2012. december 31., hétfő

Decemberi összefoglaló

Sziasztok!

Ez most nem szimplán decemberi összefoglaló lesz, a végén egy pár mondatban az évet is összefoglalom azért, de főként a december kap szerepet. :]

Ami a hónap nagy részét kitöltötte, a karácsony, és a decemberi kihívás, én ezeket a körmeimre varázsoltam. :]
Sajna véget is ért, de holnapra jövök még egy decemberi margarétával, amin minden téma szerepel. 

Rupert egész hónapban nálam volt, Ő volt az egyik hálótársam. :]

dec. 3.:



December elején volt egy kis hó, és Nemesvámoson kikerült a Betlehem, és feldíszítették a fát is. :]


Végre kiolvastam a Bridát, kb egy hét volt, nagyon szerettem, és még jobban éget a vágy a Paulo Coelho könyvek iránt.

dec. 4.:

Újabb havas nap :]

dec. 5.:

A hónap büszkesége, megtanultam sudokuzni, egész hónapban toltam, ha épp ráértem, és a hátoldalon lévő 5 részest is meg tudtam csinálni... :]


Volt nyereményjáték is. :]


A Mikulás is járt erre..

dec. 6.:

Nyertem Csillánál, amit innen is köszönök még egyszer! 

dec. 7.:

A Leo sálam is ideért, imádom, de még nem a szerelem-sál..

dec. 10.:

Amiket Csillánál nyertem. :]


A kis nyakláncnak örültem legjobban talán, imádom!

Sajna közben beteg is voltam, az annyira nem jó, de legalább az idei télre remélem, letudtam...

dec. 13.:

Miss Sporty nyeremény. :]

dec. 14.:

Elvileg nyertem az Essence South Africa fb oldalán, remélem, hamar ideér, nem tudom, mi lesz, így meglepi. :]

dec. 16.:

A BrandLine Outlet fb oldalán is nyertem, egy szép, hatalmas, meleg, puha sálat.

dec. 19.:


Verus megajándékozott, telitalálat volt! :]

dec. 20.:

A RavenJuice fb oldalon is nyertem, de ezt a tesómnak ajándékoztam. :]

dec. 21.:

Kis ajándék és meglepi "tőlem nekem".. :D

dec. 24.:

Reklámfotó... :D

dec. 30.:

Kaptam pendrive-ot, egyből kettőt is, láncfűrész és fúró, mekkora jók. :]

Tegnap még moziban is voltunk, megnéztük a Hobbitot, nagyon tetszett. Ma pedig szerintem kettecskén maradunk, általában egyikünket sem izgat nagyon ez a "Ha Szilveszter, akkor muszáj bulizni" dolog. :]
Ti merre Szilvesztereztek? Hogy telt a december?

És akkor nézzünk egy kis éves összefoglalást, a nagyját úgyis tudjátok a haviakból, ezért nem igazán akarom havonta felbontani, a lényege annyi, hogy az elmúlt majdnem egy évben szinte minden nap blogoltam, nagyon szeretem csinálni, kikapcsol, és a pár pozitív visszajelzés miatt már hasznosnak érzem mások számára is. :]

Sok dolgot tanultam, párszor ötletet adtam másoknak is, elég ok cuccot beszereztem, szerencsére a termékekben keveset csalódtam, új munkahelyem lett, és bár voltak nehéz időszakok, de mindig felálltam és csak erősebb lettem. :]

Összességében azt hiszem, mondhatom, hogy a munkán kívül azért sikeres évet zárhatok, sokat tanultam - nem csak a szépségápolással kapcsolatosan, de abban is azért. :]

Hát, ennyi lenne röviden ez a hónap, év, hihetetlen, milyen gyorsan megy az idő... :]

Remélem, Nektek is jól telt az év, és jó lesz a jövőév is, idén ez volt az utolsó bejegyzés, de a holnapiak már meg vannak, illetve mivel január első hetét a Kedves itt tölti, leginkább időzített bejegyzések lesznek, de természetesen próbálok Mindenkinek időben válaszolni majd!

Köszönöm a figyelmet, és köszönöm, hogy olvastok!

14 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sok nyereményhez, és az évhez is :) Nekem is itt lesz egész héten a Szerelmem <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, akkor legalább jól kezdődik az év ;]

      Törlés
  2. Coelhotól nekem a Győztes egyedül van című könyv van meg,egyenlőre csak bele-bele olvasgattam...annyira nem fogott meg pedig sokatoktól hallottam már mennyire szeretik Coelho-t. Jövőre neki futok még egyszer!:))
    Boldog Új Évet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt is olvastam, én imádtam, bár régebben nem szerettem olvasni, nagyrészt Coelho bácsinak köszönhető, hogy nagyon megszerettem a könyveket :]

      Törlés
  3. Boldog új évet kívánok! :) Én sem vagyok igazán oda ezért a kényszer bulizásért, bár páran ismerősök azért összegyűlünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Neked is! :]
      Persze, az még belefér. Bár én mindig is olyan voltam, hogy inkább kisebb helyen, kisebb társasággal vagyok el jól, mint nagyobb helyen, sok emberrel, sok idegennel :P

      Törlés
  4. Hobbit <3
    Boldog Új Èvet! :)
    Èn sem megyek sehova, otthon várom 2013-at. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Neked is! :]
      Hát, fél 2kor már bőven aludtam, szóval jobb is így szerintem :D

      Törlés
  5. hú hát téged üldöz a szerencse. ennyi mindent nyerni. irigy vagyok. :D azok a pendriveok meg nagyon nagyon jóók. :DDDDD
    Boldog Új Évet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ne irigykedj :P
      Bár remélem, idén is hasonlóan szerencsés leszek :]
      Neked is boldog újévet! :]

      Törlés
  6. Gratulálok a sok nyereményhez és a sikeres évhez! =)
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés