2012. december 4., kedd

Color Club - Love em Leave em

Sziasztok!

Nem titok, itt a kicsike, és már most lelövöm a poént: IMÁDOM! :]

Sajna természetes fényben nem igen volt bőség a hétvégén, azért én is lefényképeztem, de a színe élőben, természetes fényben ilyesmi:


Forrás
És az én képeim, egy rétegben, két rétegben fedőlakk nélkül és két rétegben a btgn fedőlakkal is lefényképeztem.


Color Club - Love em Leave em 1 (vastagabb) rétegben: 


2 rétegben, fedőlakk nélkül:


2 rétegben, fedőlakkal:




Őszintén mondom, egyszerű, de nagyszerű ez a lakk, nem egy Nfu Oh lakk (még mindig az álmom egy ilyesmi is, de nem vagyok telhetetlen.. :D), de imádom, annyira szép maga az alapszíne is, és azért a holo-hatás is eléggé látványos, élőben természetes fénynél/lámpánál is gyönyörű!

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a holo lakkokat? Milyen színetek (márkátok) van, milyet szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

30 megjegyzés:

  1. Uh, ez nagyon szép. Tetszik. Nincs még holo lakkom, de nem szeretnék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, mit írtam kora reggel :OOOO szeretnék ám, buta Tünde :D

      Törlés
    2. Akkor jól gondoltam :DDD
      Ez aranyos volt :]

      Törlés
  2. Nemrég még "óó, én is akarok holo lakkot", most meg van egy tucat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is jöhet egy tucat :DD
      Szerelem még mindig, és úgy érzem, el sem fog múlni :P

      Törlés
  3. már nekem is van egy holo lakkom, a color clubtól szintén, a wild at heart! nagyon nagyon szép lila. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is felkerült az új "kis" listára :D

      Törlés
  4. Oh gyönyörű ez a lakk, barna imádatomat kielégítené. :D

    VálaszTörlés
  5. húú ez gyönyörű!!! én is én is akaroookk!!!!:))
    ja és jó a desinged!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Még Neked is kedvezhet a szerencse :]

      Törlés
  6. egy Color Club lakk az Essie mellett az álmom!!! :)
    mesés lakk :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre esélyes vagy Te is :P
      Én teljesen beleszerelmesedtem ebbe (is) :P

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Ugye? Mióta kilakkoztam vele a körmöm, folyamat azt nézegetem.. :D

      Törlés
  8. Gyönyörű színe van! :)
    Tényleg jól látszik a holo hatás.
    Én is elfogadnám ezt a lakkot. :)
    Nekem olyan igazi holo lakkom nincsen.
    Az Essence holo topping please lakkja van meg.
    Lehet,hogy egyszer beszerzek pl. egy ilyen márkanevű holo lakkot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emellett a holo topping please csak kispályás :P
      (bár azt is szeretem még mindig)

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Megfogalmazhatatlan érzéseim vannak felé, elegáns, visszafogott, de feltűnő, szép, de a holohatás miatt olyan vagány is.. Szívem szerint mindenkinek adnék egyet :$

      Törlés
  10. jaj de nagyon szép... Nekem csak a hello holo van meg... De én is nagyon szeretnék holo lakkokat, ez is felkerült a listámra...

    VálaszTörlés
  11. 102 körömlakkom van de holo nincs...orvosolni kellee a problémát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ha úgy vesszük, hogy a Moyra is ér, akkor ez a 4. :$
      Persze egyszer lesz egy durván holo lakkom is :DD

      Törlés