2012. december 6., csütörtök

Miss Sporty hírek

Sziasztok!

Nagyon örülök, hogy már a Miss Sporty márkának is lett magyar Facebook oldala, ITT megtekinthetitek Ti is.
Több dolog miatt is érdemes követni az oldalt, az első például, hogy megosztanak szépségápolással kapcsolatos tippeket, bőrápolási tanácsokat, felkerülnek az újdonságok, hírek.

Amire még szeretném felhívni a figyelmet, van egy játékuk is, ami tegnap indult. Az oldalra kell beküldeni az általunk készített karácsonyi manikűrt ma éjfélig, és a 3 legjobb manikűr alkotója ajándékot kap. 


Továbbá várhatóak nyereményjátékok az oldal követői között, és kreatív versenyek, ez utóbbi is nagyon jó ötlet szerintem. :]

Pár szót azért ejtenék véleményként is a márkáról. Életem első szempillaspirálja, körömlakkja, de még a tesómtól örökölt első szemhéjpúderem is Miss Sporty volt. A mai napig az egyik kedvencem a márka fekete szemceruzája. De valahogy az elmúlt pár évben, ahogy ráleltem sok márkára, mindig más, számomra még ismeretlen/új márkákat próbálgattam, és ez a márka elmaradt. Ám most eléggé belehúztak, nekem elég nagy visszatartó erő, ha egy-egy márkának nincsen magyar honlapja - de legalábbis facebook oldala. Most már könnyebben tudhatok - és Ti is - az újdonságokról, nekem ez hatalmas piros pont. És meg kell hagyni, belehúztak, felvették a kesztyűt, bár az árak nem a legalacsonyabbak, gyakran vannak akciók, olyankor érdemes lehet pár dolgot beszerezni.

Ti hogy álltok a Miss Sporty termékekkel?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

4 megjegyzés:

  1. én is szeretem a miss sporty termékeket, van tőle alapozóm, volt régen púderem, szempillaspirál, szemceruza,és persze körömlakkok. Én mindegyikkel megvagyok elégedve.Annyi drágább lett mostanába mint volt.De én akkor is vennék körömlakkot spirált és a többit ami van.Mert a többi máshoz képest nem drágább szerintem.
    sok sikert a játékhoz én is küldtem képet :)
    üdv. Judit

    VálaszTörlés
  2. Még nincs Miss Sporty-s cuccom, de majd körbenézek :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakkjaikat régen nagyon szerettem, egy időben csak az volt :D

      Törlés