2012. december 13., csütörtök

Miss Sporty nyereményem

Sziasztok!

A Miss Sporty márka újdonságairól nemrég írtam itt, és engem is kisorsoltak egy játék keretein belül, pénteken értesítettek, és ma hozta a postás a nyereményem, most ezeket mutatom meg Nektek.

A hölgy egyébként, aki értesített és tartotta a kapcsolatot velem, nagyon kedves volt, ami számomra nagyon jó élmény.


Egyesével:

- Studio Colour Duo szemhéjpúder (215) 


- Studio Lash 3D Volumythic szempillaspirál (fekete)


- Lasting Colour körömlakk (251)

A szemhéjpúdert én  választhattam, pont nemrég fogalmazódott meg bennem, hogy nem nagyon van rózsaszín szemrevalóm, ezért választottam ezt.
A spirálról tudtam, milyet kapok, de a körömlakk színe meglepi volt, beletrafáltak, nagyon tetszik! :]

Mint mondtam, nem nagyon van már Miss Sporty termékem, így örülök, hogy újra kipróbálhatom őket.

Nektek meg van valamelyik ezek közül? Ha igen, szeretitek?
Melyik a legszimpatikusabb Nektek?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

21 megjegyzés:

  1. Én is nyertem, de még nem csengetett a postás, de már nagyon várom. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is. :)) Én amúgy barnás duót választottam, de a másik, amin sokat vaciláltam, az ez volt. :))

      Törlés
    2. Én is azzal szemeztem még, meg a kékkel, de végül rózsaszín hiányában ezzel bővült a kis csapat :]

      Törlés
  2. Úgy irigyellek!
    (lehet nekem is figyelemmel kellene kísérnem ezeket a nyereményjátékokat, mert gyakran lemaradok róluk)
    Mindegyikre kíváncsi vagyok, elsőre a körömlakk fogott meg nagyon! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már rohadtul elegem van, ez is a spam-be került, azért nem válaszoltam...
      A lakk Neked tuti tetszeni fog :P

      Törlés
  3. te mostanàban csak nyersz?:D
    muti a lakkot.kivàncsi vagyok milyen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak, de az elmúlt egy évben sokat :$ :D

      Törlés
  4. Mindegyik termék jónak tűnik.
    Várom a teszteket és a véleményedet. :)
    Volt egy miss sporty duo szemhéjpúderem barna-arany színű,de nem tudtam kombinálni semmivel+ az arany túl arany volt a barna pedig túl sötét ezért barátnőmnek adtam ajándékba.

    VálaszTörlés
  5. A lakk nekem is megvan (egy pár másik M.S. lakk társaságában:D tegyük hozzá nekem a best piros és fekete lakk is ennek am árkának köszönhető^^) és nagyon szeretem, pedig már jórégi, de nincsen semmi baja és csodaszép színe van:) Engem inkább a szemhéjpúder érdekelne, mivel azt nem ismerem tőlük:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, tényleg, még régen a MS fekete és piros lakkja volt az, amit orrba-szájba kenegettem a körmeimre.. :]

      Törlés
  6. Az első sminktermékeim MS voltak. Sajnos mára kiábrándultam belőlük a rossz minőség(számomra!) és az ár/érték (sz*r minőség+drága ár) miatt. :/ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mostanában csak egy szemhéjpúderem volt, a dm zsákbamacskában volt, az eléggé bevált, hasonlóan két, csak zöld színnel, ez: http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/05/miss-sporty-szemhejpuder-teszt-balkezes.html

      Törlés
  7. Gratula :)
    Engem a spirál érdekel a legjobban....

    VálaszTörlés
  8. A spirál nekem is megvan, nagyon szeretem.
    És persze GRATULÁLOK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :P
      Hát, bevallom, azt ki is próbáltam már, és eléggé szimpi így elsőre :]

      Törlés
  9. gratula a nyereményedhez!!szépek!!szerencsés vagy!!
    tetszik nagyon a lakk és a duó szemhéjpúder :)
    Nincs ezek közül nekem egy se, de van egy pár körömlakkom más színű, és spirál, meg púder :)

    VálaszTörlés