2012. november 12., hétfő

A kis fejemből I.

Sziasztok!

Előre leszögezem, azt hiszem ez egy olyan kusza, mindent bele bejegyzés lesz. Csak leírom azt, ami éppen most van a kis fejembe. Aki elolvassa, megköszönöm, aki nem, annak is. :D
Na de erről majd kicsit később.

Az eleje drog(éria)sztori lesz, a cél, Colour arts szemhéjalapozót venni, lecsekkolni a Twilight kollekciót és az essence parfümöket. Első köröm a Rossmannban volt, ott be is szereztem 600 Ftért az előbb említett szemhéjpúderalapot, de semmi más nem mozgatott túlzottan. Aztán elmentem a dm-be is, a vámpíros kollekció amennyire tetszett a képek alapján, élőben annyira nem hatott meg. Olyan szép, jó, de maximum akciósan venném meg őket. Nem tudom mért, mostanában mindig meglesem az akciós cuccokat is, de valahogy egyáltalán nem jellemző már rám a "Húúúú, csak ennyi? Akkor ennyiért megéri akkor is, ha csak egyszer fogom használni" érzés, most is inkább arra gondoltam, hogy majd a nagyobb kívánságlistás dolgokra akarok gyűjteni, egy holo lakknyi össze is jött már, ezért azt hiszem, Verus nyert, Ő azt mondta, még idén lesz, egy már van, még egy bézs színűt mindenképp szeretnék, meg egy ezüstöt. De persze mindent szépen idővel. ;]

A másik cél, a Like A Day In A Candy Shop essence parfüm volt, volt is, az a kis pici 1200 Ft, magamra fújtam, és nagyon nem tetszett, de persze vártam picit, frissen nyírt fű illat, amit ugyan szeretek, de nem magamon. Aztán így a dm-ből üres kézzel (és boldogsággal, hogy nem csesztem el a pénzem felesleges dolgokra) jöttem el, és jelentem, azóta egy kis vanília illata is van a parfümnek, de hogy még 6 kézmosás és zuhanyzás után (!) is érzem, de olyan túl erős illat, nagyon nem nekem való..

És innentől jön a lelkizősebb része azt hiszem. 
Hétfő van. Sosem aludtam túl jól vasárnap este, rögeszmém, hogy elalszom, elkésem, nem mintha bele lehetne ebbe halni, de bennem van. Viszont az eddigi munkahelyemen ez csak kéthetente volt gond (mert minden 2. héten délutános műszak volt), de mindig inkább a kedd volt a kritikus, úgy a hétfőket nem utáltam, csak olyan kómás voltam kb 10-ig.. de mióta az új helyen vagyok, hiába csak 9re kell menni, a tudat, hogy délután fél5-5-ig ott leszek, ha van vendég, ha nincs, már magában frusztrál sokszor, de amikor tényleg nincs senki, na akkor megzakkanok, és tele van az agyam mindennel. Mert ilyen vagyok, kattogok minden szaron, amit nem szeretek,de kiskorom óta ilyen vagyok. Bár mostanában próbálom kordában tartani magam és nem a negatívumokkal, hanem a pozitív dolgokkal foglalkozni. Mert rengeteg van. Olyan dolgok vannak, amik természetesek (nem csak számomra, sok ember életében), ezért sokszor nem is becsülik meg annyira. Ilyenkor mindig arra gondolok, hogy bár nem tudom még önállóan fenntartani magamat, hálás lehetek azért, hogy vannak szüleim, akik segítenek - még ha van, hogy nem értünk egyet is. Hogy van hely, ahová haza járhatok és hogy vannak barátaim, hogy egészséges vagyok. Hogy bármennyire is nem tudom fenntartani még úgy magamat a szó szoros értelmében, mégis mindig meglephetem magam, vagy éppen másokat, vagy más lep meg engem. Akár egy párizsi kockával, vagy egy öleléssel csak.
Ne kérdezzétek, hogy ez most miért, honnan, miből, nem tudom, nekem néha vannak ilyen kitöréseim, és azt hiszem ez nem baj, sőt mindenkiben kéne legyen ilyen néha. És erre is van a blog, hogy szórakoztassam elsősorban magam, másodsorban Titeket, ha valaki elolvassa, hálás leszek érte, ha még ír is a kis hülyeségemre, még inkább, de ha valaki nem vevő a lelkizősebb témákra, azt is tiszteletben tartom.
Már több, mint háromnegyed éve írom ezt a blogot. Életem része lett. A fodrászat és a szerelmem és a barátok,család mellett azt hiszem, mondhatni, ezzel töltöm a legtöbb időm, és szeretem is csinálni. Nyilván nagyon jól eső érzés a pozitív visszajelzés, és megmondom őszintén, az elmúlt két hónapban két cég képviselője is felkeresett együttműködésre, az egyik csak írta, hogy majd kérik a címem, de persze azóta sem kérték, a másik pedig el is kérte, kb két hete, de azóta semmi. Ilyenkor nem az bánt, hogy mégsem kaptam semmit, hisz nem ezért csinálom, hanem az, hogy akkor mért kell húzni a mézes madzagot az ember előtt? Vagy ha vissza akarnak táncolni, dobjanak egy mail-t és 2 perc puffogás után mosolygok az egészen. Mert nálam mindig súlya van a szavaknak, ha valaki azt mondja, felhív, én várni fogok rá. Vagy ha valakinek én mondom, hogy majd hívom, hívni is fogom. Na mindegy, lényeg a lényeg, mindennek oka van, én ebben hiszek, hogy minden kapcsolatban áll mindennel, és hogy bár el tudja rontani a kedvem az esős idő, vagy hogy beázott a cipőm, mégis örülök, hogy van otthonom, ahol meg tudok szárítkozni. :]

Az előbbiekre visszatérve pedig, nagyon fontos számomra a blog, és bár több ezer forintos ajándékokkal, játékokkal sajnos még nem tudok meglepni senkit, azért sokszor gondolok Rátok, jó ideje a fejemben van, hogy kéne valamilyen játék, mert ugye mindenkinek mégsem küldhetek ajándékot, pedig szívem szerint azt tenném. Én is elég sokat nyertem az elmúlt egy évben, és szerencsésnek is tartom magamat, de nem csak kapni, adni is nagyon szeretek.
Így az elkövetkező 1-2 hónapon belül biztosan lesz játék, itt is és a blog facebook oldalán (ITT) is szeretnék egy kis csekélységgel kedveskedni, hálálkodni Nektek.
És a kérdésem, hogy ki mit szeretne? Ezzel kapcsolatosan kitettem az oldalsávba egy kérdőívet, aki szeretne, ott leadhatja a szavazatát.

Aki eljutott idáig, ismét hatalmas cuppanós puszi a pofijára, köszönöm, hogy itt vagytok nekem, és köszönöm a figyelmet!

33 megjegyzés:

  1. A szar hétfőkre: legalább lesz alkalmad hordani az új pólódat :))

    VálaszTörlés
  2. Én szeretem az ilyen "kitöréseidet" ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök, biztos akad, aki nem értékeli :P

      Törlés
  3. Én örülök, hogy néha kiöntöd a lelkedet...(és annak is, hogy a végén a munkahelyes probléma megoldódott), jó olvasni ilyet is, ugyanis ez sokkal személyesebbé teszi a blogot...meg hát kiadhatod itt a feszültségedet is...:)
    Egyébként ha nem foglal le semmi engem, akkor én is érdekes dolgokon kezdek el kattogni...Amúgy szerintem a kómás dolgot mostanában az időjárás is okozhatja, ugyanis mostanában én is nehezen kelek (bár szerencsére én nekem még nem dolgoznom kell bejárni, csak suliba...), de ott se túl jó, hogy az első pár órát szinte zombiként töltöm...
    Egyébként egyetértek azzal, amit a kimondott szavakról írtál...én se szeretem, azt ha valaki ígér valamit és nem tartja be...vagyis ha nem tudja betartani, akkor legalább szóljon, ne kifogásokat keressen...
    Én mint említettem régebben hozzászólásban, nem nagyon szoktam kommentelni, főleg az időhiány miatt (most is éppen matekoznom kéne), de úgy gondoltam ehhez azért hozzászólok, ugyanis engem nem csak a sminkes, hanem a személyesebb hangvételű bejegyzések is érdekelnek...Így sokkal közelebb kerül a blogger(ina), és a blogja is az olvasóhoz, ami szerintem jó dolog...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, még teljesen nem, mert nem alakult még ki a vendégkör, de a nyafizás helyett rajta vagyok ezerrel, így legalább a lelkiismeretem tiszta. :]
      Jajj ne is mondd, már két ébresztővel tolom, de ma is visszaaludtam, már gondolkozom a 3. beállításán is.. Olyan rossz ilyenkor már a meleg takaróból kibújni, hát még ha jön a tél tényleg. :S
      A többinek pedig örülök, én is szeretem mások személyesebb bejegyzéseit olvasni. :]

      Na de spuri matekozni :P

      Törlés
    2. Hát azért az, hogy már biztosan elhelyezkedtél az már a megoldás (kezdete)...ami jó dolog...:)
      Sok sikert egyébként a vendégköröd kialakításához/bővítéséhez! :)
      Amúgy nekem az ébresztők mellett a szundi üzemmód is ott van...már 6-ra állítom az ébresztőt, hogy 7-re ki bírjak mászni az ágyból...néha így se sikerül...:/

      A matek azóta kész lett, de soha nem fogom használni szerintem, max érettséginél, ha pont ezt kérdezik...

      Törlés
    3. Igen, remélem itt hosszabb távon leszek :]
      Jajj ne is mondd, 2 ébresztő telefonon, de már félálomból is megoldom a kikapcsolom őket.. :D
      A volt külön matektanárom mondta meg a tutit, mikor kiborultam, hogy hol fogom én ezt használni, közölte, hogy sehol, tanuld meg, érettségizd le, aztán felőlem el is felejtheted.. :D

      Törlés
  4. Szia!!Én elolvastam a bejegyzésed, nekem tetszett, és tök jó ez a kis egyéni bejegyzés is!
    Ln is szoktam "kattogni"szavaiddal élve.
    Reggeli kelések nehezek, de sztem sok mindenki így van vele.
    Az meg jó, ha van valaki aki szeret és vár haza, szüleid, szerelmed, barátnőd.Már egy ölelés is elég.
    Akkor rossz, ha már nem várnak a szeretteid :(((
    Én szívesen, olvasom a blogod, kérdőívet is megnézem.
    Szeretnék azért ilyen bejegyzéseket is.

    Ja és köszönöm a köszöntést!
    puszi Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos haza még nem vár, mert ő budapesti, én veszprémi, de remélem annak is eljön hamar az ideje :$

      Törlés
  5. Mondtam én, hogy idén még lesz. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Túl jól ismersz, olyan ez mint a tetkó, nem lehet abbahagyni :D

      Törlés
    2. Ne is mondd, már a másodikon gondolkodom. :P

      Törlés
    3. Már azzal álmodtam :D
      Csak az a nyomorom, hogy annyira még nem vagyok pro e-bayezésben, eddig mindig a .hu-t használtam, csak a sálnál, amit Te linkeltél, ott rendeltem a .comról, de ott ugye ingyenes volt a szállítás, viszont itt láttam már nagyon drága szállítási költségért is :S

      Törlés
  6. Tetszik, hogy pozitívan állsz a dolgokhoz!
    Szerintem ez a legfontosabb :-)

    VálaszTörlés
  7. annyira jó olvasni,hogy pozitívan próbálsz állni a dolgokhoz, ez annyira szép :)
    a blogodhoz meg gratulálok,mert nagyon szuper,a kedvencem, és mindent elolvasok, még ha nem is kommentelek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj, mindig kell valami kis szépség, még ha sokszor morcosnak is látnak kívülről, de hát pl. amikor egyedül buszozok, vagy sétálok, mit vigyorogjak egymagamnak? :D
      Utóbbit meg nagyon köszönöm :]

      Törlés
  8. Tetszett ez a kis személyesebb bejegyzésed :). Amúgy én a DM-ben az összes essences minit magamra fújtam,és olyan tolakodó erős az illatuk először, nagyon nem tetszett. Aztán kis idő után az egyik kellemes lett, de már nem tudom melyik volt az :D. Viszont most rá vagyok kattanva az Yves Rocheres vaníliás parfümömre, ami 2200 Ft a 100 ml és még tartós is, szóval azt fújkálom mostanában (meg a pink sugar sensualt, az új szerzemény:D)

    A második részhez csak annyit, hogy én május óta nem dolgozom, mert nem találok normális munkát, ami mellett tudnám csinálni a sulit s, és nem vesz el a 24 órából 12-t. Szóval nekem egész napjaim vannak kattogni, persze nem csak itthon ülök a seggemen, most én vezetem a háztartást (na jó a főzést kivéve, mert akkor hamar lefogyna itt mindenki :D) meg nagyikámat gondozom, hozzá járkálok fel, de folyton azon kattogokk, hogy mi lesz, belátható időn belül nem fogom tudni magam elválasztani a szüleimtől. Nem mintha akarnám, de jó lenne a saját lábamon állni. Most ott vagyok, hogy megint zsebpénzt kapok, ami 21 évesen azért már cikinek érzek, de mondjuk nagyon hálás vagyok, hogy anyáék nem buzerálnak a melóval, hogy miért nem találok, és emellett még a főiskolát is finanszírozzák, szóval ha meg innen nézem szerencsés helyzetben vagyok. Csak lesz valahogy :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így éreztem, de nem tudtam, hogy megfelelő szó- e ilyenre a tolakodó, de ezek szerint igen. Én általában olcsóbb parfümöket veszek inkább, mert ismerem magam, hogy ha elég egy fújás is, akkor is képes vagyok 5öt magamra fújni, ezért nem baj, ha inkább gyengébb. :D

      Az mondjuk szerintem még a jobbik eset ha az ember legalább tanul, de az otthon lazsálást nem nagyon tűröm meg én sem, csak ugye a vállalkozásnál nem elég az, hogy magad tartsd fent, hanem a rohadt sok fizetnivaló a "semmire". (tehát ha 300ezret keresek akkor is fizetem a járulékot, de ha 3000et, akkor is :S)
      De így van, mindig van valahogy, és minden kezdet nehéz, szóval fel a fejjel, én drukkolok Neked! :]

      Törlés
  9. Kitartás, én is ezt mondom! =)
    Az essnece Alkonyat cuccokkal én is ugyanígy voltam. Az Alice-os körömlakkra nagyon rákészültem, de nem tudtam otthagyni érte 650 Ft-ot. :S
    Viszont ha Holo lakkot szeretnél olcsón nézz szét 100Ft-os boltban, én a multkor 180 Ft-ért zsákmányoltam egy csodaszépet.
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2012/11/butterfly-single-holo-teszt.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megnyugodtam, hogy nem csak engem nem hozott annyira lázba :]
      Hú, ez tök szép, de nálunk mindig csak az ilyen sima, maximum gyöngyházas vagy csillámos lakkokat látom, de azért majd még körbenézek, hátha beújítottak már.. :S

      Törlés
  10. Jöhetnek még ilyen posztok, jó olvasni a gondolatmenetedet, a hétfőkhöz-keddekhez pedig kitartást, nálam sem túl népszerűek... Ja, és vajon (VAJON) mire szavaztam nyereményileg? :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerencsére a kedd szabadnap, így az könnyen átvészelhető azért :P
      VAJON körömlakkra? :P

      Törlés
    2. Te egy LÁTNOK vagy! Amúgy jó, hogy Nálad is lesz játék, így legalább nem Te nyered majd ;-) :-D

      Törlés
    3. Legalább annyira vagyok látnok, mint Peter Griffin :D
      haha, jogos, de azért nem ér utálkozni :P

      Törlés
    4. Jaj, dehogy utálkozom, Hozzád leglább jó helyre kerülnek a dolgok. Kis mágnes :-D

      Törlés
    5. Bizony :]
      Már a szerencsecsomagot is megkaptam, Betti meg csak szerencsemalacnak hív.. :D

      Törlés
  11. Néha ilyen is kell, így leszel egyensúlyban :) Mellesleg ezzel én is így vagyok, hogy minden okkal történik, semmi sem véletlen. Bár ez tényleg elég szemét dolog, hogy megkeresnek, aztán semmi. Akkor inkább ne is írjanak semmit, szerintem. Nah de nyugodtan jöhetnek az ilyen személyesebb hangvételű bejegyzések, hiszen ez a TE blogod :) mi meg olvassuk!
    'Első köröm a Rossmannban volt' Ezen egy pedig ideig agyaltam, hogy milyen köröm volt ott, aztán leesett.. oh :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ezt nem értettem én sem, bár 3 hét telt el, letettem róla, majd ha akarnak újra megkeresnek. :]
      A Rossmannoson most jót mosolyogtam :DD

      Törlés