2012. december 22., szombat

Heti örömadagok

Sziasztok!

Végre le tudtam fényképezni a tegnapi szerzeményeket is, bevallom, a héten viszonylag sok dologhoz jutottam, de nagy részét nem én vettem magamnak, kezdjük is sorrendben. :]

Hétfő:

- Határidőnapló: írtam is, hogy kell, ezt 800 ftért szereztem be,  egyszerű, és olyan a beosztása, a nagysága, a mindene belül, amilyen nekem "kényelmes".

Ilyen:





- Sapka: szintén kellett, ilyesmire gondoltam, de sötétbarnában. Semmilyen nem volt ebben a színben, és mivel a kesztyűm fekete, így a fekete mellett döntöttem végül. Veszprémieknek mondom, a Kossuth utcán a SPAR mellett van egy pasi, aki sapkákat, kesztyűket árul, nagyon jó áron, az enyém 1290 Ft volt, de a legdrágább, amit láttam, nem volt 2000 Ft.

Szerda:
 - Tom Tailor sál: Ezt úgy nyertem a BrandLine Outlet fb oldalán, élőben még szebb, pihepuha, és nagyon meleg, és akkora kb. mint egy szőnyeg. :D
imádom :]

Csütörtök:

 - Pókos magyalos medál: Ezt pedig a RavenJuice facebook oldalán nyertem, de a tesóm annyira szerette volna, hogy Neki adtam. :]

Péntek:


- Rövid ujjú kötött, hosszított felső: már egy ideje szemeztem az ilyenekkel, de mindig sajnáltam rá a pénzt, de aztán már 2 hete filóztam ezen a darabon, végül tegnap megvettem. Nem csak a szimpla tetszés miatt, praktikus szempontok miatt is, mert elég hideg van a szalonban, de pulcsiban nem lehet dolgozni, nélküle meg fázom, így egy köztes megoldásként remélem, ez beválik. Ezt egyébként anyuméktól kaptam. :]

Tök ötletes szerintem ez a 3 gomb rajta:


- Lovely Nr. 378 lakk: Ő nem volt betervezve, de annyira gyönyörű a színe, nagyon sötét szürkés-zöldes, arany-óarany beütéssel, 199 Ft volt az akciós kosárban.


- essence ready for boarding táskacímke: Ez már akkor is nagyon tetszett, amikor megjelent, de nem igazán akartam ilyenre költeni, de most 99 Ft a veszprémi Kossuth utcai Rossmannban, ennyiért nem lehet nem elhozni, aki esetleg akart ilyet, de nem jutott még hozzá, az siessen, mert pár darab még volt.


- Ezek ilyen kis cuki öntapadós figurák, a barátom hozta őket, 2 már van a fésülködőasztalon, ők is odatársulnak hozzájuk. :]


- Color Club Wild And Willing lakk: VÉGRE! Végre ő is ideért, elkezdtem már többféle alapon próbálgatni margarétán, mindegyiken kicsit már, magában annyira nem erős, legalább 3, de inkább 4 réteg kell(ene) belőle, viszont gyönyörű mindenhogyan!

Ennyi mindent kaptam/vettem a héten, ami azért jó érzés, mert végül is karácsonykor már külön nem kapok semmit, mivel a parfümöt úgy kaptam, hogy karácsonyra a szüleimtől és a páromtól, meg én is beleadtam még kicsit. :]

Ti hogy álltok a karácsonyi készülődéssel? Meg vagytok már mindennel? Nálunk már csak a fadíszítés és az aznapi főzés van hátra, addig pihi. :]

Miket vettetek magatoknak/kaptatok mostanában?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, jó hangolódást a karácsonyra és azért pihizzetek is kicsit! ;] 

33 megjegyzés:

  1. A kötött felső nagyon tetszik, annyira belebújnék :D Az utolsó lakkra pedig nagyon kíváncsi vagyok, olyan szépnek tűnik *.*
    Nálunk most kezdődik az igazi munka, takarítás, kaja előkészítés.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, amúgy vicces, mert kivételesen úgy hoztam el, hogy nem is próbáltam fel, mert siettem, kifizettem aztán mondta a nő, hogy ha mégsem jó, visszavihetem, és mintha rám öntötték volna.. :]
      A lakk meg tényleg csodaszép, de félek, ez is trükkösen nem olyan lesz a képeken mint élőben :D

      Törlés
  2. Nagyon jó a felső. ;) Biztos csini is leszel benne. :) Olyan öntapadó figuráink nekünk is vannak a koliban, szintén a barátom hozta. :D A lakk is szép, várom majd a posztit róla. :)

    Apukámnak holnap szülinapja lesz, szóval itt is lesz valami már ma.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, azt tervezem felvenni karácsonyra is :P
      Amúgy a rózsaszínt nem tudom eldönteni, hogy mi akar lenni :D
      Akkor boldog szülinapot Apudnak :P

      Törlés
    2. Van sok amiről nem lehet eldönteni, hogy micsoda. :D Nálunk a koliban a tükörre vannak felrakva, és random támadó pozíció vesznek fel, magyarul leugrálnak. :D

      Apukám köszöni! ^.^

      Törlés
    3. Képzeld, a fekete leugrál mindig a tükörről :(

      Törlés
  3. de jo a sapi.meg a kèt cukkerbogàr is :) osszessègèben minden tokre jo:)

    VálaszTörlés
  4. Már szinte minden megvan a karácsonyi készülődéshez, a fa hiányzik már :)
    Én mostanába lakkot kaptam, nyertem Opi lakkot,karácsonyra fürdőköpenyt rózsaszín kapok meg egy parfümöt,DM-ből a Heide Klum Sheine Rose parfümöt, meg még valami meglepit :)
    Mostanába kaptam még oriflamből 8as szemhéjpúdert, avonos púdert,szempilla spirált, és a rossmannba le volt árazva a múltkor a NYC lakkok 450ftért a 225 Water Taxi Peach-et nem tudtam nem ott hagyni :)Már minden ajándék meg van :) Most pihi. Aztán már várom a karácsonyt :)
    Nagyon jó a határidő naplód tetszik :) és a többi dolgok is szépek.

    VálaszTörlés
  5. Óóó, ilyen sapira vadászom fehérben...

    VálaszTörlés
  6. Hű nagyon szépek a lakkok, és jó a sál is! :D
    Nekem még egy kis takarítás hátra van (el vagyok maradva vele, ugyanis olyan rosszul voltam a múlt héten, hogy nem bírtam takarítani, örültem hogy suliba menni meg készülni volt energiám), meg a fa díszítés...:)
    Én is tegnap raktam ki egy "előkarácsonyi" posztot ugyanis barátnőimmel még utolsó tanítási napon télapóztunk/karácsonyoztunk, és megvásároltuk a maradék ajándékot rokonoknak is...:)
    Most épp szünetet tartok, de aztán még nekiugrok a takarításnak...már nincs sok hátra...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Mi majd a fadíszítés után takarítunk, mert úgyis minden tiszta fenyőtüske lesz ... :D

      Törlés
    2. Ahol behozzuk a fát, és ahol fel lesz állítva a fa, ott még mi se takarítottunk, de a ház többi részét szépen rendbe tettük...:D

      Törlés
  7. A pulcsi nagyon tetszik, és a lakkok is, és a két kis manó, nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bírtam otthagyni a Lovely lakkot, a másikat meg már az előző két CC lakkal együtt akartam, csak félreértés történt az üzletben :D

      Törlés
  8. Sapka, sál, határidőnapló stb. nekem is kellene, de még nem vásároltam magamnak, majd karácsony után :D
    A felsővel kapcsolatban: én is így szoktam vásárolni néha. MEglátom, sokallom az árát, nem tudom kiverni a fejemből és visszamegyek a boltba érte :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez annyiból jó csak, hogy amit 2 héten keresztül minden nap akarok, és eszembe jut, később tuti nem bánom meg ;]

      Törlés
  9. Ma beszereztem az utolsó ajándékot is, a csomagolást épp most fejeztem be, asszem kész vagyok mindennel!!!:S
    A pulcsi tetszik nagyon, meg a táskacímke azzal én is szemeztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor pihizhetsz már :P
      Táska is lesz majd, csak kész vagyok, ami nagyon tetszik, nem hozzák Magyarországra, szóval nekifekszem még egyszer az e-bay-nek :D

      Törlés
  10. Mennyi nyeremény, igazi nyertes csaj vagy Te! :-)
    Én mostanában nem sok dolgot vettem magamnak, inkább a többiek karácsonyi ajándékára koncentráltam. Magamnak a karácsonyi ajándékokat vettem, amit mástól kapok - egy olyan göndörítős hajvasalót például, ami Neked is van :-)
    Kíváncsi vagyok nagyon, remélem tudok majd vele én is szépeket alkotni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Apum is mondta, hogy jó a kezem, írjak fel 5 számot :DD
      Na, olyat vettél végül? Bizti menni fog, múltkor nekem is sikerült megcsinálni magamnak, először mondjuk nem volt túl egyszerű, de bele lehet jönni ;]

      Törlés
  11. Jó dolgokat vettél, kaptál. :)
    Egyetértek Pancsival tényleg nyertes csaj vagy! :)

    Szerencsére elég jól állok a karácsonyi készülődéssel már csak pár apró ajándékokat kell becsomagolnom.
    Holnap még sütiket csinálunk,hétfőn is kettőt egyébként délelőtt fát díszítünk,főzünk majd délután ajándékozás. :)
    Mostanában csak ajakápolót,dezodort,sampont,tusfürdőt vettem magamnak másra nem volt szükségem.
    A többiek karácsonyi ajándékát szereztem be,de szerencsére hamar sikerült összesen 2,5 nap alatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem tagadom, na :P
      Az apróságok még nekem is hátravannak csomagolás szempontjából, de az hamar meglesz már és nem is holnapra kell, így az sem baj, ha nem ma csinálom :]

      Törlés
  12. Mennyi szépség, milyen jó, hogy minden napra jutott valami :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, én is pont erre gondoltam, bár csütörtökre nem jutott, a péntek bepótolta bőven :D

      Törlés
  13. A ColorClub meseszép *-* :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, holnapra azt szándékozom bevetni :P

      Törlés
  14. Az Essence címkéből én hoztam el az utolsót. Pont így voltam vele anno, hogy szép-szép de minek?, aztán 99 Ft-ért nem lehetett otthagyni. :)

    VálaszTörlés