2012. december 26., szerda

Mai tesózás

Sziasztok!

Tegnap pihis nap volt, ma pedig a másik Tesóék jöttek át hozzánk kajálni, karácsonyozni, volt egy kis hajvágás is, játszás, stb.
Aztán átmentünk az idősebb Tesóval és a lányával hozzájuk társasozni. Ritka alkalmak egyike volt a mai, amikor mindhárman egy helyen vagyunk, én tipikusan olyan vagyok, hogy nem akarok sehova menni csak úgy, spontán, aztán ha mégis elmegyek, tök jól érzem magam... :]
Szóval lementünk, Spongyabob Monopoly-ztunk... :D
Ezt általában félbehagyjuk, vagy mert már nincs idő - vagy kedv - befejezni, vagy mert a sógorom szarrá ver mindenkit benne... :D
Most ma a kettő együtt volt, aztán még iszogattunk is - persze a picik nem -meg ökörködtünk, most ebből jó párat láthattok, enjoy! :]

Prüntyik

Nőuralom, na... :]








Kriszes




Sógoros :]

FÜGGŐ! :D


Cicaharc

Durci.. :D

Cicaharc 2.0




Hát, ennyi lenne a publikusabb része, utólag tök örülök, hogy lementem, mert tényleg ritka, hogy mindhárman egy helyen legyünk meg még a kicsik is, és azt hiszem, ha akarnánk sem tudnánk letagadni, hogy tesók vagyunk... :D

Nektek hogy telt a mai nap? Én holnap még itthon vagyok szerencsére, de pénteken munka, bár ezt a heti 1 nap melót könnyen megszeretném azt hiszem.. :D

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

14 megjegyzés:

  1. De édes képek, látszik,hogy elvoltatok, és a baba nagyon édi :)

    VálaszTörlés
  2. jaaaaj bár csináltál volna egy babát a kézben tartó képet is magadról:))) akkoris édes bármit mondasz!:D és irigyellek még mindig:)
    Balázst viszont még mindig fura a képeken viszontlátni.:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édes az a baba. :D O.O Nagyon tud nézni. :) És tényleg le sem tagadhatnátok, hogy tesók vagytok. :) Látom nálatok is megy a harc. :D nem lehet kinőni belőle. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, az sose maradhat el, főleg a nagyobb tesómmal, nem szeretek így "verekedni" de mindig belevisz.. :D

      Törlés
  4. Hát nem mostani, hanem dec. elejei, de itt van:
    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/429478_559328054082971_980751646_n.jpg

    Édesnek édes, de tudod, olyan "jó-jó, de otthonra nem kéne" érzés ez nekem. :]
    Balázst a bohóckodás miatt fura? Vagy csak a tudat, hogy tanár? :]

    VálaszTörlés
  5. Nagyon bírom az ilyen családi fotókat :D Tudod, én nagyon baba-párti vagyok, szóval a csöppségtől elolvadtam teljesen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos volt, csak így hirtelen sokan voltunk Neki :P

      Törlés
  6. Nagyon hasonlítotok, és látszik, hogy mindig jó lehet a hangulat nálatok :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valaki mindig durcizik, de "így szeretjük" :D

      Törlés
  7. Jajj tényleg milyen fura a Balázst így "civilben" látni :)
    Nagyon aranyosak vagytok egyébként :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom, bár nem tudom, milyen "nem civil"ként :P
      Köszönjük :]

      Törlés