2012. december 8., szombat

I love essence nyeremény

Sziasztok!

Igazából nagy meglepi volt ez a csomag, mert én regisztráltam a tesómat is a játékra, és Neki jött egy Primőrös csomagocska, én meg izgatottan felhívtam, elmondtam, Ő meg közölte, hogy szépen nyissam ki, meséljem el, mi van benne, aztán egyezkedtünk.

Na de nézzük is:

Ilyen édi neszeszerben voltak a dolgok:


A cipzáron a húzók szivecskés:


És a benne lapuló termékek:



- I <3 extreme szempillaspirás
- XXXL nudes lipgloss - 05 - Forever Rosé
- sun club - oil control paper
- stay all day longlasting eyeshadow - 02 - Glammy Goes To...
- quattro eyeshadow - 08 - Wood You Mind?
- colour & Go körömlakk - Rich & Pretty

A lakk akkor tetszett meg, amikor már sehol nem lehetett kapni, így annak nagyon nagyon örültem, a mattosító lapokra mindig is kíváncsi voltam, akár csak a stay all day szemfestékekre, ennek meg különösen tetszik a színe is. A szájfény is egész jónak tűnik, a quattro és a spirál is szimpi.

Megegyeztünk, hogy kéri a szemhéjpúdert meg ha nem kell, a spirált.
Utólagos engedelmével azért persze kipróbáltam őket, de ezekről majd később. (innen is bocs :D)

Melyikre vagytok legkíváncsibbak? :]

23 megjegyzés:

  1. Tök jó kis nyeremény :-)
    A körömlakkra vagyok nagyon kíváncsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép, bár még csak margarétán próbáltam, de olyan szép ezüst, némi bronzos beütéssel :]

      Törlés
  2. Ezt a quattro-t annyit kerestem, amikor kivonták a forgalomból :(
    És ugye tudod, hogy lassan nem állok veled szóba? :D De azért gratula :D

    Ilyen mattosító lapocskám nekem is van, nem rossz, csak nagyon pici a felülete, viszont ez az előnye is, mert tényleg bármilyen pici neszesszerbe belefér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jól emlékeztem, hogy ez volt :]
      A lapocskákra kíváncsi vagyok, de gondolom azért nyáron "hatásosabb" próbálkozni vele, nem?

      Törlés
  3. Mindig is akartam egy ilyen essence tatyót, vagy ha nem pont ilyet, akkor csak essence legyen! :DDD
    Jó kis dolgok, a lakk nagyon érdekel...:))
    Gratulálok a nyereményhez! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a kis neszeszert már fel is avattam tegnap, így belegondolva, kényelmesebb így tárolni őket a táskámban, mint csak beledobálni a cipzáros zsebbe az aznapi sminkcuccot.. :]

      Törlés
    2. Ez biztos! Praktikusabb, mint oda belerakni. :)

      Törlés
  4. Gratula nektek :) A szemhéjpúder nagyon tetszik, meg a nesszeszer is édes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát szép is, szóval szerintem fájó szívvel, de azért odaadom majd Tesónak :D

      Törlés
  5. De jó neked, hogy nyertél, én is játszom minden nap, olyan jók a nyeremények :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem csak nemrég tűnt fel, hogy ott van, hogy minden nap más.. :D
      Valami fura volt, de valahogy nem jöttem rá eleinte.. :D

      Törlés
  6. gratula a nyereményhez!! :)
    nagyon jól néznek ki elfogadnám őket,a körömlakkra kíváncsi vagyok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Majd sietek a lakkal, ha már mindenki arra van ráizgulva ;]

      Törlés
  7. nekem a körömlakk megvan, nagyon imádom. :)
    a quattro-ra vagyok a legkíváncsibb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy smink erejére mindenképpen szeretném befogni :P

      Törlés
  8. Gratulálok! :)
    A mattító lapokra vagyok most a legkíváncsibb :) de az i love-os tatyó tényleg nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, akkor azért kipróbálom még, csak ugye nyáron több értelme van :P

      Törlés
    2. Miattam azért most ne próbáld ki :) majd nyáron elolvasom ;) :)

      Törlés
  9. Istenem, de mázlista vagy te :D Gratu! :) A lakk meg a lapocskák érdekelnének főleg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mit mondjak, próbálkozni kell ;]
      A lakk már engem is, csak egyelőre gyógyuljak meg :D

      Törlés