2012. december 5., szerda

Karácsonyi játék

Sziasztok!


A tegnapi bejegyzésben láthattátok ezt a lakkot, és nem is titkoltam Előttetek, hogy 2 van belőle, mert az egyikkel valamelyik Olvasómnak szeretnék kedveskedni. (Minden egyes Olvasómnak szeretnék, de sajna erre nincs kapacitásom :( )



A lakk természetesen nem lett használva, annyira nyitottam ki, hogy ellenőrizzem, tuti van- e benne ecset.

Nem lesznek plusz esélyek, viszont kicsit kötöttebbek lesznek a szabályok, mivel tényleg hálám jele akar lenni ez a kis csekélység, a már feliratkozott 238 Olvasó közül azok jelentkezését várom, akik az elmúlt 2 hónapban legalább egy hozzászólást hagytak itt a blogon a bejegyzéseknél. Eddig, tehát a bejegyzés közzététele előtti időben. Nem feltételezem senkiről, hogy csalna, de azért szólok, nagyon jó a memóriám! :]

Tehát aki szeretné megnyerni ezt a csudiszép lakkocskát, annak annyi a dolga, hogy az előbbi feltételeknek megfelelvén ideírja, hogy szeretné ezt a lakkot és megosztja velem, azaz velünk (velem és az Olvasókkal), hogy milyen a karácsonyozás náluk (mikor, mikor hol (szülőknél, nagyszülőknél), ilyenek) .

A játék december 11. éjfélig tart, a nyertesnek 3 napja (72 órája!) lesz jelentkezni!

Köszönöm szépen Mindenkinek az eddigieket, remélem még sokáig velem tartotok. Kellemes napot!

76 megjegyzés:

  1. Jajdejó!!! Szeretnék jelentkezni a lakkért. :-)

    Nálunk a 24-e úgy telik, hogy feldíszítem reggel a saját fánkat, ami most már mű szokott lenni, aztán muffint sütök, majd késő délelőtt átmegyek a szüleimhez, és az ő fájukat is feldíszítem. Közben karácsonyi dalok hallgatása, segítség a terítésben és egyéb apróságokban. 4-kor összegyűlik a család, nagy vacsi, utána hegedülök, mert az kötelező elem, aztán pedig ajándékosztás, a tesók gyerekeinek segítségével. Szeretem ezt a hagyományt. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudtam, hogy tudsz hegedülni. :O
      Viszont tetszik ez a "menetrend" :]

      Törlés
  2. Szupeeer lakk, :D Köszi a játékot, szeretném a lakkot, és ha emlékezetem nem csal hagytam hozzászólást az elmúlt 2 hónapban :D
    Karácsony Nálunk: 24-én este korán vacsi anyával, apával és Lillával majd jön a Jézuska és ajándékbontogatás.
    Másnap mamámékhoz megyünk,ahol együtt van a tágabb család: szülinapozás (az enyém 23-án van;)) és karácsonyozás, ajándékok és fincsi kaják. :D

    VálaszTörlés
  3. Szeretnék jelentkezni :)) Köszi a játékot! :)

    23-án a húgom és én átmegyünk nagypapámhoz feldíszíteni a karácsonyfáját.
    24-én nálunk ünnepelünk a nagyszülőkkel, ez a "nagy karácsony". Délelőtt anya főz, húgom és apa díszítik a fát, én meg délig alszom :D 5-6 óra körül ajándékbontás, utána vacsi, a menü időtlen idők óta ugyanaz: halászlé (én nem szeretem), majonézes krumpli, rizs, tartármártás, rántott csirke és hal, bejgli, sütik.
    25-e pihi, én valószínűleg barátomnál karácsonyozok.
    26-án átmegyünk nagypapámhoz, ott gyűlik össze évek óta karácsony másnapján a rokonság anya felőli szála.
    Amióta az eszemet tudom, mindig ez a menetrend :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Délelőtt anya főz, húgom és apa díszítik a fát, én meg délig alszom" kész vagy :DD

      Törlés
    2. Jóvanna :D Régebben én is díszítettem, de mostanában nem keltenek fel...

      Törlés
    3. És nem lehet, hogy nem véletlen nem keltenek fel? :DD (bocsii :P:)

      Törlés
    4. Hát valószínű azért nem, mert tudják hogy fontos, hogy kialudjam magam :D

      Törlés
    5. Nehogy gyilkolásba fulladjon az ünnep? :DD

      Törlés
  4. De szupi :) Szeretnék jelentkezni :)
    Nálunk a Szenteste szűk családi körben telik, délután (általában most már egyedül, drága bátyám ráunt :D) díszítem a fát, anya süt-főz, apa takarít (:D) megy a karácsonyi zene, mindenki tesz-vesz :) Aztán jön a korai vacsora, majd a karácsonyfán lévő gyertya-, esetleg csillagszórógyújtás és éneklés, jajj annyira várom :) Bár még az ajándékok híján vagyok, de egyelőre az államvizsgára készülésre fogom.. de majd pótolom :)
    Aztán karácsony első és második napján a család többi tagját látogatjuk meg, végig karácsonyi zene szól, társasjáték, ó nem tudom jobban leírni, mert most teljesen elkapott az érzés és a hatása alá kerültem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes, apa is vegye csak ki a részét! :P
      Az államvizsgához sok sikert, biztosan meglesz :]

      Törlés
  5. Nagyon kedves Tőled ez a játék, köszönjük. :)
    Igazság szerint én már kinőttem a karácsonyi hangulatot, plusz Nagymamám pár éve épp ekkor távozott el, aki mintha a második anyukám lett volna, így a karácsony annyira nem önfeledt és vidám nálunk. Az utóbbi években rendzserint egy ici pici fát vettünk, amire én egyedül felgórtam (szinte szó szerint) a díszeket, amiből már elég kevés van. Ajádnékátadás 24-én, aztán a két nap egyikén családi kajálás nagybátyám családjávál. Idén először annyiban fog valószínűleg ez az egész különbözni, hogy meghívtam egyik napra párom és anyukáját, de még ki tudja hogy jön össze... szal, akkor lesz nekem újra igazi karácsonyom, ha majd saját magam ura leszek, és majd ha családom lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, nehogy már egyedül örüljek ;]
      Nagyon sajnálom a mamádat, így nyilván nem ugyanaz már az ünnep :(
      Nekem sajna csak 1 papám volt (apu részéről), meg 2 mama, a papát bírtam, de apu anyukáját nem szerettem annyira kicsiként, mert mindig mindent erőltetett, de sajna mindhárman elég korán eltávoztak, így túl sok emlékem nincs is :(

      Törlés
  6. Én is szeretnék jelentkezni erre a játékra. :) Köszönöm a lehetőséget!
    Nálunk a karácsony a nagyimnál van. A délelőtt a készülődésről, utolsó simításokról szól. Aztán karácsonyi ebéd, vendégek, rokonok, aztán mi megyünk....... stb stb. karácsonyi vacsora gyertyagyújtás, ajándékátadás. Persze az elmaradhatatlan karácsonyi díszekkel, filmekkel zenékkel, társasozással, szánkózással. :) Legyen mindenkinek szép az ünnep!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, most hogy mondod, a szánkózást már várom, jó ideig nem voltunk, aztán tavaly a barátom kitalálta, de csak egyszer jutottunk el, pedig nagyon jó helyen vagyunk hozzá pont :]

      Törlés
  7. nagyon jó kis játék! én is jelentkeznék rá!
    Karácsony nálunk általában úgy zajlik, hogy 24-én anya készíti el a fincsibbnél fincsibb ételeket, apa pedig előkészíti a fát nekünk. tesómmal tavaly már csak kettecskén díszítettük a fát, ez szerintem idén is így lesz. :) este finom vacsi, utána pedig megjön a jézuska :D
    az elmúlt 2 hónapban szerintem több kommentet is hagytam :)
    remélem jól telik majd az ünnep nálatok is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, többet is :]
      Jajj a fa előkészítése.. Azt apu csinálja nálunk is, soha sehogy nem "pontjó", mindig kell valamit igazgatni, forgatni, de csak egyre rosszabb lesz.. :D

      Törlés
  8. Irigykedve néztem a posztot erről a lakkról a blogon, de most hátha rám mosolyog a szerencse! Természetesen én is szeretnék jelentkezni :)

    Nálunk is változatlan évek óta a menetrend: 24-én délelőtt anya süt-főz, mi apával feldíszítjük a fát; 20 év után tavaly volt először igazi fenyőfánk, ez volt életem első élő fája ^^" Kaja után pihi, aztán estefelé szoktunk ajándékozni. 25-én mi tartunk a nagyobb családnak ebédet, aztán 26-án vagy megint pihi van, vagy nagyimhoz utazunk, ha eleve nem velünk karácsonyozik :)

    Nálunk a karácsony szent, minden évben így telik - pedig idén vacilláltam, mert a párom külföldön él és nem tud hazajönni karácsonyra, én viszont itthon szeretném tölteni a családommal az ünnepet több okból is :/ Sebaj, így januárban viszont kétszer annyi időre tudom majd meglátogatni, mintha kimennék hozzá decemberben(ami ránk is fér, mert októberben voltam nála legutóbb). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor azért gondolom Te is úgy látod, hogy élő fenyővel az igazi a dolog :]
      Nálunk mindig élő van, de ahogy mi egyre nagyobbak lettünk, úgy a fák egyre kisebbek, régen még plafonig érők voltak, volt hogy le is kellett vágni a csúcsából, mostanában pedig csak kb. 1,5 méteresek, persze annak is örülök, csak ne mű legyen :]
      Jujj, azért az nagyon sok idő, nem? :(

      Törlés
    2. Hát, nem kevés, de a közös jövőért megéri áldozatot hozni :) Elvileg még előttünk áll egy egész élet, amit együtt élhetünk le ;)

      A karácsonyfák tényleg egyre kisebbnek tűnnek az évek során :D

      Törlés
    3. Jogos, én is próbálom így átvészelni, bár mi "csak" 5 napig nem látjuk egymást hetente.

      Törlés
  9. De jó, énisénisénis szeretnék jelentkezni! :)
    Olvaslak folyamatosan, de utoljára szerintem november közepén kommenteltem, mert lusta dögség vagyok. Ha jól rémlik dr Pepperről írtál, amit azóta sem kóstoltam meg, pedig már nagyon szeretném. :(

    A Karácsony nálunk mindig duplán zajlik, mert egyszer a párommal tartjuk a saját külön kis Karácsonyunkat, utána pedig megyünk a családhoz. Mindkét helyen fa díszítés, ajándékok alácsempészése, és utána ünnepi vacsi a program. :)

    Köszönjük a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Karácsonyra lepd meg Magad egy Pepperrel, nem fogod megbánni szerintem! ;]
      Olyan jó olvasni az ilyet, én is úgy szeretnék már "külön" és "együtt" karácsonyozni :]

      Törlés
  10. Jajjj 11-én van a szülinapooom!!!! :D
    Mivel anyukám szülinapja 23-én van, ahogy az én névnapom is, így mi már akkor felállítjuk a fát, ez talán egy kis érdekesség. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor előre is boldog szülinapot! :]
      Viszont sajna, nem látom, hogy fel lennél iratkozva :O

      Törlés
  11. Gyanús volt nekem az a bejegyzés, hogy 2 db van a lakkból :-D
    Én is szeretnék jelentkezni!
    Évek óta műfenyőnk van, és én szeretem minél korábban feldíszíteni 20-22 körül, hogy minék tovább láthassam :-)
    A szőke Hercegemmel általában 23-án ajándékozzuk meg egymást, mert az édesanyák igényt tartanak rá 24-én. Így 24-én kora estig az én szüleimnél vagyunk, majd ha ott kikarácsonyoztuk/ajándékoztuk egymást, akkor elutazunk az ő szüleihez és ott vagyunk este meg másnap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem meg valamiért gyanús volt, hogy nem írtál, ég jó, hogy rálestem a spamnek jelölt hozzászólásokra.. Nem, még mindig nem értem, mért csinálja ezt.. :(

      Törlés
  12. Én is jelentkeznék a lakkért, csodaszép :)
    Nálunk eddig úgy volt a karácsony, hogy 24.-én itthon voltunk (vagyis én már nem itt lakom, de még mindig ezt is itthon-nak hívom :) ) szóval a szüleimnél voltunk, feldíszítettük a fát, és szenteste volt az ajándékozás is, aztán 25-26.-án mentünk a Nagyszüleinkhez, keresztszüleinkhez, rokonokhoz... ebben az évben sajna még nem tudom, hogy lesz, lehet nem tudunk pont 24.-én hazajönni, de akkor a Párommal leszek kettesben :)
    Ja és boldog mikulást! :) és köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, viszont kívánom Neked, Nektek is! :]

      Törlés
  13. Én is jelentkeznék. :) Ha a memóriám nem csal a hozzászólásos kritérium meg van.

    Nálunk elváltak a szülők, így a karácsony elég szétszórt. Már ajándékozás nem nagyon szokott lenni, illetve valami hasznos dolgot kapok, ahhoz meg én kellek, szóval sosem pont karácsonykor van a fa alatt valami. Apukámmal beiglit sütünk, nagy üzemben :D, meg fa díszítés van. Anyuméknál is megy a fa díszítés, ott közösen szoktuk, kis hugom a legédesebb, amikor a díszekkel rohangál meg lopkodja a szaloncukrot a fáról. :D

    Idén még mézeskalácsot tervezek csinálni, mert egyik volt gimis osztálytársam ilyenkor mindig sütött és hozott mindenkinek. :) Finom is volt, meg kedves gesztus tőle, és szeretném ezt én is csinálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos lehet, ahogy lopkodja a szaloncukit, nálunk tesóm kislánya szokta - apukámmal együtt.. :D
      A mézeskalács meg nagyon jó ötlet, én egyszer házikót szeretnék, de valahogy még sosem mertem nekiállni.

      Törlés
  14. Én is szeretnék jelentkezni :) Kösziii a játékot, nagyon szuper a nyeremény.
    Nálunk 24-én szűk családi körben fadíszítés, vacsi, ajándékozás. 25-én Mamámnál vagyunk, 26-án nagynénémék jönnek, 27-28án párom van nálunk, aztán 29-31, én náluk :) Évek óta ez a rend, de már nagyon szeretnék ketten lenni szenteste a párommal a saját lakásunkban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, én is egyre inkább erre vágyom :]

      Törlés
  15. Szija!

    Szeretnék jelentkezni :) A Rozi&Cézár Attackra válaszolok neked itt :D Sajnos úgy néz ki Cézi nem jön egyelőre még hozzánk, mert itthon akadályokba ütközött a dolog, de ami késin nem múlik ;) De nem tervezem őket pároztatni és nem is szabad a kisfiú miatt!

    A karácsony nálunk nyugodt, már ha már szenteste van :D Ugyanis a főzés őrülete beszippantja anyát,és kapkodunk,hogy minden finom és szép, valamint időben kész legyen! Utána nagy vacsi, mindenki kicsípve, majd ajándékbontás! De van mikor azt már napközben megejtjük :) A következő napok nagy kajálással és rokonokkal találkozásokkal telnek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó, pedig akkor kuncsorogtam volna kissünit :D
      Nálunk mindig az utolsó pillanatban van nagy kapkodás, hogy mire tesóm lánya is ideér, minden klappoljon, és pont a kapkodással szoktak elrontani mindent.. "felnőttek" :D
      Remélem én nem leszek ilyen :P
      A kajálásra visszatérve, én nem tudom, valahogy se ilyenkor, se húsvétkor nem tudok "bezabálni", egyszerűen akkor rosszul vagyok egész este, és csak szenvedek, hogy fúú de nem jó, így szerencsére megúszom a "karácsonyi hízást" :D

      Törlés
  16. Szija!
    Szeretnék jelentkezni a játékra. :)

    A karácsony nálunk úgy zajlik, hogy 24.-én reggel nővéremmel feldíszítjük a fát. Aztán anya főz, nővérem süt, én pedig segítek nekik. :) Olyan este 6 körül leül az egész család vacsizni, vacsi után ajándékbontás. Majd egy kicsit később 2 szomszéd családdal vendégül látjuk mindenhol egymást. :) A 25.-ét pedig a család többi részénél töltjük. :)

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a szomszédosdi nagyon aranyos, idejét sem tudom, mikor találkoztam egyáltalán a szomszédokkal (bár nagyon nincsen korombeli itt a környéken)

      Törlés
  17. Én is szeretnék jelentkezni! :D
    Hát mi is 24-én karácsonyozunk, de akkor csak hármasban: Anya, Apa meg én. Akkor van az ajándékozkodás, majd másnap vagy 2 nap múlva felmegyünk mamámékhoz, ahol már az unokatesóim és Anya tesói is ott vannak mamámékkal együtt.
    Köszi a játékot! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :]
      Annyiból "jó", hogy nem szoktunk utazgatni, hogy nem szeretek túlzottan utazni, még jó, hogy régen az egyik tesóm lakott itt és a másik 3 házzal odébb, aztán a másik itt és az előbbi 10percre :D
      (Most meg sajna az egyik Budapesten, de Ők szerencsére mindig jönnek, ha suli van a kiscsajnak)

      Törlés
  18. Szeretnék jelentkezni én is! :)
    Nálunk a menetrend a következő: 24-én anyukám készíti a menüt és esetleg sütiket, ha nem csináltuk meg már korábban. A fadíszítés - köztük a szaloncukor kötözés, bizony, nem ám fém akasztókákkal oldjuk meg :D - a "gyerekek" dolga nálunk amióta az eszemet tudom. Mindeközben jó kis karácsonyi dalok szólnak. Este vacsi, majd ajándékbontás, utána meg mikor mit csinálunk, ha van valami jó film, esetleg azt nézzük, vagy társasozunk, kockázunk, ilyenek. Sajnos nagyszülők már nem élnek, így a rokoni körünk is meglehetősen szűk, nem nagyon szoktunk menni másnap vagy azután látogatóba sehova. (Ha jobban belegondolok amúgy is inkább hozzánk jöttek, nem mi mentünk máskor sem.) Többi napon meg szedem fel a plusz kilókat. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendesen cérnával? :O
      Hát nem lenne türelmem, már lealkudtuk így is, hogy ne a fán legyen a szaloncukor, mert úgyis csak leeszik :P

      Törlés
  19. Szeretnék játszani. =)
    Mi szűk családi körben tartjuk a karácsonyt. Általában a délelőtt a fadíszítessel telik, apa főzi a halászlvelet, meg süti az esti halat. Aztán ebéd, hangolódás a vacsira, szépítkezés, vacsi, és jön a jézuska. =) Miután lement a kiscsaládos móka átjön a barátom is, majd hozzájuk megyünk. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de jó lenne, ha én is "átmehetnék" barátomékhoz :]
      (2 óra csak Veszprém-Budapest, így nem egyhamar megoldható :D)

      Törlés
  20. Szeretnék jelentkezni én is! :)

    Nagyon szeretném ezt a lakkot és tökéletes ajándék lenne névnapomra ami 10-én lesz.
    Nálunk úgy zajlik a karácsonyozás,hogy 24-én itthon vagyunk délelőtt fát díszítünk, készítjük az ebédet, előtte nap a sütiket csináljuk.
    Ez után 24-én este ajándékozunk ami utóbbi években inkább délután szokott lenni.
    25, 26-án megyünk a Mamámékhoz és a többi rokonhoz.
    Mikor ezek le vannak tudva akkor jön a Párom és megyünk hozzájuk ,ott is ajándékozunk. :)
    Köszi a lehetőséget a játékra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is az este 8-ból mára délután 4 lett az ajándékozás :]

      Törlés
    2. :D Nálunk is kb. ez van.
      2 oka van az egyik az,hogy Anyu vezeti a népdalkört és szerepelnek a templomokban a másik pedig,hogy a nővéremék ebédre vagy kora délutánra jönnek az unokaöcséim miatt.

      Törlés
    3. Na igen, ha van valamelyik tesónak gyereke, úgy már más :]

      Törlés
  21. Én is szeretnék jelentkezni! Már beleszerettem ebbe a lakkba! :)
    Én tavaly költöztem össze a párommal, így a szentestét kettesben töltjük itthon. Napközben fát díszítünk, délután pedig ünnepi vacsorát főzünk, a bejgli felelős viszont apukám, mivel ő cukrász! :)
    25-én a párom szüleihez vagyunk hivatalosak, 26-án pedig az én szüleimet látogatjuk meg! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na nálunk apu max. kávét főz, halál komolyan mondom, egyszer beteg voltam, megkértem, hogy főzzön nekem zacskós levest és elrontotta :DD (ne kérdezd hogyan, a mai napig rejtély :D)

      Törlés
    2. az komoly lehetett :D :D
      pedig a zacskós levest lehetetlen elrontani :)

      Törlés
    3. Pedig látod, mégis lehet :D

      Törlés
    4. :D Majd legközelebb sikerül. :)

      Törlés
  22. Szia!

    Remélem hagytam kommentet, de tudom, hogy tudod, hogy olvaslak. :)
    Mióta elváltak a szüleim és főleg mióta anya újraházasdotott elég új rendszer alakult ki a karácsony körül. Szenteste anya szülei jönnek hozzánk, akik a szomszédban laknak. Olyankor van halászlé, rántott hal, ecetes krumplisaláta, mákos guba. Első ünnepen jönnek a mostohatesóim, és a párok, olyankor van hidegtál, sültek, franciasaláta, néha más leves és persze a szentesti fogások is. Harmadik nap megyünk a másik mamámhoz, ahol apukám családi oldala van, nagynénik, nagybácsik, unokatesók. Ott is rengeteg kaja és süti. :) Ami az ajándékozást illeti, mivel a tesóimmal közös ajándékot veszünk anyáéknak, így ők azt csak 25-én kapják meg, de egymásnak a férjével odaadják, így senki sem marad aznap sem ajándék nélkül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ott zajlik az élet :]
      Tesómék is elváltak, és az apjánál, aztán az ő részéről a nagyszülőkkel karácsonyoznak, így mire ideér a csajszi, volt, hogy nem is volt kedve kibontani az ajándékokat és én álltam neki játszani velük :DD

      Törlés
  23. Megpróbálom én is. :)
    Nálunk semmi extra nincs, már hetekkel a nagy ünnepi vacsora előtt találgatjuk a menüt. Minden évben van egy kis előétel, foghagyma, alma, méz és dió teszi ezt ki, mindennek megvan a maga szimbolikája. Utána halászlé jön a kedvemért (:DDD) majd valami főétel, ez mindig más és nem tudom, hogy miért de desszetnek mi mindig mákostésztát eszünk. :)
    Köszi a lehetőséhet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mákos tésztáról még nem hallottam karácsonyi kajaként, de végül is, ha szeretitek, az a lényeg :]

      Törlés
  24. Én nem tudom mikor komiztam utoljára, de azért leírom nálunk hogy telik a karácsony, mert nagyon szeretem:D az elmúlt 4 évben 1-et laktam otthon (2-t amúgy Veszprémben:D), de tök mindegy hol voltam/laktam, karácsony előtt már mindig beállítok otthonra a kis lila bőröndömmel, hogy megjöttem:D 23-án este szoktuk feldíszíteni a fát Anyuval, meg Apuval (tehát én mászkálok létrára, anyu adogatja a cuccokat, apu meg kötözi a szaloncukrokat és nagyon fontosnak állítja ezt be:D), mert 24-én délelőtt 1000rel csináljuk már a kaját, mivel Anyu is, meg én is névnaposak vagyunk (jeeee), tehát az ebédnél felköszöntetjük magunkat:D Ilyenkor jönnek mind a 2 Tesómék, egyiknek van 2 égetnivaló gyereke (de imádom őket persze<3), egyik 3, másik 5 éves, ott alszanak nálunk, hogy addig ők hazamennek és ők akkor díszítik a fát, meg elrendeznek mindent, mi, amíg a pöttömök alszanak, folytatjuk a kajakészítést, illetve elkezd mindenki készülődni, vagy befejezi a csomagolást (amíg nem voltak a gyerekek, délután mindenki elzárkózott a kis vackába és csomagolt ezerrel), én mondjuk 24-re mindent megszoktam már csinálni,hogy legyen a gyerekeknek kit nyüstölni, majd elviszik őket még ide-oda-amoda, akkor mi kicsit fellélegzünk, mikor már mindenki csiniben van, leülünk az étkezőben kajálni, majd 6 órakor (+/- negyed óra) megszólal a karácsonyi zenéket játszó csengő(ami kicsit gejl, de még tűrhető és különben is imádjuk), akkor belehet menni a nappaliba, kicsit hallgatjuk a zenét, amíg Tesóm (amelyiknek nincsen gyereke, barátnője is hol van, hol nincs) mindent 800× lefotóz, és mivel a skacok ilyenkor már otthon vannak, így megint én vagyok a legkisebb, elkezdem keresgetni az ajándékomat:) Az egyetlen élő nagyszülőm, A NAGYI ( így, nagybetűkkel:) ) velünk él, tehát ő is ott van, mindig elmondja, hogy "Elmentek ti a pitlibe tényleg, megmondtam, hogy én már egy öreg vénasszony vagyok, nincs szükségem semmire", Apu követi azt az elvét, hogy megvárja, hogy mindenki megtalálja a saját ajándékát, ami marad, az tudja, hogy az övé:D Másnap szoktak a gyerekes Tesómék jönni (a kicsit inkább berobognak, hogy ide is jött-e a Jézuska, bár a nagy az cseles, alvás után már tavaly is besunnyogott a szobába, hogy van-e már karácsonyfa:( ) és akkor szétrámolnak mindent, készült róluk további 150000 kép és kajáljuk a mákos gubát:D Még 2 családdal tartjuk a karácsonyt, egyikek unokatesómék, másikak meg ugyan nem rokonok, de sokkal közelebb vannak hozzánk, mint pár rokon:D Velük mindig le van egyeztetve, hogy mi megyünk hozzájuk, vagy ők jönnek hozzánk, de általában évente váltjuk egymást, velük vacsizni szoktunk, ha ők jönnek hozzánk, ugyanúgy betesszük a fa alá az ajándékukat, hogy keressék meg:) Máshoz nem szoktunk menni, mert amúgy kegyetlen nagy a családfa (Papámék 9en voltak Tesók!), maximum a Nagyi nővéréhez szoktunk beugrani 2 puszira, meg egy kis méterest burkolni:D Pasival ez lesz a 2. közös karácsonyunk, de ezt is külön fogjuk tölteni, tavaly 22-én elutazott anyukájához (Veszprémbe..:D), mivel évközben csak 1-2 alkalommal megyünk hozzá, tavaly én lebuszoztam 26án és 28-án együtt jöttünk vissza, Ő akkor jött én szüleimhez és 31-én cuccoltunk vissza Pestre,a kis fészkünkbe,ahol a műfenyőt szoktam feldíszíteni, amit még a veszprémi albiba vettem, hogy azért mégis csak legyen itt is kis karácsony... mert amúgy együtt élünk már több, mint 1 éve. Ez a része kicsit rossz, de megértem, hogy legalább ilyenkor szeretne hazamenni. Talán, majd jövőre sikerül rábeszélnem, hogy vagy menjen hamarabb és 24-én már legyen fent, vagy menjen csak 25-én, mert az kicsit karcos, hogy egész évben az én szüleim nyakán lógunk, meg tömjük magunkat vasárnap és pont karácsonykor, ami mint kiderül elég fontos számunkra, akkor meg nem vagyunk ott, csak én:( Röviden ennyi:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudtam, hogy itt is laktál :]
      "apu meg kötözi a szaloncukrokat és nagyon fontosnak állítja ezt be" :DD Ez aranyos.
      Általában az én apum is ezt csinálja, hogy Ő hagyja utoljára, akkor lehet Ő is emiatt, hogy ne kelljen keresni, cseles.. :D
      Jujj, métereskalács, na azzal kilóra (méterre) meg lehetne venni :D
      Viszont sajna Téged sem látlak a feliratkozott olvasók közt :(

      Törlés
    2. derossz, milyen lúzerke vagyok:D elképzelhető végül is, mert a FB-ról szoktam megnyitni az új bejegyzéseidet, mivel nekem nincs blogom, meg semmi ilyesmi, nem használom azt az izét, amit szoktak:D feliratkozom akkor most és majd legközelebb nem lesz ez baj:)

      Törlés
    3. Egye kukac, csak hogy lássátok, milyen áldott jó szívem van ;]

      Törlés
  25. Szia! Bár nem kommentelek sűrűn, de minden posztot elolvasok :) Elvileg beleférek a 2 hónapba, tehát szeretnék én is jelentkezni :)

    Nos, pár éve még úgy karácsonyoztunk, hogy én az én szüleimnél, párom a sajátjainál, aztán onnan hazatérve pedig együtt :)
    Ez ugye tavaly óta megváltozott, a kis hercegnőm miatt :)
    Tavaly már 24-én este együtt voltunk 3asban, 25-én anyósoméknál vacsiztunk, 26-án pedig anyukáméknál.
    Valószínűleg idén is így lesz, viszont idén már tényleg igazi karácsonyunk lesz, mert már Kyrának is van egy kis esze és már jobban felfogja a dolgokat :))Idén már a télapót is évezte!

    Na és még a végére, megmondom őszintén fogalmam sincs, hogy fel vagyok-e iratkozva :D Lehet vissza kéne fessem a hajam szőkére? :DD Még amikor elkezdtem olvasni úgy rémlik rányomtam valamire jobb oldalt, de az az volt? :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, hát nálunk is mikor Lara első karácsonya volt, sokat nem értett belőle, minden jól meg lett csinálva, aztán lényegében nem is fogta fel :DD
      Feliratkozva fel vagy, az volt az, de a hajad maradjon azért :D

      Törlés
  26. Szia!! Én szereintem láttál mostanába kommentelni, szinte majdnem mindenhová, kivétel mikor nem akkor is azért, mert nem voltam gépnél.
    Szülőkkel, és másnap a barátomnál szoktam tölteni a karácsonyt. Első nap azzal telik általában, hogy apával délelőtt felállítjuk a fát, szaloncukrokat kötözünk,díszítjük a fát :)Most piros színben fog pompázni a fánk :) Ezután még segítek anyának készíteni a vacsorát. Aztán este lesz, megvacsorázunk, általában húsleves vagy töltött káposzta,vagy rántott hal krumplival szokott lenni, sütik: beigli, zserbó, hókifli, meg ami épp aktuális neten tetsző süti(ez mindig más).
    És ezután odaadjuk az ajándékokat.Másnap barátoméknál is kajálunk ilyesmi, odaadjuk egymásnak az ajándékot.De volt olyan amikor együtt karácsonyoztunk, az is jó volt.
    Most ennyi jut eszembe :)
    Remélem kedvez nekem a szerencse! Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színt még nem döntöttem el, bár általában mindig egyszínűre akarom, de túl sok dísz tetszik, ami színes, és az egész fa az lesz így.. :DD

      Törlés
  27. Szeretnééééém *-*

    Nálunk úgy folyik, hogy 24.-én egész nap sütünk főzünk :) apa halászlét, anya a sülteket( tavaly pulyka volt, idén kacsa lesz sütve, meg aszalt szilvával töltött csirke vagy pulykamell, meg lesz olyan, amit sajttal és sonkával töltünk meg :) ) és a salikat is készítünk( mindig van krumpli sali :D a kedvencem, meg kukorica saláta az pedig tesóm kedvence :), én pedig már 1-2 nappal előtte megsütöm a diós és mákos bejglit ! :) Délután 2 körül közösen feldíszítjük a Karácsonyfát :) itt általában összeveszünk :D , kis pukkadás, de aztán nevetünk :D . Ezután lefürdik mindenki, és átöltözünk szép ruhába :) . Olyan 4 körül neki látunk a Karácsonyi menünek és jól bezabálunk hahaha :D, azután pedig jön a Jézuska :) . Este pedig filmezünk, játszunk, szóval együtt vagyunk :). Másnap azaz 25.-én szoktunk a rokonokkal ünnepelni, itt változó, mindig másnál gyűlünk össze délután, itt is finomakat eszünk -iszunk és jókat beszélgetünk :) . 26.-án pedig itthon vagyunk és nem megyünk sehova, és nem is jön senki, pihenés van :D . És ennyi :( vége a Karácsonynak :( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "itt általában összeveszünk :D " -> na ezért szeretem egyedül díszíteni :DDD
      De tök ügyes vagy, hogy Te sütöd a bejglit :O :]

      Törlés
  28. Szeretnék én is játszani! :D
    Nálunk semmi extra nem volt eddig,mind a 3 nap otthon voltunk(nagyszüleim,apa,anyu és én),max. jöttek a rokonok. :)
    Idén sajnos már máshogy lesz, 24.-én leszek anyuval,25.-én a nagyszüleimmel és 26.-án apuval.. :/ De nézzük a jó oldalt 3 "fám" lesz, 3x több ajándék és kényeztetés. :DD

    VálaszTörlés
  29. Én is szeretnék jelentkezni :) Netes fennakadásaim ellenére azt hiszem sikerült kommentelnem is Nálad mostanában :)
    Nálunk "kész őrület" a karácsony, én is és anyu is elég komolyan készülődünk, egész nap sütés-főzés, este 6 körül vacsi, majd gyertyagyújtás, karácsonyi zenék, ajándék osztás-fosztás. Idén kicsit máshogy lesz,apu és a párom is dolgoznak szenteste, így 24-én csak szolid vacsi anyuval+ öcsémmel, és 25-e lesz az igazi karácsonyozás. Éjféli misére is szoktunk menni, vagy megnézzük a tv-ben és jól belealszunk... és persze a denevérfülű cafatkutyusnak is veszünk meglepit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, emlékszem, sikerült :P
      cafatkutyus :DDD

      Törlés
    2. Nem akartam csúnyább szóval leírni, na :) (persze a legeslegjobb értelemben szoktuk úgy hívni)

      Törlés
    3. Gondoltam, hogy csak becézés :D :P

      Törlés
  30. Ha már meghosszabbodott a jelentkezés, én is beszállok :)
    Hmmm, karácsony. 24-én délelőtt anyuval elvégezzük az utolsó simításokat a menün és a sütiken, ezeket mi már 23-án elkészítjük általában. Reggel nyolc körül elkezdek könyörögni a nevelőapámnak, hogy faragja már bele a fát a talpába, ezt kb. délután kettőre megunja, és akkor belefaragja és behozza. Addig én nézek valami hülyeséget a tévében. Utána feldíszítem a fát, ha mázlim van, nem borul fel közben, de általában nincs mázlim. Amikor végzek, anyám kezd el könyörögni az öcsémnek, hogy hagyja abba egy kicsit a gépezést, és ajándékozzunk. Úgy hatkor ajándékozunk, ja, előtte valamikor ettünk is. Utána még egy kicsit elbabrálunk az ajándékokkal, aztán megnézem a Reszkessetek betörőket, meg azt, ami utána megy a tévében, aztán alszok.
    25-én átmegyek a barátomékhoz, és elmegyünk az ő rokonaihoz meglátogatni őket (vagyis az első, a második és a harmadik szomszédba). Mindenhol eszünk és iszunk valamit, természetesen.
    26-án beülünk a kocsiba és elmegyünk a nagyszüleimhez. Ajándékozunk, sokat-sokat beszélgetünk, halászlét eszünk. Utána átmegyünk anyu testvéréékhez is, szintén ajándékozunk és trécselünk. Este valamikor hazajövünk, és felsóhajtunk, hogy ez is megvolt erre az évre :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már megérte mi :P
      "Reggel nyolc körül elkezdek könyörögni a nevelőapámnak, hogy faragja már bele a fát a talpába, ezt kb. délután kettőre megunja, és akkor belefaragja és behozza." :DD Én 6 évet könyörögtem, hogy egy szöget verjen a falba, hogy felakaszthassak egy képet :D
      Reszkessetek betörők meg elengedhetetlen, addig néztem, míg elszakadt a videóban a szalag :D

      Törlés