2012. november 28., szerda

Simple

Sziasztok!

Tegnap végre volt időm picit gyakorolni, de kezdeném azzal, hogy régen a folyékony tusokat preferáltam, és nem szerettem a filces tust, na most ez teljesen megfordult mostanában, de a filces tusom kifogyott, így újabb dolog került a listára.. :D

A cél a tusvonal gyakorlása volt (a végén kiegészítettem farkincával is, de jól tettem, hogy még előtte is készítettem képeket, ugyanis amit filces tussal meg tudok csinálni, az folyékonnyal most épp nem ment - ahogyan azt sejtettem is..), illetve ki akartam próbálni a rózsaszín szájceruzát, amit a kolléganőmtől kaptam.

Na és akkor a (majdnem)végeredmény:

Természetes fényben:



Vakuval:


Használt termékek:
Az Undressed paletta 1. 3. és 5. színét használtam, és újra rájöttem, hogy nagyon jól tettem, hogy megvettem ezt a palettát. :]

Még mindig picit fura magamon az erősebb rúzs, de egyre jobban kezdem megszeretni. :]
Nektek hogy tetszik? Milyen sminket szoktatok viselni mostanában? Melyik tust használjátok szívesebben?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

22 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos vagy így, jól áll a rúzs :) Én az essence zselés tusát szeretem a legjobban, nekem az vált be eddig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, bevallom kicsit féltem kitenni azért, de hát csak így látjuk, hogy fejlődünk :]
      Én még annyira nem szoktam meg, addig akartam, míg végül januárban megkaptam a szülinapomra, de még mindig nem barátkoztunk meg - bár kezdem azt hinni, ez az ecset hibája, mert túl vékonyka nekem, szóval lehet az újabbal kéne kipróbálni legközelebb :]

      Törlés
  2. Csini, ezen nincs mit ragozni. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól áll ez a rúzs, szuperek ezek a mosolygós képek! Gyakrabban kéne hordanod ilyen jellegű szájkencéket azt hiszem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, eleinte még a natúrabb színektől is ódzkodtam, de ezt nagyon nem bántam meg, hogy megvettem :]

      Törlés
  4. Egész más az arcod így, megnyitja a szemeid. :)
    Nekem egyébként jobban tetszel tusvonal nélkül. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt néztem én is, hogy milyen más így :P

      Törlés
  5. Nagyon jól áll a tusvonal. Szépen kiemeli a szemed. :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon tetszik és marha jól áll:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett a tusvonalad :) És az élénk színű rúzs is nagyon jól áll, a határok feszegetése, ugye...^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen, pont tegnap írtam Nálad ezt :]
      Azért még van hová fejlődni, kiestem a gyakorlatból, sajna a szemceruzás dolog lett a rutin, ezt meg hanyagoltam sokáig :S

      Törlés
  8. Azta :) ez a smink nagyon jól áll! Többször hordj tusvonalat és ilyen erős rúzst ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, tök jól esik ám ilyet olvasni, már csak szép farkincát kéne tudni csinálni :P

      Törlés
  9. Nagyon jól áll neked ez a smink :)

    VálaszTörlés
  10. ez is csini smink lett!!egyszerű hétköznapi sminket viselek általában. buliba van feltűnőbb. Fekete tust használok vagy sötét zöldet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Sötét zöldből milyet? :O

      Törlés