2012. december 1., szombat

essence - Snow Jam és Vintage District trendkiadás

Sziasztok!

Ismét két új essence kollekció.
Az egyik a "Snow Jam" nevet kapta, télies színekkel rendelkeznek a termékek.


Lip Balms:

01- Lilac Is My Style
02 - Goofy Blue

Nail Polishes:


01 - Goofy Blue
02- Lilac Is My Style
03 - Life Is A Freeride
04 - Top Of The Ice-stream

Sorbets:

01- Lilac Is My Style
02 - Top Of The Ice-stream
03 - Life Is A Freeride

Duo Eyepencils:
 

01 - Let's Hit The Slope
02 - Petrol Snow-Queen

Mini Files:

Hand Balm:


Nem rossz szerintem, de azért nem is annyira húúúú de durva, a 2. és 3. lakkot mindenképp megnézném azért jól, illetve a mini körömreszelő készlet nagyon praktikus lehet. 2013 január/februárra várható.


A másik kollekció pedig "Vintage District" névre hallgat.

Duo Lipstick&Gloss:
 01 - Vintage Peach
02 - Antique Pink

Blush:
 It' s Popul-art

Eyeshadows:

01 - I' m So Retro
02 - Shopping @ Portobello Road
03 - Get Arty

Gel Eyeliners:

 01 - Shopping @ Portobello Road
02 - Get Arty

Nail Art Decoration Kits:

01 - Smoething g-old Somethin
02 - Designer For A Day
Nail Polishes:

01 - Vintage Peach
02 - Shopping @ Portobello Road
03 - Antique Pink
04 - Get Arty

Top Coat Gel Look:


Annyira nem érzem magaménak ezt a kollekciót, illetve van, ami nagyon tetszik, pl a pirosító meseszép, a lakkok sem rosszak (bár nem értem mért kell külön fedőlakk, mikor már van az állandóban ilyen elvileg) de a szemhéjpúdereket nem igazán tudom hova tenni, illetve a körömdíszek tetszenek, de gondolom túlárazottak lesznek. 2013 januárra várhatóak, mindenesetre ezt is meg szeretném azért nézni. :]

Nektek hogy tetszenek? Mik a kedvencek és mik azok, amik egyáltalán nem tetszenek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

19 megjegyzés:

  1. uha a vintage engem betalàlt.minden kell.:)
    a màsik kollekcio nàlam nem nert

    VálaszTörlés
  2. *nyert.:) helyesiràs egyes leulhetsz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamiért éreztem, hogy Neked tetszeni fog :P

      Törlés
  3. háát szerintem olyan átlagos.
    viszont a körömdíszek nagyon nagyon tetszenek, azok esélyesek a beszerzésre majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, csak attól félek, hogy túlárazottak lesznek :S

      Törlés
  4. Hát ennél még a fantasia is jobban tetszik...de végülis nem rossz...viszont valószínűleg semmit nem fogok megvenni belőle..:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben meg lehet, hogy tetszeni fog :P

      Törlés
  5. A körömdíszeket elfogadnám, a többi nem hat meg ...^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én elfogadni mindet elfogadnám :D :P

      Törlés
    2. Na jó, ha nagyon oda akarnák adni, akkor nem ellenkeznék :)

      Törlés
  6. Tetszik a blog új szíinvilága.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár pont elment a net, így még alakítgatok, remélhetőleg most nem fog elmenni :D

      Törlés
  7. nekem a vintage district nail art kit-jei tetszenek, és a snow jam sorbetek! :) az ajakbalzsamokat meg nem igazán értem, mert a jelenlegiek is színezik vmennyire az ajkakat, szóval nem biztos örülnék egy lila (fagyottnak kinéző) vagy kék szájnak :D

    jó az új design! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezen gondolkoztam, mikor megláttam, bár mindenesetre a 90-es évek csillogós világosrózsaszín ajakápolóinál csak jobb lehet :DD
      Köszönöm :]

      Törlés
  8. a vintage tetszik, a lakkok is meg a díszek, a másik nem nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakkokra kíváncsi vagyok amúgy, már kezdem betegesnek érezni a lakkok iránti vonzódásomat.. :D

      Törlés
  9. Hát, nem a legnagyobb húzása az Essencenek. Az első felejtős, a másodikból a kék zselés tus és a körömdíszítők tetszenek. Nem tudom mi van mostanában, de a Fantasia is langyos lett nagyon, meg ezek is. Télen elveszik a kreativitás, vagy mi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a Fantasia-ra mondtam, hogy nem sok fantázia van benne haha :DD

      Törlés