2012. november 30., péntek

Pénteki kedvencek - újabb libabőrösítő hang

Sziasztok!

Nem nagyon akartam nézni a Voice-t, de végül elkezdtem, megtetszett, bár az elejéből egy részt nem láttam, és a múlthéten sem láttam az egészet, ezért kedden megnéztem, miről maradtam le. Aztán a 2. videó nézésekor végigfutott rajtam a hideg, libabőrös lettem, és ennek oka a videóban szereplő fiatalember mesés hangja.



A lány hangja is nagyon tetszik, de Dénesé valami iszonyatosannagyon... :]
Azt a részt pont nem láttam előtte sem, amiben Ő volt, de abban is nagyon jó volt szerintem:


Nektek hogy tetszik? Nézitek a Voice-t? Ha igen, ki a kedvencetek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Egy pár részt láttam, annyira nem kötnek le ezek a műsorok. Szabó Kimmel Tamás miatt még nézném is, földim, és imádom, mint színészt.
    Pont azt a részt láttam, amiben ez a fiúcska volt, és most megnéztem, amit nem láttam, gyönyörű hangja van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És azt hiszem ő a vak lány. Nagyon szépen énekelt a válogatón, most is szép.

      Törlés
    2. Na hát igen, a SZKT rajongást megértem :D

      Törlés
  2. Szoktam nézni a Voice-t ,de nem mindig.
    Nincs kedvencem,ha valaki jól énekel azt észre lehet venni és szívesen hallgatja az ember. :)
    Tippelni szoktam,hogy ki jut be, ki esik ki ez általában be szokott jönni.
    Akiket itt most megemlítettél nagyon ügyesek,jók voltak a párbajon. Sajnáltam a lányt,hogy kiesett,mert a válogatón csodálatosan énekelt.


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nekem is bejött, de egy srácnak nagyon drukkoltam még, hogy bejusson, és végül nem :(
      Ő az:
      http://www.youtube.com/watch?v=MWWJzbMNa5M

      Törlés
  3. Az ő duettjük nekem is nagyon tetszett! Először én sem akartam nézni a Voice-t, de aztán egészen megszerettem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen ez :D
      Nekem mondjuk az X-faktor alapból nem jött be (leginkább a Keresztes miatt szerintem :D), a megasztárt is untam nagyon, de ez tűrhető, pláne, hogy tényleg az ügyesebbek kerültek csak be már :]

      Törlés
  4. Én nem nézem, viszont ezt a párbajt én is láttam... a hideg kirázott, annyira jó volt. a fiú hangja pedig aa. *-*

    VálaszTörlés
  5. sajnálom h a csajszi kiesett,de jobb így neki.Nem lesz kitéve ennek az egésznek :S
    http://brittanyshop.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazándiból sajnálom, hogy alig lát, de szerintem ettől ugyanolyan ember, mint bárki más. Nagyon sokszor csak az "ép" emberek különböztetik meg, kezelik másként a fogyatékkal élőket, és ez eléggé degradáló.. Úgy értem persze, segítsünk azokon, akiken kell, de ez egy ilyen dolog. Sajnálom én is, hogy nem juthatott tovább, szó se róla, csak azt mondom, hogy ha igazán ezzel akar foglalkozni a jövőben is, szerintem esélyes, mert nagyon szép a hangja, és ehhez nem feltétlenül kötelező a látása.
      (remélem érthetően fogalmaztam, nem akarom Őt bántani, sőt, le a kalappal! :])

      Törlés
  6. Én is imádom ezt a srácot. :) Tipikusan olyan hangja van, amitől elolvadok. Kikapcsol az agyam közben. :) Nem sok embernek van ilyen.

    VálaszTörlés