2012. december 24., hétfő

Merry Christmas!

Sziasztok!

Sosem voltam az az írjunk egyesével Boldog Karácsonyt üzenetet, de olyan sem, aki sablonosan mindenkinek elküld egyet, ezért általában kihagyom ezt a lépést, nem csak lustaságból, de úgyis mindenki mondja mindenkinek, meg mindenki tudja, hogy mindenki ezt kívánja, persze ha valaki veszi a fáradságot, annak szívesen válaszolok, de azért itt kívánok minden Kedves Olvasómnak Boldog Karácsonyt! :]

Ennek örömére kitöltöm ezt a TAGet, amit legutóbb Biánál láttam.

Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Inkább csomagolópapír.


Igazi vagy műfenyő?
Csakis igazi.

Mikor díszíted fel a fát?

24-e délelőtt szoktam, leginkább egyedül..

Mikor bontod le a fát?

Általában január 6-án, vízkeresztkor szoktuk.


Szereted a tojáslikőrt?
Igen, de már elég rég ittam.

Kedvenc ajándékod amit gyermekként kaptál?

Hmm, sok volt, mindig akadt 1-1, amit nagyon imádtam, de talán egy zseléstoll készletnek és egy nyomdázós készletnek örültem legjobban. :]

Van "betlehemed"?

Ilyen kis 

Kinek a legnehezebb ajándékot venni?

Általában megbeszéljük, kinek mi kell, de legtöbbször én csinálok 1-1 személyre szóló ajándékot.

Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?

Erre is érvényes az előbbi. :]

Legrosszabb karácsonyi ajándékod?

Nem volt, mivel itthon én megveszem magamnak szinte mindig, így nem kell ötletelni sem anyuéknak, és fáradni sem a vásárlással. :]


Elektronikus vagy postai képeslap?
Ha küldenék, inkább rendeset.

Mikor kezdesz vásárolni?

Attól függ, kinek mi lesz, de jobb szeretek előbb túl lenni rajta.

Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?

Nem. Van, aki igen? :O

Kedvenc karácsonyi étel?

Nem tudom, mindig más, általában itthon eszünk, halászlé - én nem eszem meg, meg valami második, igazából sok dolgot szeretek, de még többet nem eszem meg, így szinte mindegy, csak olyan legyen, amit megeszek. :D

Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?

Mindig itthon vagyunk, mindhárom nap, de jobb is így részemről egyelőre. 

Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?

csúcsos.

Mikor nyitod ki az ajándékod? 

24-én este, illetve mostanában délután, fél5-5 körül.


Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?

Családon belül a folytonos piszkálódás, valamiéért ilyenkor jön elő leginkább, meg a sok kajálás, nem mondom, sütizek én is, de azért "me' há' karáácsony vaan", nem zabálom magam tele rosszullétig.. :D
Úgy amblokk pedig a képmutatás része sok embertől, hogy olyan dolgokat megvesznek hitelre sokan, ami nélkül végül is élhetnének, aztán meg éhen halnak kb. a törlesztés miatt.. Meg hát leginkább, hogy nem olyan jó muri egyedül díszíteni a fát, és a párom nélkül sem az igazi na..


Hát, ennyi lett volna ez a kis szösszenet részemről, ha van kedvetek, Ti is töltsétek ki, vagy ha megtettétek már, linkeljétek. :]

Holnap megmutatom az új Color Club lakkot, az volt a mai manikűr, illetv készültek sminkes képek is - sajna csak vakuval, tesóm gépével, így nem tudom, mennyire lettek jók, mert nem szoktam az övét használni, és készült olyan kép is, amin látszik a rucim, majd azt is hozzá passzintom, de kérdéses még, hogy mikor, mert persze a kábel nincs itt. :]

Még egyszer, Mindenkinek kellemes ünnepeket! Köszönöm a figyelmet. Jó éjszakát!

8 megjegyzés: