2012. november 1., csütörtök

Tegnapi szerzemények

Sziasztok!

Tegnap már írtam FACEBOOKON, hogy betévedtem a Rossmannba, és vettem is pár apróságot. Ezeket mutatom most meg Nektek.

Előtte viszont elmondanám, bár ez főként a veszprémieket érinti, hogy a Kossuth utcai Rossmann olyan lett, mint a plázában lévő. Ezzel nem is lenne gondom, de 3 essence állvány helyett már csak kettő van itt is. :(
Illetve ami még érdekes lehet, van pár Catrice Coolibri és essence Ready for boarding kollekciós darab leárazva!

És akkor nézzük, miket vettem:



- Alterra Repair Makadámdiós-Fügés sampon: ez egyértelmű, kellett, mert már nem sok van az előzőben. Ha szeretnétek, lesz róla szó egy külön bejegyzésben is.
A többi pedig már kívánságlistás darab.
- essence Colour&Go körömlakk - Grey To Be Here
- essence körömnyomda mintalemez
- Catrice - Have You Seen Alice? szemhéjpúder

Nagyon nagyon sokat vacilláltam, mivel "lepjem" meg magamat. Mindenképpen szerettem volna pár apróságot, kellett a kis lelkemnek, gondolkoztam, hogy a Catrice Steelm My Heart és Steel My Soul lakkját vegyem meg, de most sokalltam a 800 Ft-ot értük, pedig alapból nem vészes az ára a méretéhez viszonyítva. Aztán ami tuti volt, hogy most kell, az a nyomdalemez, egyetlen darab árválkodott belőle, szinte sírt, hogy hadd jöjjön el velem. Végül úgy döntöttem, legyen inkább egy körömlakk, méghozzá a Grey To Be Here. És végül betettem a kosaramba a hőn vágyott Have You Seen Alice szemhéjpúdert. Aztán a pénztárnál mégis vissza akartam tenni. De végül megvettem, bár mindig is az ára tartott vissza, de úgy voltam vele, hogy mindegy, hogy most veszem meg ennyiért, vagy 1 hónap múlva.

Nem vettem túl sok mindent, és csak kívánságlistás dolgok kerültek be, már nem dőlök be a "dejó, csak ennyi? akkor ez kell" szituációknak, mindig megnézem az akciós kosarat, de nem hoz lázba, csak ha olyan dolgot találok, amit teljes áron nem akartam megvenni, mert drágálltam. (pl. trendkiadásos termékek.)

Miről szeretnétek olvasni? Megvan valamelyik termék Nektek? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, kellemes pihenést!

18 megjegyzés:

  1. Most szerintem nagyon jól néz ki az üzlet, de én is hiányoltam a harmadik Essence állványt :/
    A szemhéjpúder érdekelne, hogy néz ki rajtad! *.* :) Az a nyomdalemez is annyira jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én jobban szerettem a régi kinézetét, de majd megszokom :]
      Na arra én is kíváncsi vagyok, nagyon remélem, hogy legalább jól áll majd :$

      Törlés
  2. a mintalemez nekem is a birtokomban van :)
    magyar blogokon nem láttam még :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak egyen láttam, ha jól emlékszem talán Kittinél, már fel is avattam ám :P Eddig amúgy ez tetszik legjobban az essence lemezei közül, mindegyik minta illik hozzám, nem csak 1-2 :]

      Törlés
  3. Ezzel az Alterra samponnal már szemezgetek egy ideje, kíváncsi lennék rá, hogy teljesít. A szemhéjpúder érdekel még, milyen is valójában, a képeken még nem sok látszik belőle ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor sietek mindkettővel majd :]
      A koffeinest akartam eleinte, de végül emellett döntöttem, valamiért az drágább :S

      Törlés
  4. Szia! Ezt most nem értem, nem úgy volt, hogy nov. 7-én nyit a megújult Kossuth u.-i rossmann??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dede, úgy volt, de hétfőn mikor arra mentem a pályaudvarra, meg is lepődtem, hogy ki volt táblázva, hogy megnyitottak, bár mivel múlthéten már szinte teljesen be volt rendezve, valahogy sejtettem. de inkább előbb nyissanak, mint később :P

      Törlés
  5. A Grey-t To Be Here-t vettem meg először az új kollekcióból, oda meg vissza vagyok érte, de még tesztelésre vár. Addig nézegetem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már fel is avattam! :D
      Ne várj vele túl sokat, majd meglátod mért mondtam ezt :P

      Törlés
  6. Én is azt hittem, hogy majd csak jövő héten nyit az "új" Rossmann". A csuda vigye el őket, hogy csökkentették az Essence állványok számát :-(
    Bár én viszonylag ritkán jártam ide, mert a plázában egyszerűbb számomra a parkolás, de akkor is.
    A körömnyomda lemezre lennék kíváncsi (bár lehet nekem is megvan :-) - főleg a teljes körmös mintára

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy megszoktam a hármat, és most olyan fura volt.. Bár lakkok közül nagyon sok nincs is kint megint.. :S
      Hát, épp az van rajtam, szóval hamarost láthatod :P

      Törlés
  7. Majd írj a samponról légyszi:) én is nemrég vettem Alverdéset, de eddig nem nagyon tudok róla jót mondani :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksi :]
      Előtte is szilikonmenteset használtál amúgy?

      Törlés
    2. Akkor nem nagyon értem mert nekem eleinte volt csak "elviselhetetlen" :S

      Törlés
  8. Alterra sampont használok én is, bár egy másik fajtát, szóval engem is érdekelne ez a makadámdiós-fügés:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez a harmadik fajta, az előző annyira nem jött be, így arról nem is írtam, viszont mivel ez "újdonság", talán másnak is érdekesebb :]

      Törlés