2012. december 24., hétfő

Decemberi kihívás - Karácsonyfa

Sziasztok!

Emlékeztek még ERRE a bejegyzésre? Írtam is, hogy ott nincs rajta fedőlakk, és ez karácsonykor kiderül, miért nem. Hát most kiderül. :P

Az utolsó előtti decemberi kihívásos lakkozás alapja volt ez a lakk, és most nézzük, mit hoztam ki belőle:





Azt hiszem, minden nagyképűség nélkül mondhatom, hogy ez eléggé jól sikerült, és "van benne minden". Nyomdás minta, szabad kézzel csinált (pontozóval csináltam a hóembert), celluxos-díszítőszalagos (fa).


Ez annyira tetszett, hogy a jobb kezemre is megcsináltam, és utcára is viseltem, pedig az ilyen kihívásos lakkokat általában nem szoktam, mindenki megdicsérte, ami nagyon jól esett. :]

Nektek hogy tetszik? Milyen a karácsonyi manikűrötök?


9 megjegyzés:

  1. Bakker, pontozóval ilyen aranyos hóembert csinálni! Ügyi vagy :) Az egész úgy ahogy van, tetszik! Nekem nem volt sok időm alkotni, egy sötétzöld alapra (essence - walking on the wild side) kentem arany színű repesztőlakkot, per pillanat ennyi a karácsonyi körmözés. (Ugye ha ilyen jól tudnék pontozóval festegetni, akkor lenne más is, de nem tudok, az ecsetkészletemet pedig anno eladtam amikor befejeztem a szakmát.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nem is tudtam, hogy körmösnek tanultál :O

      Törlés
    2. Bizony-bizony...
      *walk on the wild side a lakk neve, csak valahogy mindig "walking" ugrik be elsőre. ez az a sötétzöld csillámos essence, amit veszprémben vettem ;)

      Törlés
    3. Igen, tudom melyik, fel sem tűnt, hogy elírtad, automatikusan arra gondoltam :D

      Törlés
  2. de szép lett, főleg a karácsonyi gömb és a csillag :)

    VálaszTörlés
  3. tokre jo lett.ne màr,kit èrdekel màs vèlemènye?olyan cifra manikurrel jàrok itt.:D
    sajàt kèszitèsu gyurut hordok stb....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja nem más véleménye miatt, csak sokszor magamon soknak érzem, ha olyan "csicsás" a körmöm, de máson meg nem zavar... Gyűrűt meg én is szoktam olyat, amit én csináltam :P

      Törlés
  4. Nagyon szép, mindegyik minta nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés