2012. november 10., szombat

Új pólók

Sziasztok!

Bia szólt nemrég, hogy nézzek körül nála, a blogsale fülön, hátha érdekel valami. Ahhoz képest, hogy először semmit, aztán egy pólót akartam, 9 póló lett belőle.

A lényeg, hogy az elmúlt egy évben lement rólam 10 kiló, sosem volt 5000 ruhám, most is úgy gondoltam, hogy annyi van, amennyinek azért muszáj, viszont a legtöbben nem éreztem már jól magamat, mert még tavalyról maradtak meg, most meg már kb. kiesek a pólóimból.
Lényeg a lényeg, 9 póló jött el hozzám, egész pontosan a barátom találkozott Budapesten Biával, hogy ne kelljen postát fizetni. Persze lemérte Bia is, meg én is a kisebb pólóim, amik most pont jók rám, de azért iszonyatosan izgultam, aggódtam, hogy tutira jók lesznek-e.
Tegnap hozta el őket Tomi, és jelentem, mind jó, az egyik kicsit szűkebb, de még a vállalható kategória. :]

És akkor nézzük is a pólókat:


Nem igényel magyarázatot igaz??? Megláttam, és beleszerettem, hát mekkora kis husi denevér! :]


Bal lábas hétfőkre, fantasztikus! :D


Ez kicsit bővebb, de maga a fazon inkább, szóval nem nagy, csak lezserebb darab, egyszerű, de ötletes.


Ez alapból is aranyos, elég sokat vacilláltam, de Bia felajánlotta, hogy ezt megkapom grátisz, és így utólag igazán örülök neki, érdekessége, hogy az ujja csak ilyen félujj, tehát nem ujjatlan, de nem is rendes.

Ezek mintásak, nem hazudtolhattam meg magam, de végre sikerült pár egyszerű felsőt is beszerezni, aminek leginkább azért örülök, mert a mintás felsőkhöz (mármint ilyen kis állatos meg ilyesmik) mellé nem merek feltűnőbb láncokat felvenni, mert valahogy úgy érzem, nem férnek meg egymás mellett, ezért háttérbe is szorultak a nyakláncok.


Ez ilyen világos bézs színű felső, sosem volt ilyen színű felsőm, de kifejezetten tetszik magamon.

Az alábbi két póló majdnem egyforma, de mégsem, az egyik passzentosabb, a másik lezserebb, mindkettő V-kivágású, szeretem az ilyen nyakú felsőket (is.).




Az utolsó két darab pedig teljesen egyforma, két fekete, zártabb nyakú póló, nekem ezek is nagyon tetszenek.

Nem szoktam ilyen vásárlási napokat kihasználni, és őszintén szólva, nem igazán állok úgy, hogy több felsőre költsek boltban, turkálóban is max 2t kaptam volna annyiért, mint amennyit ezekért fizettem.
Nagyon örülök mindnek, Bia, Neked meg köszönöm szépen még egyszer!

Nektek hogy tetszenek? A mintás vagy az egyszerű pólókat preferáljátok inkább?
Köszönöm a figyelmet, szép estét!

32 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen! Örülök, hogy jók lettek!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még én, végre nem kell tipródnom reggel, hogy mit ne vegyek fel :D

      Törlés
  2. jaj hát az első kettő oriási!:))) a mondayesre figyelj hogy tényleg csak hétfőn hord!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, én is pont erre gondoltam, hogy azért szerdán tré lenne ebben megjelenni véletlen :D
      De majd odafigyelek ;]

      Törlés
  3. Az első kettő nagyon szupiiii :)

    VálaszTörlés
  4. mindegyik póló jó vétel volt! :) a bézs olyan egyszerű és biztos nagyon jól áll! :)

    ha van kedved nézz be hozzám, épp ma indult egy mini karácsonyi nyereményjáték, ha van kedved, játssz! :)
    http://leilahercegno.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, mindig egyszerű pólókért indultam, aztán csak mintásak jöttek velem.. :D

      Törlés
  5. Én nem vagyok nagy pólós, de a Little Miss Perfect nagyon cuki :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan, mint a Simpson filmben, amikor a Lisa szerelmes, akkor is ilyen fejet vág, aztán elájul :D

      Törlés
  6. Én imádom az ilyen feliratos mintás pólókat, annyira jófejek :D. Viszotn a pólóvásárlásom általában katasztrófába torkollik mert a magasabb nyakúak mindig lenyomják a cicim, amit utálok, mert kb levegőt se kapok (mármint ami a méretem lenne, mert a 6xles nyilván nem nyomná le, de attól még nem akarok sátrazni :D), viszont ami meg mélykivágású, azokon nincs felirat/minta, vagy a karja van úgy beszűkítve, hogy elvágja a karom, amire meg allergiás vagyok. Szóval most kb standart öt pólóm van, a többi inkább atléta, de nagyon tetszenek a tieid, irigylem őket :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú ne is mondd, ha olyan egy póló, hogy rendesen a nyakamhoz ér (így a torkom aljához vagy nem tudom hogy mondjam, de tuti érted) vagy szűkebb egy garbó, nem bírom elviselni és szó szerint tépem magamról.. De alapból azt sem bírom, ha valaki a nyakamhoz ér oldalt/elől, vagy ha túl szűk a kabát nyaka.
      A cicilenyomós is ismerős, vagy jó hasba de felül kényelmetlen, vagy felül kényelmes, hasba meg lötyög.. Nem értem mért ilyen hülyén van megcsinálva, olyan mint amikor a nadrágoknál a nagyobb méret sokkal hosszabb már, de ha meg levágod az alját, akkor elveszti a fazonját.. -.-"
      Pedig szerintem az átlag emberek azért nem 1méter 80asak és 32 kilósak..

      Törlés
  7. Az első nekem is megvan kékben, nem vagyok oda az ilyen mintás pólókért de ezt úgy szeretem, olyan cuki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ez nagyon :]
      É sajna annyira imádom a cuki mintás pólókat, hogy szinte már csak az volt, de azért néha kell a "komolyabb" felső is, még ha csak egy egyszerű, minta nélküli póló. :]

      Törlés
  8. A denevért imádom , annyira jó aaaaarc :D

    VálaszTörlés
  9. Cukik ezek a mintásak :) Nekem egyébként pont nincs egy se szerintem, jobban szeretem a simákat vagy amiken van egy pici különlegesség (mint pl. a vállnál húzott ujj). De a feliratosokat már jobban elviselném, hmm be is kéne szerezni valamilyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem bírok szabadulni a mintáktól, mindenki azt mondja, hogy sosem fogom "kinőni" ezt :D

      Törlés
  10. Szia :)
    Remélem nem valami baj miatt ment le az a 10 kiló.
    A pólók nagyon jók! Én a mintás és simákat is preferálom. Egy farmerrel akár egy laza sportos, vidám összeállítás vagy egy komoly, hivatalos összeállítást is összehozható!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, emiatt is akartam már pár minta nélkülit is, mert persze megvan a helyük és idejük, de azért mindenhová nem hordhatóak. A fogyás szerintem egyrészt stressz miatt, másrészt meg a kicsikét egészségesebb táplálkozás miatt van, régen elvoltam simán 3 szendviccsel minden nap, mostanában meg eszem hétközben is főtt ételt, meg jobban figyelek, hogy este ne nagyon nassoljak már. :]

      Törlés
    2. Akkor végül is a fogyásod kapcsán gratuláció illet!
      A helyes táplálkozás fontos, örülök, hogy te is odafigyelsz mit eszel :)

      Törlés
    3. Köszönöm, bár azért még közel sem 100%-os, de a lényeg, hogy jobb, mint volt. Nem szoktam egyébként újévi fogadalmakat tenni, idén januárban amolyan kívánságlistát írtam, miket szeretnék elérni az idei évben, legalább ez már sikerült :]

      Törlés
  11. jajjj az első kettő nagyon jóóó. :3
    meg a két fekete V kivágású tetszik még nagyon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felvéve a másik két fekete is elég mutatós, olyan rafinált a nyakkivágása :]

      Törlés
  12. Én imádom a mintás pólókat. Én is szemeztem azzal a devéressel. ^^

    VálaszTörlés
  13. A denevéresre lecsaptam VOLNA még előtted, ha jó lett VOLNA rám :DD :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha az a VOLNA ott nem lett VOLNA ugye? :P

      Törlés
  14. nekem a bézs színűvagy szürke póló és a feketék tetszenek!!
    Egyszerűek de nagyszerű!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és tipikusan olyanok, amiket egy szép, különleges lánccal fel lehet dobni :]

      Törlés
  15. szia,ha érdekel itt is van blogsale: http://brittanyshop.blogspot.hu/

    VálaszTörlés