk is nagyon szép, kíváncsi vagyok hogy néz ki a körmödön :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, nagyon reméltem, hogy Nektek is barátságosabb lesz így. :]
      A Flormar lakknak nagyon örültem, a CC jobb oldalijára meg esélyed is lesz :P

      Törlés
  3. jó lett a háttér! :)
    oreos milka nyamíí. :P meg az a karkötő amit átalakítottál. nagyonjóóó. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Bizony, isteni finom, de "rendes" oreo-t még mindig nem ettem.. :D

      Törlés
  4. Nagyon jó a nyaklánc, olyan Te vagy :DDDD
    A CC lakkok *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is így érzem, és jobb is így külön, a csuklómra batárnagy volt :D

      Törlés
  5. Szép az új sablon :) A karkötőd pedig nagyon cukker!

    VálaszTörlés
  6. Gondolatolvasó vagy! :)) Valamelyik nap akartam írni, hogy lehetne kissé világosabb a blog :D és tessék! :D nagyon jó *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre szoktam azt mondani, hogy ha sokan ugyanarra gondolnak, megtörténik :P (ahogy látom, mások is ezt kívánták:P )

      Törlés